Typischquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet. Laatst wel ff onder kloontje
nee ik bedoel gewoon die randdebielquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandelijk gehandicapte bedoel je
Ja, balen is dat altijdquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch![]()
Al die vlogs ook al gemist omdat ze alweer verwijderd waren gvd
droeftoeter van de userfanfarequote:Op vrijdag 9 september 2016 15:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel gewoon die randdebiel
oh ga maar weer danquote:
leugens, wij zijn allemaal wchquote:
Echt hequote:
dit is de meest achterlijke verslaggeving die ik ooit heb gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
Damn.. niet vaak echt een lekkere lerares in die berichten.. maar deze![]()
Lekkere seksjuf (24): 'Scholier verleidde mij!'
[..]
Echt he
het was echt leuk 5 minuten geleden toen jij er niet wasquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Andere mongool hè? Je mag mij ook niet uitvlakken.
Geldt voor vele artikelen op de FP maar het gaat vooral om de pics natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit is de meest achterlijke verslaggeving die ik ooit heb gelezen
je hebt djeez z'n jaar gemaakt door over verslaggeving te sprekenquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dit moest wel een djeez artikel zijnquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pech gehad dan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het was echt leuk 5 minuten geleden toen jij er niet was
Stik er niet in.quote:
* Wheeljack stikt in zijn ijsjequote:
ik stik liever in een kutquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:24 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
* Wheeljack stikt in zijn ijsje
Kut
Dat is wel heel dom want ijsjes smelten gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:24 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Kut
quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:24 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Kut
Da heeft Fatoeman ook.. een Magnum Almondquote:
Nee, rebelsquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Kurovski het volgende:
Pennsylvania is trouwens met dubbel 'n'. Wat een faal zeg.
jij had niels0 als je naam terwijl je een driedubbele nul bentquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Kurovski het volgende:
Genoemd naar de schatrijke Quaker William Penn, die vanuit Bristol overkwam naar de Verenigde Staten en daar een aantal goedlopende ondernemingen oprichtte. #JimmyFeitje.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:26 schreef Kurovski het volgende:
hey die was pas geleden op de radio en toen speelde ze hem niet helemaal afquote:
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hey die was pas geleden op de radio en toen speelde ze hem niet helemaal af
iedereen vet boos
haha
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
iedereen vet boos
haha
Jaaa idd. had het gehoord, was ook woestquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
iedereen vet boos
haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |