Als we dan toch die kant opgaanquote:Op zondag 11 september 2016 10:19 schreef Manke het volgende:
Er is nog tijd om je te bekeren. De 14e kan wel eens te laat zijn.
dit ding schreeuwt bijbelboek Openbaringen.quote:Op zondag 11 september 2016 10:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als we dan toch die kant opgaan
Exodus 9:14-16
Als het een sick joke zou zijn van een kunstenaar of een ander (commercieel) doel dan zou het strafbaar moeten zijn.quote:Op zondag 11 september 2016 10:25 schreef Manke het volgende:
[..]
dit ding schreeuwt bijbelboek Openbaringen.
Behalve dat LVX geen correct Romeins cijfer is, hoe kom je met 50, 5 en 10 in vredesnaam tot 11 gerekend? Met 55 en 10 kom ik er ook niet.quote:Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als het een sick joke zou zijn van een kunstenaar of een ander (commercieel) doel dan zou het strafbaar moeten zijn.
Verder ben ik ervan overtuigd dat veel van die (fake) aanslagen zeker te maken hebben met numerologie. Alleen al 9.11. Nummer 11 is een meestergetal. In latijn staat LVX voor de duivel, klein beetje rekenen kom je uit op 11.
5+5 =10. 10 + 1 + 0 = 11.quote:Op zondag 11 september 2016 10:45 schreef Fixers het volgende:
Behalve dat LVX geen correct Romeins cijfer is, hoe kom je met 50, 5 en 10 in vredesnaam tot 11 gerekend? Met 55 en 10 kom ik er ook niet.
zelfde inkt en papier, denk niet dat het een joke is.quote:Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als het een sick joke zou zijn van een kunstenaar of een ander (commercieel) doel dan zou het strafbaar moeten zijn.
Verder ben ik ervan overtuigd dat veel van die (fake) aanslagen zeker te maken hebben met numerologie. Alleen al 9.11. Nummer 11 is een meestergetal. In latijn staat LVX voor de duivel, klein beetje rekenen kom je uit op 11.
Dat klopt, alleen kunnen we tot die tijd wel lekker blijven speculeren of het nodig is om Europa te verlaten voor de 14equote:Op zondag 11 september 2016 09:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat op 14 september iets duidelijk wordt. Als het een kunstding is, dan duurt deze installatie nog tot de 14e en zal de kunstenaar niet eerder dan die dag bekennen dat het kunst is.
De illuminati brainwashing companies? Disney voor de kleintjes, Apple, YT tot aan de nieuwszenders die ons al de leugens voeren. Het kan ook een psy op zijn van de gekkies daarboven. We zullen zien. Ik ga alvast flessen met water klaarzettenquote:Op zondag 11 september 2016 10:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Waarom heeft niemand het over de merk logo's? Zoals Facebook, Google, Instagram etc op het bankbiljet
Trump tower en een tekening van een UFO met de tekst realquote:Op zondag 11 september 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe foto op MrTeeth
[ afbeelding ]
Wie of wat is MrTeeth?quote:Op zondag 11 september 2016 11:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe foto op MrTeeth
[ afbeelding ]
illuminati, alien, reptillian en ufo praat is ook vermoeiend.quote:Op zondag 11 september 2016 11:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Trump tower en een tekening van een UFO met de tekst real
Trump is een alien?
Reptilian?
Dat bijbelse gepraat van manke is wel vermoeiend.
Zie het ook veel op en onder youtube filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |