Vroeg me af of jij het misschien wist, aangezien het gerucht ook van jou kwam, weet verder niet uit welke bron dat vandaan kwam dus ik tast een beetje in het duister. Niets gezien op CNN echter, noch RT ...quote:Op maandag 12 september 2016 02:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
yup bel putin anders even hoe het zit, weten we t gelijk zeker
ergens een keer gelezen Weet niet meer waarquote:Op maandag 12 september 2016 02:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Vroeg me af of jij het misschien wist, aangezien het gerucht ook van jou kwam, weet verder niet uit welke bron dat vandaan kwam dus ik tast een beetje in het duister. Niets gezien op CNN echter, noch RT ...
-een dummy bij grant park north subway station, millenium park, Chicagoquote:Op maandag 12 september 2016 05:14 schreef Strugglemaster het volgende:
deze is door een poster op fb onder de status over pullman gepost:
[ afbeelding ]
en nieuwe status van mr teeth:
[ afbeelding ]
Interessant gegeven wel. Dat was op de dag van de eerste maanverduistering van 2016. A.s. 16 september de derde..quote:Op maandag 12 september 2016 10:47 schreef milpek het volgende:
Domeinnaam geregistreerd op 23-03-2016, https://www.timeanddate.com/eclipse/lunar/2016-march-23
Even zoeken of er nog iets speciaals was bij de tweede, 18-08quote:Op maandag 12 september 2016 10:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Interessant gegeven wel. Dat was op de dag van de eerste maanverduistering van 2016. A.s. 16 september de derde..
twitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Lijkt er meer op dat ze het even rustig aan moet doen, niet dat ze al gelijk vervangen wordtquote:Op maandag 12 september 2016 11:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze gaan Hillary waarschijnlijk vervangen, alle afspraken gecanceledtwitter:DavidShuster twitterde op maandag 12-09-2016 om 00:08:39Clarification from dem operatives @HillaryClinton pneumonia: Expect emergency DNC meeting to CONSIDER replacement. #HillarysHealth reageer retweet
Er staat notabene "replacement" in de tweet.quote:Op maandag 12 september 2016 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat ze het even rustig aan moet doen, niet dat ze al gelijk vervangen wordt
En hoe luidt dat het einde van Europa binnen twee dagen in?
Ja, en er staat in koeienletters "consider", lijkt me dus dat ze alleen even een noodscenario op tafel gaan leggen mocht ze zich toch terug moeten trekken.quote:Op maandag 12 september 2016 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er staat notabene "replacement" in de tweet.
Hoe je er bij komt dat dat het einde van Europa zou zijn snap ik niet helemaal. Het is toch al lang duidelijk dat die plaat het WikiLeaks logo moet voorstellen?
Dat dusquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:26 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Onder de adelaar is Europa er nog, onder de gebroken sleutel is Europa weg.
Het laatste plaatje suggereert dus dat Europa de lul is. Althans dat denk ik er in te zien.
quote:Op maandag 12 september 2016 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat dus
Of is hier inmiddels iets anders voor bedacht?
Ooit een overheid gezien die zoiets naar buiten bracht zonder dat het al bijna vast stond?quote:Op maandag 12 september 2016 12:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en er staat in koeienletters "consider", lijkt me dus dat ze alleen even een noodscenario op tafel gaan leggen mocht ze zich toch terug moeten trekken.
Wikileaks logo? Dan heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat ergens in de OP of al die links of plaatjes iets stond over een weggevaagd Europa?
Nee, net zo min als andersom trouwens.quote:Op maandag 12 september 2016 12:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ooit een overheid gezien die zoiets naar buiten bracht zonder dat het al bijna vast stond?
Je hebt nog nooit gezien dat een overheid iets achterhield. Wellicht een idee om even langs de opticien te gaan?quote:Op maandag 12 september 2016 12:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, net zo min als andersom trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |