abonnement Unibet Coolblue
pi_184466494
Beffen en dan vragen of zij haar benen dicht doet.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 01:14:28 #227
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184466726
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 00:46 schreef Pimpeltje het volgende:
Beffen en dan vragen of zij haar benen dicht doet.
Earmuffs
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 18 januari 2019 @ 08:36:33 #228
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184468103
Oraal sex headlock
Sweet but not that sweet !
pi_184468165
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 00:46 schreef Pimpeltje het volgende:
Beffen en dan vragen of zij haar benen dicht doet.
Dat gebeurt in zo een James Bond film toch? :P Volgensmij was het Famke Jansen.
pi_184470091
Bij mij komen en gaan die fetishes met periodes. Sommige dingen ben ik een periode gek van maar een jaar later wil ik er effectief niet meer van weten. Als vrouw is het ook veel makkelijker om je fetishes waar te maken omdat je makkelijk gewillige partners vindt. Een periode ging ik naar random dorpscafés om daar een ietwat oudere man die ik niet kende te pijpen. Vond ik voor een of andere reden geil, nu heb ik er spijt van. Daarna vond ik het leuk om te baffen tot ik er plots genoeg van had. Het probleem was steeds dat ik iemand nieuw die ik niet kende nodig had omdat ik me ergens schaamde ervoor maar dan weet je natuurlijk nooit echt wie je in huis haalt.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 12:35:47 #231
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184472056
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:54 schreef anoniemV het volgende:
Bij mij komen en gaan die fetishes met periodes. Sommige dingen ben ik een periode gek van maar een jaar later wil ik er effectief niet meer van weten. Als vrouw is het ook veel makkelijker om je fetishes waar te maken omdat je makkelijk gewillige partners vindt. Een periode ging ik naar random dorpscafés om daar een ietwat oudere man die ik niet kende te pijpen. Vond ik voor een of andere reden geil, nu heb ik er spijt van. Daarna vond ik het leuk om te baffen tot ik er plots genoeg van had. Het probleem was steeds dat ik iemand nieuw die ik niet kende nodig had omdat ik me ergens schaamde ervoor maar dan weet je natuurlijk nooit echt wie je in huis haalt.
Hmm ja dat is best heftig, bij mij werkt het juist anders als ik me ervoor schaam kan ik dat alleen delen met iemand die ik vertrouw.
Maar zoals jij het beschrijft is het aan alle kanten gevaarlijk je weet niet met wie je meegaat/in huis haalt maar ook niet wat voor geschiedenis diegene heeft met sexueel overdraagbare aandoeningen bijvoorbeeld.
En het kan zomaar uit de hand lopen, dat diegene over je grenzen gaat.
Sweet but not that sweet !
pi_184473416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:54 schreef anoniemV het volgende:
Bij mij komen en gaan die fetishes met periodes.
Mijn fetish is er al zolang ik mij kan herinneren: de anus van een vrouw. Rimmen, ruiken, kijken. En dan vooral droog. Is wat lastig icm eraan likken, dat snap ik ;-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 10:54 schreef anoniemV het volgende:

Daarna vond ik het leuk om te baffen tot ik er plots genoeg van had.
Zo'n vrouw wil ik ook nog eens tegenaan lopen. Lijkt mij ideaal!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 14:07:12 #233
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_184473506
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:02 schreef GewoonKees het volgende:

[..]

Mijn fetish is er al zolang ik mij kan herinneren: de anus van een vrouw. Rimmen, ruiken, kijken. En dan vooral droog. Is wat lastig icm eraan likken, dat snap ik ;-)

[..]

Zo'n vrouw wil ik ook nog eens tegenaan lopen. Lijkt mij ideaal!
Dat heb je neem ik aan toch geregeld gedaan IRL?

Volgens mij vinden veel vrouwen het best lekker of in ieder geval opwindend om gerimd te worden.
pi_184473550
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:07 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Dat heb je neem ik aan toch geregeld gedaan IRL?

Uiteraard! Ik wou zeggen 'vaak genoeg' maar dan zou ik liegen. Vaak genoeg bestaat niet als het rimmen aangaat :-). Maar wel heel, heel vaak. Het is ook geen fantasie, maar een hardnekkige fetish.

Alleen vrouwen die de gunst retourneren zijn wel zeldzamer.

[ Bericht 4% gewijzigd door GewoonKees op 18-01-2019 15:05:20 ]
  vrijdag 18 januari 2019 @ 17:56:26 #235
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184477190
Wereld fetish day *O* :{w *O*
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 18 januari 2019 @ 20:04:08 #236
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_184479691
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 14:10 schreef GewoonKees het volgende:

[..]

Uiteraard! Ik wou zeggen 'vaak genoeg' maar dan zou ik liegen. Vaak genoeg bestaat niet als het rimmen aangaat :-). Maar wel heel, heel vaak. Het is ook geen fantasie, maar een hardnekkige fetish.

Alleen vrouwen die de gunst retourneren zijn wel zeldzamer.
Ik heb er zo 1 :P
  vrijdag 18 januari 2019 @ 21:52:21 #237
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184482066
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:04 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik heb er zo 1 :P
B-) ik ben er zo 1
Sweet but not that sweet !
  vrijdag 18 januari 2019 @ 22:09:46 #238
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_184482465
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

B-) ik ben er zo 1
Wow
pi_184487447
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:04 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Ik heb er zo 1 :P
Gunstig, koesteren! Die van mij vindt het wel lekker om te ontvangen. Daar ben ik al heel blij mee!
pi_184487470
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 08:59 schreef GewoonKees het volgende:

[..]

Gunstig, koesteren! Die van mij vindt het wel lekker om te ontvangen. Daar ben ik al heel blij mee!
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

B-) ik ben er zo 1
Beste Lexy, we kennen elkaar nu al even. Nou ja, pas net. Maar wil je met mij trouwen?
  zaterdag 19 januari 2019 @ 09:06:12 #241
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184487492
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:03 schreef GewoonKees het volgende:

[..]


[..]

Beste Lexy, we kennen elkaar nu al even. Nou ja, pas net. Maar wil je met mij trouwen?
Helaas die kans heeft iemand anders al genomen.. ;)
Sweet but not that sweet !
pi_184487715
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 09:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Helaas die kans heeft iemand anders al genomen.. ;)
Dan moet ik mijn eerste keus maar weer eens lief aankijken. Ze doet het tot nu toe alleen als ze dronken is. Ik hou jullie op de hoogte. Maar zoals gezegd: mijn fetish beperkt zich tot de anus van mijn bedpartner. En die van mij mag gerust genegeerd worden.
pi_184501538
Ik hou enorm van vrouwen met lang haar. Het liefst als ik het zie wil ik mijn handen erdoorheen halen.
  maandag 21 januari 2019 @ 14:54:24 #244
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_184532474
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:19 schreef J81 het volgende:
Ik hou enorm van vrouwen met lang haar. Het liefst als ik het zie wil ik mijn handen erdoorheen halen.
ik zou dat best grappig vinden als een man mij dat zou vragen.. maar ongevraagd kan het een pijnlijke ervaring worden :D
Sweet but not that sweet !
  woensdag 23 januari 2019 @ 07:43:48 #245
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184566539
Jullie vergeten een ding bij het onderwerp sexuele fetish.

Een fetish is iets dat voor de betreffende zo belangrijk is dat hij zonder het vervullen ervan geen sex heeft, of niet opgewonden kan raken.

Van gezondheidsplein gehaald ................

Wanneer is het een fetisj?
Natuurlijk kennen de meeste mensen wel het gevoel dat iets hen seksueel opwindt, bijvoorbeeld sexy ondergoed, maar men spreekt pas van een fetisj (ook wel geschreven als 'fetish') als een persoon niet echt, nauwelijks, of helemaal niet seksueel opgewonden kan raken zonder betrokkenheid van het voorwerp, materiaal of lichaamsdeel. Als een persoon alleen maar opgewonden kan raken door middel van zijn/haar fetisj, kan dit een gewone seksuele relatie natuurlijk wel belemmeren.

-------------------

Met een echte fetish hoef je dus niet blij te zijn. Kunt ervoor in behandeling moeten, het kan je namelijk erg ongelukkig maken.
Heb je geluk, en dus een fetish die door de meeste mensen wordt geaccepteerd, en in ieder geval door je partner, dan is het een bron van plezier.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Redactie Frontpage woensdag 23 januari 2019 @ 07:54:15 #246
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_184566614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:43 schreef LeesFoknl het volgende:
Jullie vergeten een ding bij het onderwerp sexuele fetish.

