quote:
Op zaterdag 10 september 2016 02:26 schreef oheng het volgende:[..]
Lol, waarom ga je voor bluetooth als je van mooie muziek houdt? Ik ben geen audiofiel meer, maar waarom zou je die compressie willlen hebben?
En ik vindt Sennheiser goed, daar niet van (heb er meerdere gehad), maar als mijn budget 450 euro was, dan zou ik vermoedelijk geen Sennheiser kopen, maar bijvoorbeeld Beyer Dynamics, Audio Technica, of exclusiever (hoop namen ff vergeten want het is vrijdagavond).
Hoewel bluetooth geen gebied is waar dat soort merken echt verstand van hebben.
kan hem ook wel aansluiten via usb, bluetooth of 3.5 jack
maar ik wou dus iets draadloos dat ik ook op mijn tablet kon gebruiken en met een microfoon erin. je kan hem ook met 2 devices tegelijk pairen.
het geluid vind ik wel goed maar t'is alleen dat klote knopje dat ik zwaar irritant vind.
had ervoor een logitech headset maar dat was met zo'n usb dongle dus kon hem enkel op de pc gebruiken en die had 3 knoppen die je kon customizen op de pc als linkshandige vond ik het ook tof dat de knoppen aan de linkerkant waren.
uiteindelijk niks gevonden en dan maar voor deze gegaan.
zoektocht naar een headset is ook niet de meest gemakkelijke want elke headset word aangeprezen als "de beste" op youtube.
heb ook nog bose QC oortjes voor mijn smartphone vond ik wel een goeie aankoop want noise canceling is echt goed maar als de batterij op is gaat de geluidskwaliteit echt hard naar beneden.
die sennheiser is ook echt meer voor thuis ga ik niet overal naartoe meenemen want zo zijn de oorschelpen van de logitech kapot gegaan. leer en traveling gaat niet goed samen.