Ik kijk gewoon op tv via Ziggo. Dan kan je toch niet even ander commentaar eronder zetten?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Instellingen, Tools wat dan ook.
Jazeker wel, check je geluidsinstellingen. Ergens zal iets staan als "Taal voor audio", waarbij je kunt kiezen tussen Nederlands en org. Dan moet je org even kiezenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op tv via Ziggo. Dan kan je toch niet even ander commentaar eronder zetten?
Ik heb een Samsung-TV dus: Tools bij mijquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker wel, check je geluidsinstellingen. Ergens zal iets staan als "Taal voor audio", waarbij je kunt kiezen tussen Nederlands en org. Dan moet je org even kiezen
Bij mijn LG is het Quick Menu en dan Taal voor audioquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een Samsung-TV dus: Tools bij mij
Straks heeft hij een Philips of Sony-TV.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mijn LG is het Quick Menu en dan Taal voor audio
Nu moet DuvelDuvel eruit kunnen komen
Met Philips zou ik hem ook nog wel moeten kunnen helpenquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks heeft hij een Philips of Sony-TV.
Ik hoop toch niet dat je nu impliceert dat ik niet zo goed ben ik denkenquote:
Ik vond je bescheidenheid vermakelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je nu impliceert dat ik niet zo goed ben ik denken
Bescheidenheid siert de mensquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond je bescheidenheid vermakelijk.
Via Go kan dat niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik kijk via de Ziggo Sport Go app![]()
Maar ik ga eens even zoeken. Bedankt voor de reacties iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |