Heb ik sinds mijn jeugd al niet meer.quote:
Kut man. Maar ook langer dan een dag? Heb het nu 5 dagen waarvan vandaag uiteindelijk vrij klote, leek in het begin minder te zijn vanmorgen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Abed het volgende:
Herkenbaar
Die sporadische keren dat ik bef heb ik vrijwel standaard keelpijn de dag erop.
Soms 2 dagen, meestal de eerste dag en daarna ebt het weg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Kut man. Maar ook langer dan een dag? Heb het nu 5 dagen waarvan vandaag uiteindelijk vrij klote, leek in het begin minder te zijn vanmorgen.
Laatste. Ben pas net seksueel actief.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:39 schreef madam-april het volgende:
En de andere keren dat je een meisje had gebeft had je nergens last van of heb je maar twee keer in je leven gebeft?
Denk niet dat het toeval is. Ga natuurlijk wel vaker de deur uit, of zoenen met dates zonder ergens last van te hebben, maar tweemaal gebeft en tweemaal keelpijn. Heb de dagen ervoor ook niks geks gedaan of uitgegaan oid. Weerstand is wel vrij slecht dus (burnout, slecht slapen) dus dat zal niet helpen, maar dit had ik niet verwacht eigenlijk. Eerste keer viel mee maar nu is het vrij killing.quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:56 schreef Woutjeh het volgende:
Dan zou ik na iedere keer dat ik seks heb keelpijn moeten hebben.
Nee, nooit gehad. Misschien heb je inderdaad gewoon een slechte weerstand?
Het kan natuurlijk ook dat het met iets anders te maken heeft. Als je de avond ervoor ook gestapt hebt oid?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:07 schreef Nobu het volgende:
Je moet ook niet beffen. Behalve als je graag vroegtijdig wil sterven aan kanker, dan vooral blijven doen.
Ik zal fistpumpen een nieuwe betekenis gevenquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
Volgend keer maar gewoon je vuist erin!
Het was in een parkquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:13 schreef Brollebol het volgende:
Kan een andere infectie zijn die wel of niet direct gerelateerd is aan de bedactiviteiten.
Ja je kan een virusinfectie krijgen die verband lijkt te houden met keelkanker. Volgens mij hetzelfde virus dat baarmoederhalskanker lijkt te veroorzaken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:27 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Ik zal fistpumpen een nieuwe betekenis geven
[..]
Het was in een park![]()
Also, krijg je echt kanker van beffen? Want dan weet ik niet of ik dat het wel waard vind![]()
Daar komt het dus door.quote:Op zaterdag 10 september 2016 00:04 schreef Abed het volgende:
[..]
Heb ik sinds mijn jeugd al niet meer.
Kans op kanker is wat hoger ja.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:27 schreef Bekermok het volgende:
[..]
Ik zal fistpumpen een nieuwe betekenis geven
[..]
Het was in een park![]()
Also, krijg je echt kanker van beffen? Want dan weet ik niet of ik dat het wel waard vind![]()
Als ze drager is van HPV dan schijnt de kans op keelkanker groter te worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:27 schreef Bekermok het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |