quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Ik zag op reddit net deze voorbij komen:
[ afbeelding ]
Dat eerder geposte plaatje was deze:
[ afbeelding ]
Daar heeft iemand dat logo van wikileaks overheen geplakt. Past prima zo te zien. Ik herkende het niet overigens. Dat komt wellicht ook omdat ik hun logo niet kende![]()
Staat er iets op stapel qua wikileaks dat die weer eens iets bekend gaan maken of iets?
De rest op deze site:quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dat logboek kennelijk.
De bestanden die zo gevoelig zouden zijn dat ze Democratic National Convention en Clinton Foundation en hun corruptie volledig kapot zouden maken. Maar dat is volgens WikiLeaks zelf.quote:
Yup! Hoop het ook. Maar als die biljetten de leaks moeten uitbeelden denk ik eerder dat de volledige overheid van de US de klos is. Trump staat er ook op namelijk.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
Dankje. Laat maar komen zou ik zeggen. Clinton is echt knettergek. Als dat mens president wordt dan ziet het er slecht uit denk ik.
Dat zeker!quote:
Van de Facebook van MrTeethquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeker!
Nu maar hopen dat het geen nuke of WO3 ofzo is over een paar dagen
Hehe ja precies, "Don't panic, nothing will happen"quote:
quote:Mike Cox That's almost a perfect match, the drop breaks the key. The 14th could be a very interesting day. Remember though, Assange stated that his info could bring civil war, and other nations declaring war against us.
Die zouden mogelijk pas geopenbaard worden voor 'the 3rd debate', en die is m.i. pas op 19 oktoberquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De bestanden die zo gevoelig zouden zijn dat ze Democratic National Convention en Clinton Foundation en hun corruptie volledig kapot zouden maken. Maar dat is volgens WikiLeaks zelf.
Speculaties zijn: Bewijs dat ze achter ISIS zitten, Bewijs dat 9/11 een false flag is. Zoiets.
Rusland zegt al tijden dat ze bewijs hebben en dat ze dat op de 15e verjaardag van 9/11 willen openbaren. Maar goed we wachten af.
http://www.smobserved.com(...)he-debates/1833.htmlquote:No fan of Donald Trump, Assange really hates Hillary Clinton. Release may come on eve of 3d debate
http://www.uspresidential(...)ial-debate-schedule/quote:Wednesday, October 19, 2016
Third presidential debate
Moderator: Chris Wallace, Anchor, Fox News Sunday
Vraag me altijd af, waarom zo 'wazig'. Als met iets te melden heeft, meldt het dan.quote:
Misschien dat ze proberen volle aandacht te krijgen voor deze files?quote:Op zondag 11 september 2016 00:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
Vraag me altijd af, waarom zo 'wazig'. Als met iets te melden heeft, meldt het dan.
Wat?!quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:37 schreef controlaltdelete het volgende:
14.09.2016
14(5) + 9 + 2016(9)= (9+5+9)= 23 één van de favoriete nummers. The hanged man in tarot is ook nummer 23. Die zie je ook op het biljet dacht ik en de vallende man van 9.11
Spooky.
Vandaag dus. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De bestanden die zo gevoelig zouden zijn dat ze Democratic National Convention en Clinton Foundation en hun corruptie volledig kapot zouden maken. Maar dat is volgens WikiLeaks zelf.
Speculaties zijn: Bewijs dat ze achter ISIS zitten, Bewijs dat 9/11 een false flag is. Zoiets.
Rusland zegt al tijden dat ze bewijs hebben en dat ze dat op de 15e verjaardag van 9/11 willen openbaren. Maar goed we wachten af.
lijkt me niet dat wikileaks nu ineens van dit soort tactieken gebruik zou makenquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:22 schreef Geralt het volgende:
Geen idee. Ik zag op reddit net deze voorbij komen:
[ afbeelding ]
Dat eerder geposte plaatje was deze:
[ afbeelding ]
Daar heeft iemand dat logo van wikileaks overheen geplakt. Past prima zo te zien. Ik herkende het niet overigens. Dat komt wellicht ook omdat ik hun logo niet kende![]()
Staat er iets op stapel qua wikileaks dat die weer eens iets bekend gaan maken of iets?
waar zegt rusland dit? bron?quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:51 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
haha nice, leek me idd al een erg sterk verhaalquote:Op zondag 11 september 2016 02:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Is ook gewoon onzin.
https://www.reddit.com/r/(...)t_us_911_inside_job/
Als dat waarheid was geweest, was het allang al wereldnieuws geweest en had zeker niemand dat kunnen missen. Dan zou Putin ook geen jaren wachten om het precies op de 15e verjaardag van 9/11 bloot te geven. Klinkklare onzin.quote:Op zondag 11 september 2016 02:39 schreef Drug het volgende:
[..]
haha nice, leek me idd al een erg sterk verhaal
Je zegt zelf dat op 14 september iets duidelijk wordt. Als het een kunstding is, dan duurt deze installatie nog tot de 14e en zal de kunstenaar niet eerder dan die dag bekennen dat het kunst is.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja men kan daar allerlei redenen toe hebben. Lijkt me eerder respectloos van de kunstenaar om geen helderheid te verschaffen aan mensen die daar behoefte aan hebben door zijn werk.
Vind dat je de verkeerde aankijkt in deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |