abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 september 2016 @ 20:42:57 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_165231561
Maandag mochten de leden van de Jostiband ter ere van hun 50-jarige jubileum hun muziek laten horen aan een uitverkocht Ziggo Dome. Avrotros zendt zaterdagavond een registratie uit van het concert. Voor de Jostiband is het te hopen dat de kijkers thuis net zoveel gaan genieten als de mensen in het publiek.

De Jostiband wilde graag aan het publiek laten zien dat iedereen muziek kan maken. Tijdens deze magische avond kregen ze hulp van verschillende gastartiesten. Onder anderen Guus Meeuwis, René Froger, Gerard Joling en The Voice-zangeres Maan betraden het podium. De Jostiband waagde zich aan diverse covers.
Koninklijk bezoek

Het optreden met ruim 14.000 bezoekers had ook nog eens een koninklijk tintje. Koning Willem-Alexander zat in de zaal te genieten van de show. Na afloop kregen de leden van hem bloemen uitgereikt. Daarnaast was koning Willem-Alexander zelfs niet te beroerd om antwoord te geven op de vraag 'Wat is jouw beperking?' die GlamourDanny aan hem durfde te stellen. Het antwoord van onze koning: een mening hebben, maar die niet altijd mogen uiten.
Iepse Bruggen

De Jostiband wordt geleid door Iepse Bruggen, een organisatie die zorg, ondersteuning, behandeling en begeleiding biedt aan mensen met een verstandelijke of meervoudige handicap. Met een totaal van 160 leden, is de Jostiband het grootste orkest met uitsluitend verstandelijke gehandicapten ter wereld.

10 september 2016, 20:40 - 22:00 uur NPO2

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 september 2016 @ 23:13:24 #2
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_165235695
Het was héél verwarrend; ik zet de tv aan, zie Frans Bauer dus denk HA, de Josti band is al bezig.

Duurde toch even voor het me duidelijk werd dat ik op Nl 1 zat en de Josti band op Nl 2.
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')