Als je op een pokemon klikt in je pokedex kun je zien hoeveel je er tegen bent gekomen en hoeveel je er gevangen hebt, alleen kun je niet zien of je een pokemon gevangen hebt of uit een ei gekomen is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Waar kan je zien wat je echt gevangen hebt?
Dat is dus niet het antwoord op mijn vraag, die twee wil ik juist onderscheiden van elkaar.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Als je op een pokemon klikt in je pokedex kun je zien hoeveel je er tegen bent gekomen en hoeveel je er gevangen hebt, alleen kun je niet zien of je een pokemon gevangen hebt of uit een ei gekomen is.
TS: Misschien is het een idee om achter elke pokemon een hokje te plaatsen met ''veel'', zodat we ook kunnen aangeven of er echt veel van die pokemon bent tegen gekomen in je buurt.
Oh sorry, ik weet niet of dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus niet het antwoord op mijn vraag, die twee wil ik juist onderscheiden van elkaar.
Aangezien het draait om wat er gevangen kán worden in Nederland, heb ik de 'nearby'-maar-niet-gevangen-pokémon wel ingevuld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:37 schreef Valerie. het volgende:
Telt alleen gezien ook? Heb het formulier ingeleverd zonder, maar toch.
Het is ook meer een fun dingetje, ik verveelde me beetje op mijn werk, dus dacht ram dit even in elkaar, ik zal dit weekend nog even een keer mijn tooltje draaien voor resultaten.quote:Op vrijdag 9 september 2016 18:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Aangezien het draait om wat er gevangen kán worden in Nederland, heb ik de 'nearby'-maar-niet-gevangen-pokémon wel ingevuld.
Gezien de regelmatige wisselingen in de pokémonspreiding denk ik alleen niet dat je op deze manier een heel accurate weergave kunt krijgen.
Die teller lijkt ook evolves te tellen helaas. Ik weet toch vrij zeker dat ik Arcanine alleen geevolved heb... nooit gevangen. Toch staat daar 'caught: 1'.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Als je op een pokemon klikt in je pokedex kun je zien hoeveel je er tegen bent gekomen en hoeveel je er gevangen hebt, alleen kun je niet zien of je een pokemon gevangen hebt of uit een ei gekomen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |