Ja ik ook, vond het maar een proletarische bedoening.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel eens bij concert van ze geweest, gvd mooi feestje
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bestaan dus gewoon hè.
[ afbeelding ]
aaah, voel je je daar te goed voor?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja ik ook, vond het maar een proletarische bedoening.
Een driedubbel onderstreepte nul ja. Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij had niels0 als je naam terwijl je een driedubbele nul bent
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaah, voel je je daar te goed voor?
hahaquote:
Ckers man.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd jimmy, die roadtrip was wel lachen of niet dan
is er op zee ook een soort G team of zo?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Een driedubbel onderstreepte nul ja. Dat klopt.
[ afbeelding ]
We hadden ze in Singapore. Ze hadden daar trouwens ook van die koelkastmagneetjes van Transformers. Spijt van dat ik ze niet gekocht heb.quote:
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening isquote:
Ben je me zat? Neem een Fok!-abonnement!quote:
Als het je niet bevalt log je toch gewoon uit?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is
Post hierquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We hadden ze in Singapore. Ze hadden daar trouwens ook van die koelkastmagneetjes van Transformers. Spijt van dat ik ze niet gekocht heb.
Ogenblikje. Ik heb een foto gemaakt van een Transformer die voor de campus van Puerto Princesa staat.
Ben je me zat? Neem een Fok!-abonnement!quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt log je toch gewoon uit?
Datzelfde geldt voor meer mensen hier.
Niet gekliktquote:
hij is niet gebandquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik een ding heb geleerd van m'n bans is het wel dat je niet moet klonen
Even USB-stick doorzoeken. Ik weet zeker dat die foto er op staat.quote:
wat een chagrijnige vent hequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja en dus? mag ik het nog wel zeggen toch wtf man
maar het had helemaal niks met bans te makenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja en dus? mag ik het nog wel zeggen toch wtf man
Heb wel eens foto's gezien van mensen die in hun voortuin twee levensgrote Transformers hebben gemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Even USB-stick doorzoeken. Ik weet zeker dat die foto er op staat.
lekker kansloos of niet danquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:39 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Heb wel eens foto's gezien van mensen die in hun voortuin twee levensgrote Transformers hebben gemaakt. Het zijn natuurlijk wel altijd Optimus Prime en Bumblebee
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.quote:
Ja nou denkt iedereen hier dat jij een kloon van mij bentquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |