Reken maar! Ik zal je eens flink uitlullen binnenkort.quote:Op zondag 11 september 2016 13:33 schreef Manke het volgende:
[..]
ok
Komt wel een keer in een ander topic
De geallieerden zijn na juryberaad alsnog gediskwalificeerd?quote:Op zondag 11 september 2016 13:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Kom op internet dingen tegen als dat de nazi's ww2 toch gewonnen zouden hebben
waar bestaat je ammunitie dan uit?quote:Op zondag 11 september 2016 13:49 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Reken maar! Ik zal je eens flink uitlullen binnenkort.
Je basht nu Joden, dacht dat dit niet mocht?quote:Op zondag 11 september 2016 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Moslimbashen gebeurt volop, berichten in de media en reacties hierop. Blijft er nog één groep over. Oh oh..
Uit mijn oneindige Kennis en wijsheid.quote:
demonen bestaan niet, tochquote:Op zondag 11 september 2016 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Uit mijn oneindige Kennis en wijsheid.
En hier volgt nu een bericht vanuit een andere dimensie. Een Stem van binnen zegt me even weg te gaan.
Hallo Manke, dit is de demon in Villas__Rubin. Wij hebben jou in het vizier! Je zult spoedig van ons horen. Je hebt ons gewekt, en Jezus gaat je niet redden!!
Ik weet precies wat 'demonen' zijn.quote:
je weet precies wat je ervan denkt dat het isquote:Op zondag 11 september 2016 14:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik weet precies wat 'demonen' zijn.
Nee ik weet het echt. Dat is me zeer helder.quote:Op zondag 11 september 2016 14:28 schreef Manke het volgende:
[..]
je weet precies wat je ervan denkt dat het isdjavo
uit teksten, eigen ideeën, of ervaringen?quote:Op zondag 11 september 2016 14:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee ik weet het echt. Dat is me zeer helder.
I see what you did therequote:Op zondag 11 september 2016 12:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Deze is ook interessant:
[ afbeelding ]
Wie mogen we niet bekritiseren?
Dat is het beast-systeem an sich, aan de holocaust mag niet getwijfeld worden en tegenwoordig mag je niets slechts over moslims zeggen...
Meer?
Alle 3quote:Op zondag 11 september 2016 14:34 schreef Manke het volgende:
[..]
uit teksten, eigen ideeën, of ervaringen?
Er is iets mis met die vallende man van 9.11 en zijn opgetrokken been. Staat niet in verhouding, bovendien vraag ik me af of iemand in zo'n houding naar beneden dondert.quote:
Vreemd plaatje inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2016 21:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er is iets mis met die vallende man van 9.11 en zijn opgetrokken been. Staat niet in verhouding, bovendien vraag ik me af of iemand in zo'n houding naar beneden dondert.
Dat is een hele vreemde opening ja.quote:Op zondag 11 september 2016 22:43 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik heb contact gehad met "Mr Teeth". Hij zei : I am a friend. En dat was het.
Best interessant maar ik denk voor 90% dat het gewoon een of andere publiciteitsstunt is.
Wat ik intrigerend vind is een filmpje wat iemand daar als commentaar had geplaatst. Een of ander satanische dansact bij een opening van een tunnel in Zwitserland. Bijzonder vreemd.
Waarschijnlijk dus toch eerder.quote:Op zondag 11 september 2016 00:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Die zouden mogelijk pas geopenbaard worden voor 'the 3rd debate', en die is m.i. pas op 19 oktober
[..]
http://www.smobserved.com(...)he-debates/1833.html
[..]
http://www.uspresidential(...)ial-debate-schedule/
Maar akkoord, het blijft speculatie. Het kan natuurlijk ook eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |