fist of steelquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga je me nu klappen met je ectovuistjes?
Qua treurigheid passen jullie wel goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ectovuistjes zijn gevaarlijk matti, allemaal uitstekende botjesquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik pis op je moederquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Qua treurigheid passen jullie wel goed bij elkaar.
Moet je niet eerst aan cachet vragen of dat wel mag?quote:
Aldus degene die keihard is afgewezen door Crip én Stimo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Qua treurigheid passen jullie wel goed bij elkaar.
oh ja shitquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je niet eerst aan cachet vragen of dat wel mag?
bij Crip is dat denialquote:Op vrijdag 9 september 2016 15:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aldus degene die keihard is afgewezen door Crip én Stimo.
Hebben ze alle DMs met je zitten delen? Wat een vervelende vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom verzin je dingen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Quote me dan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die info komt van jouzelf hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |