ga lekker ergens anders reclame maken johquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:37 schreef Catkiller het volgende:
Sunset Overdrive doet mij aan Jet Set Radio denken.
Gewoon bang dat ik Willoow naar het Xbox Master Race haal.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga lekker ergens anders reclame maken joh
maar de playstation zal gewoon nog exclusives hebben terwijl alle scorpio ''exclusives'' ook gewoon voor de PC uitkomen dus er is geen enkele reden om een scorpio te kopenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon bang dat ik Willoow naar het Xbox Master Race haal.
Snap ik wel na die zwakke presentatie van Playstation met een aankondiging van een console die minder heeft dan het origineel en een verbeterde versie van het origineel die nog altijd niet kan tippen aan de Scorpio.
Ik kom hier op een later moment op terug misschien, moet nu weg.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar de playstation zal gewoon nog exclusives hebben terwijl alle scorpio ''exclusives'' ook gewoon voor de PC uitkomen dus er is geen enkele reden om een scorpio te kopen
was laatst ook 5 euro op de PS4 en daar spelen veel meer mensen online op dom varkenquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:43 schreef Catkiller het volgende:
BF4 was maar 5 euro op de Xbox, meteen gekocht voor die prijs.![]()
![]()
verrassend weer jaquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zie je die catkiller gelijk wegrennen, typische xbox speler
dat de hoofdpersonages broer en zus zijn of watquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:48 schreef deadprez het volgende:
hermann wat vind je van mass effect shit die bekend is gemaakt
sony gebruikt dat ding ook nooit dus maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:48 schreef Willoow het volgende:
En heb nog ps vita liggen die ik nooit gebruik. Daar wel spijt van. Al vind ik dragonball z spel wel leuk.
het is ook verrassend dat jij met zo'n slechte grap komtquote:
sexy Ettoquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jeetje, struikel ik weer over die tuinflamingo...
Lunch tijd medunkt.
Ik weet het, ben niet in vorm vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
het is ook verrassend dat jij met zo'n slechte grap komt
ja en dat stukje gameplay dat ze bij dat playstation event lieten zienquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat de hoofdpersonages broer en zus zijn of wat
daar hadden we het gisteren nog over man bejaardequote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja en dat stukje gameplay dat ze bij dat playstation event lieten zien
veel plezier thomasquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef Superthomas het volgende:
Desktop + steam link + steam controller heuy
oh excuus, wist ik niet zekerquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daar hadden we het gisteren nog over man bejaarde
Ook datquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sony gebruikt dat ding ook nooit dus maakt niet uit
ehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |