Geen ideequote:Op zaterdag 10 september 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
[..]
En in hoeveel Franse en Deense staten?
Ik ben ze nog nooit tegengekomen en ben ook niet in rep en roer.
Huilen van het lachen idd.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
HuilenNog wat bij te dragen verder?
Ja, inderdaad. De belangrijkste rol van een kunstenaar is zijn werk te duiden. Duidelijkheid met je vage kunstgedoe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja men kan daar allerlei redenen toe hebben. Lijkt me eerder respectloos van de kunstenaar om geen helderheid te verschaffen aan mensen die daar behoefte aan hebben door zijn werk.
Vind dat je de verkeerde aankijkt in deze.
Wat moet jij een ontzettend leuk leven hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huilen van het lachen idd.
En nee, ik heb verder niks bij te dragen aan nonsens.
Ik vind het best leuk hoor, dit soort raadselachtige projecten. Alleen denk ik vaak dat er iets van marketing achter zit. Maar leuk om er in te duikenquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Goed het is dus niet mogelijk in te gaan op deze puzzel. Beetje jammer.
Ja uiteindelijk blijkt het vaak wel zoiets te zijn. Toch is het ook in dat geval de kunst uit te vinden wat er bedoeld wordt en bijvoorbeeld de film of game te raden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk hoor, dit soort raadselachtige projecten. Alleen denk ik vaak dat er iets van marketing achter zit. Maar leuk om er in te duiken
Wel een prima BNW-onderwerpquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk blijkt het vaak wel zoiets te zijn. Toch is het ook in dat geval de kunst uit te vinden wat er bedoeld wordt en bijvoorbeeld de film of game te raden.
Tot op heden loopt alles dood helaas
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:12 schreef Frits_Teddy het volgende:
Welke bedrijven zijn het nou eigenlijk TS? Ik zie ze namelijk niet.
Nu zie ik het ja, heb me net echt scheel zitten staren. Denk door desinteresse. Mooi kunstwerk wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links van Hillary en rechts van Trump in het witte stuk.
Verder nog Disney en Apple onderin naast Mammon
quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Op de achtergrond lijkt het alsof je een of ander logboek ziet.
btw betreft het ook echte biljetten wat in omloop zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links van Hillary en rechts van Trump in het witte stuk.
Verder nog Disney en Apple onderin naast Mammon
quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Als je googled op badselfeater staat dit topic overigens bovenaan en verder zie ik alleen wat vage meuk voorbij komen, ik had door de OP wel verwacht dat het ook echt een ding was online, maar dat valt allemaal vies tegen
Het staat op reddit en op FOK!; nou dan is het iets om serieus rekening mee te houden!!quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:16 schreef heywoodu het volgende:
Als je googled op badselfeater staat dit topic overigens bovenaan en verder zie ik alleen wat vage meuk voorbij komen, ik had door de OP wel verwacht dat het ook echt een ding was online, maar dat valt allemaal vies tegen
Volgens de thread op reddit zijn dit biljetten die verspreid over meerdere staten gevonden zijn door mensen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
btw betreft het ook echte biljetten wat in omloop zijn?
bedoel uitgeprint of alleen van dit soort plaatjes op het internet?
Juist maar de plaatjes geven toch duidelijk een op pc in elkaar gezet plaatje weer.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens de thread op reddit zijn dit biljetten die verspreid over meerdere staten gevonden zijn door mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |