Geen idee, je ziet deze naam terug op het biljet.quote:
Ik vind die link met de bijbel best interessant. Het heeft er zeker mee van doen dus de moeite waard om daar een open oog voor te houden.quote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef Manke het volgende:
[..]
illuminati, alien, reptillian en ufo praat is ook vermoeiend.
Itt dat is er een duidelijke link met de bijbel, maar dat is niet interessant.
Wat maakt de bijbel geloofwaardiger dan illuminati en dergelijke?quote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef Manke het volgende:
[..]
illuminati, alien, reptillian en ufo praat is ook vermoeiend.
Itt dat is er een duidelijke link met de bijbel, maar dat is niet interessant.
Kan dit niet verwijzen naar de Joden die de Shemitah niet volgden en toch het 7e jaar de akkers beplantten waardoor ze moesten verkassen?quote:When you reap the harvest of your land, do not reap to the very edges of your field or gather the gleanings of your harvest...
Moslimbashen gebeurt volop, berichten in de media en reacties hierop. Blijft er nog één groep over. Oh oh..quote:Op zondag 11 september 2016 12:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Deze is ook interessant:
[ afbeelding ]
Wie mogen we niet bekritiseren?
Dat is het beast-systeem an sich, aan de holocaust mag niet getwijfeld worden en tegenwoordig mag je niets slechts over moslims zeggen...
Meer?
omdat de woorden duizenden jaren bewaard zijn gebleven, dat hebben ze ook aangetoond.quote:Op zondag 11 september 2016 11:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat maakt de bijbel geloofwaardiger dan illuminati en dergelijke?
Omdat het geschreven staat?...
imho kan je beter je oog sluiten voor dit alles, en je ogen alleen richten op God door de bijbel te lezen.quote:Op zondag 11 september 2016 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee, je ziet deze naam terug op het biljet.
[..]
Ik vind die link met de bijbel best interessant. Het heeft er zeker mee van doen dus de moeite waard om daar een open oog voor te houden.
Jochie, volgens mij heb je ooit een psychose gehad of zo. Niet te serieus nemen zulke ervaringen. 't Christendom is niet waar.quote:Op zondag 11 september 2016 12:16 schreef Manke het volgende:
De bijbel wil je alleen redden, waardoor je ook aan de perikelen van de eindtijd ontkomt. Dit is het samengevat:
wel es, niks bijzonders, wel heftig. God geeft geen ervaringen, alleen lucifer, dus ik neem het idd niet serieus.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jochie, volgens mij heb je ooit een psychose gehad of zo. Niet te serieus nemen zulke ervaringen. 't Christendom is niet waar.
Hopelijk gaan we het zien, 14 september! Dat Lucifer (de ware God) zich mag openbaren!
Ah, kijk. Dus toch!quote:Op zondag 11 september 2016 12:40 schreef Manke het volgende:
[..]
wel es, niks bijzonders, wel heftig. God geeft geen ervaringen, alleen lucifer, dus ik neem het idd niet serieus.
Ik weet niet of je het serieus bedoeld, maar zonder de bijbel was er ook geen kennis van lucifer (ook al is het een goute vertaling, welke enkel in de bijbel voorkomt) , dus je gelooft er wel wát van.
ja, niks nieuws voor velen, had er ooit verslag over gedaan.quote:Op zondag 11 september 2016 12:44 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dus toch!
Abrahamisme is in z'n geheel onzin. Als er al demonen bestaan, zijn zij het die die troep tot stand hebben gebracht!
Daar moeten we overheen stappen en niet verder aanmoedigen, zoals jij doet.
Jawel, abrahamisme bestaat wel. Dat is de paraplu waaronder het Jodendom, Christendom, en Islam zich bevinden. 3 religies met ongeveer allemaal hetzelfde soort karakter: beetje doen alsof ze een hoge moraal hebben, en een tirannieke godheid die van boven alles in de gaten houdt en boos wordt als je niet in HEM gelooft. En dat ie je dan voor eeuwig in de hel gooit en zo. Dat is abrahamisme.quote:Op zondag 11 september 2016 12:59 schreef Manke het volgende:
[..]
ja, niks nieuws voor velen, had er ooit verslag over gedaan.
Abrahamisme bestaat niet. En veel hedendaagse troep brengen ze inderdaad tot stand, in de bijbel komen ze amper aan bod.
Dangersofqi.org demonen & chi
foutquote:Op zondag 11 september 2016 13:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jawel, abrahamisme bestaat wel. Dat is de paraplu waaronder het Jodendom, Christendom, en Islam zich bevinden. 3 religies met ongeveer allemaal hetzelfde soort karakter: beetje doen alsof ze een hoge moraal hebben, en een tirannieke godheid die van boven alles in de gaten houdt en boos wordt als je niet in HEM gelooft. En dat ie je dan voor eeuwig in de hel gooit en zo. Dat is abrahamisme.
Oh ja, en alles wat niet binnen hun dingetje valt aanvallen en beweren dat het van de demonen komt. Dat alles om mensen angstig te maken zodat ze daar niet mee durven in zee te gaan, zodat mensen op basis van angst kiezen om bij het religieuze instituut blijven, en ze zo dus geen zieltjes verliezen.
Leuke site man.
Ik zou echt wel eens een serieus gesprek hierover willen voeren. Maar denk niet dat dit topic daar helemaal de juiste plaats voor is.quote:Op zondag 11 september 2016 13:16 schreef Manke het volgende:
[..]
fout
Abrahamisme bestaat niet, het is een verzonnen label. het jodendom en oude testament zijn de bron van 'Abrahamisme', het nieuwe testament is de vervulling van het oude, waarover geschreven en geprofeteerd wordt in het oude. De God van de Hebreeën, hun God geworden door het vertrouwen van Abraham in God, is toegankelijk gemaakt voor de rest.
Islam is gewoon een rehash hiervan om joodse aanhang te krijgen en Jezus te verkleinen, is alleen niet gelukt.
New age doet het zelfde, Jezus was een verheven meester met wijze spirituele lessen, meer niet, en dáárom vanuit christelijk perspectief van demonen.
okquote:Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik zou echt wel eens een serieus gesprek hierover willen voeren. Maar denk niet dat dit topic daar helemaal de juiste plaats voor is.
Je hebt nog 3 dagen en 11 uurquote:Op zondag 11 september 2016 13:21 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik zou echt wel eens een serieus gesprek hierover willen voeren. Maar denk niet dat dit topic daar helemaal de juiste plaats voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |