abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165204499
Ik heb sinds een paar dagen een Nexus 6P, geweldig ding, helemaal dol op. Maar mijn Sennheiser CX2.00G doet er wel een beetje raar mee. Deze oordopjes hebben drie knoppen op de draad zitten, bij mijn vorige telefoon (HTC One M7) waren deze voor vorige, pauze/speel en volgende. Bij mijn Nexus 6P is harder, pauze/speel, zachter. Ik vind dit nogal onhandig, volume kan ik ook wel door mijn broekzak heen veranderen. Iemand enig idee hoe ik die knoppen kan veranderen wat ze doen?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 9 september 2016 @ 19:59:12 #2
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_165206871
Wat zei Google toen je daar 'change headset buttons android' intypte?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_165207250
Disclaimer: ik heb geen Android telefoon.

Kun je niet vorige/volgende doen door te dubbelklikken op die volumeknoppen?
pi_165215923
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 20:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Disclaimer: ik heb geen Android telefoon.

Kun je niet vorige/volgende doen door te dubbelklikken op die volumeknoppen?
Bij mij is dubbelklik op pauze/speel volgende.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_165216115
Sennheiser zuigt keihard. fucking 450euro headphone (momentum wireless)met 1 knopje en ik kan nieteens gemakkelijk naar vorig nummer gaan in spotify en dat knopje werkt niet met windows via bluetooth :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2016 02:00:40 ]
pi_165216288
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 01:55 schreef redboyke het volgende:
Sennheiser zuigt keihard. fucking 450euro headphone (momentum wireless)met 1 knopje en ik kan nieteens gemakkelijk naar vorig nummer gaan in spotify en dat knopje werkt niet met windows via bluetooth :')
Lmao wtf :o
pi_165216506
quote:
Lol, waarom ga je voor bluetooth als je van mooie muziek houdt? Ik ben geen audiofiel meer, maar waarom zou je die compressie willlen hebben?

En ik vindt Sennheiser goed, daar niet van (heb er meerdere gehad), maar als mijn budget 450 euro was, dan zou ik vermoedelijk geen Sennheiser kopen, maar bijvoorbeeld Beyer Dynamics, Audio Technica, of exclusiever (hoop namen ff vergeten want het is vrijdagavond).
Hoewel bluetooth geen gebied is waar dat soort merken echt verstand van hebben.
pi_165216786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 02:26 schreef oheng het volgende:

[..]

Lol, waarom ga je voor bluetooth als je van mooie muziek houdt? Ik ben geen audiofiel meer, maar waarom zou je die compressie willlen hebben?

En ik vindt Sennheiser goed, daar niet van (heb er meerdere gehad), maar als mijn budget 450 euro was, dan zou ik vermoedelijk geen Sennheiser kopen, maar bijvoorbeeld Beyer Dynamics, Audio Technica, of exclusiever (hoop namen ff vergeten want het is vrijdagavond).
Hoewel bluetooth geen gebied is waar dat soort merken echt verstand van hebben.
kan hem ook wel aansluiten via usb, bluetooth of 3.5 jack
maar ik wou dus iets draadloos dat ik ook op mijn tablet kon gebruiken en met een microfoon erin. je kan hem ook met 2 devices tegelijk pairen.
het geluid vind ik wel goed maar t'is alleen dat klote knopje dat ik zwaar irritant vind.
had ervoor een logitech headset maar dat was met zo'n usb dongle dus kon hem enkel op de pc gebruiken en die had 3 knoppen die je kon customizen op de pc als linkshandige vond ik het ook tof dat de knoppen aan de linkerkant waren.
uiteindelijk niks gevonden en dan maar voor deze gegaan.
zoektocht naar een headset is ook niet de meest gemakkelijke want elke headset word aangeprezen als "de beste" op youtube.
heb ook nog bose QC oortjes voor mijn smartphone vond ik wel een goeie aankoop want noise canceling is echt goed maar als de batterij op is gaat de geluidskwaliteit echt hard naar beneden.
die sennheiser is ook echt meer voor thuis ga ik niet overal naartoe meenemen want zo zijn de oorschelpen van de logitech kapot gegaan. leer en traveling gaat niet goed samen.
pi_165218289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 01:41 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Bij mij is dubbelklik op pauze/speel volgende.
Dat werkt dus ook bij kwam ik erachter, is iig iets. Nog steeds jammer dat ik dan geen nummer makkelijk overnieuw kan laten spelen, maar dat moet dan maar.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')