Een fetish is iets dat voor de betreffende zo belangrijk is dat hij zonder het vervullen ervan geen sex heeft, of niet opgewonden kan raken.

Van gezondheidsplein gehaald ................

Wanneer is het een fetisj?
Natuurlijk kennen de meeste mensen wel het gevoel dat iets hen seksueel opwindt, bijvoorbeeld sexy ondergoed, maar men spreekt pas van een fetisj (ook wel geschreven als 'fetish') als een persoon niet echt, nauwelijks, of helemaal niet seksueel opgewonden kan raken zonder betrokkenheid van het voorwerp, materiaal of lichaamsdeel. Als een persoon alleen maar opgewonden kan raken door middel van zijn/haar fetisj, kan dit een gewone seksuele relatie natuurlijk wel belemmeren.

-------------------

Met een echte fetish hoef je dus niet blij te zijn. Kunt ervoor in behandeling moeten, het kan je namelijk erg ongelukkig maken.
Heb je geluk, en dus een fetish die door de meeste mensen wordt geaccepteerd, en in ieder geval door je partner, dan is het een bron van plezier.
Strikt genomen heb ik dan geen fetisj. Ik kan prima seks hebben als mijn vrouw geen laarzen draagt. Maar het is wel een stuk lekkerder
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:08:58 #247
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184566715
Klopt jonge man. En wees maar blij, want een echte fetish is eerder een belemmering in je leven. Jij kunt nog kiezen.
Is net als met vlaai. Is heerlijk met slagroom. Maar als je altijd slagroom neemt is het niets speciaals meer. En als er een keer wel vlaai is maar geen slagroom en je lust geen vlaai zonder slagroom dan heb je niks lekkers.
Begrijp je?

:)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 23 januari 2019 @ 08:12:25 #248
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184566731
It's a thin line ......... tussen een voorliefde en een fetish.

Dat wel.

:? :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_184574425
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:43 schreef LeesFoknl het volgende:
Jullie vergeten een ding bij het onderwerp sexuele fetish.

Een fetish is iets dat voor de betreffende zo belangrijk is dat hij zonder het vervullen ervan geen sex heeft, of niet opgewonden kan raken.

Van gezondheidsplein gehaald ................

Wanneer is het een fetisj?
Natuurlijk kennen de meeste mensen wel het gevoel dat iets hen seksueel opwindt, bijvoorbeeld sexy ondergoed, maar men spreekt pas van een fetisj (ook wel geschreven als 'fetish') als een persoon niet echt, nauwelijks, of helemaal niet seksueel opgewonden kan raken zonder betrokkenheid van het voorwerp, materiaal of lichaamsdeel. Als een persoon alleen maar opgewonden kan raken door middel van zijn/haar fetisj, kan dit een gewone seksuele relatie natuurlijk wel belemmeren.

-------------------

Met een echte fetish hoef je dus niet blij te zijn. Kunt ervoor in behandeling moeten, het kan je namelijk erg ongelukkig maken.
Heb je geluk, en dus een fetish die door de meeste mensen wordt geaccepteerd, en in ieder geval door je partner, dan is het een bron van plezier.
Enigzins klopt dit wel.
Ik kan echt afknappen op lelijke en vieze voeten.
Sex zit er dan voor mij niet in.
Vallen is niet erg, blijven liggen wel...
  zaterdag 26 januari 2019 @ 21:26:00 #250
467982 Lyzio_NL
Ooit gewoon Lyzio
pi_184641262
Ik weet niet of het een fetisj is, maar ik kan ontzettend afknappen op lelijke voeten. Terwijl mooie voeten een ontzettende turn on zijn. Een meid met mooie voeten kan ik uren zoet mee zijn. Gewoon op de bank naar de tv kijken en over d'r voetjes wrijven. Maar als een meid lelijke voeten heeft (verwar lelijk niet met onverzorgd, dan ben je sowieso weg) dan is het voor mij zelfs moeilijk om er een fysieke relatie mee op te bouwen.
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')