quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
orlly
maar dat zeggen mannen vaak endan doelenze op volle benen ofzo ;s
laat pic zien van fattie die je leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooitquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar zou je nu zo ondertussen wel eens aan gewend moeten zijn hoor
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:44 schreef Drug het volgende:
[..]wat een magere latSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o dat kijk ik niet, die grappen zijn te intellectueel voor mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niels is een beetje sheldon uit the big bang theory
zeg maar een beetje autistisch en raarquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:44 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat kijk ik niet, die grappen zijn te intellectueel voor mij
[..]ok bye feliciaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is dus echt niet dik
over een ninja edit doe je geen kwartierquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ja was een foutje, bedankt dat je mijn ninja edit niet gunt
quote:Op vrijdag 9 september 2016 12:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ok bye felicia
dit is dus echt niet dik
quote:
ja sry heb motorische handicap mjah bedankt weerquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over een ninja edit doe je geen kwartier
geen probleemquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:47 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sry heb motorische handicap mjah bedankt weer
ja sorry ben luiquote:Op vrijdag 9 september 2016 12:51 schreef Drug het volgende:
[..]
helemaal juist (alleen dubbele n als in der_mann)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |