Toevallig las ik vorige week ook al Tweets van haar. Dat wijf is serieus niet goed bij haar hoofd. Dat zeg ik niet omdat ze een mening heeft waar ik het niet mee eens ben.quote:
twitter:rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 01:56:36Als je een jongen van kleur bent is 1x op de fiets van een ander springen en zonnebrillen dragen al zwaar crimineel gedrag. #Pauw😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 reageer retweet
Compleet geschift.quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toevallig las ik vorige week ook al Tweets van haar. Dat wijf is serieus niet goed bij haar hoofd. Dat zeg ik niet omdat ze een mening heeft waar ik het niet mee eens ben.
Deze ook:
twitter:rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 01:56:36Als je een jongen van kleur bent is 1x op de fiets van een ander springen en zonnebrillen dragen al zwaar crimineel gedrag. #Pauw😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 reageer retweet
Post ongetwijfeld in POL. Probleemgedrag niet onder ogen willen zien en er een soort sport van maken om weg te kijken en andermans ergernis "stigmatisering" te noemen.twitter:rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 02:29:21Echt hilarisch, allemaal gestoken witte mensen in my mentions die zeuren omdat ik niet meega ik stigmatisering niet-witte jongens bij Pauw. reageer retweet
Ik zag nog een Tweet voorbij komen. Iets over waar de drang vandaan komt om altijd maar aan allochtone jongeren te willen sleutelen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Compleet geschift.Post ongetwijfeld in POL. Probleemgedrag niet onder ogen willen zien en er een soort sport van maken om weg te kijken en andermans ergernis "stigmatisering" te noemen.twitter:rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 02:29:21Echt hilarisch, allemaal gestoken witte mensen in my mentions die zeuren omdat ik niet meega ik stigmatisering niet-witte jongens bij Pauw. reageer retweet
Deze vrouw had op voorhand al besloten dat ze niet kritisch ging zijn. Dat is een soort idealisme dat je bij wereldvreemde, politiek-correcte types voortdurend tegenkomt. Onze samenleving zit er vol mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buurthuis, vet cool!
Ga jij ze nu voorschrijven hoe ze hun leven moeten leiden? Doe je dat ook bij andere mensen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]![]()
Die jongens moeten gewoon eens normaal doen, lekker naar school gaan, werken en bij elkaar thuis gezellig maken. Waarom hebben zij het recht op een buurthuis en anders dan maar rellen? Of ga gezellig op een sportclub
quote:Op vrijdag 9 september 2016 05:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zag nog een Tweet voorbij komen. Iets over waar de drang vandaan komt om altijd maar aan allochtone jongeren te willen sleutelen.
Nou, inderdaad zeg. Waarom laten we groepjes overlastgevende jongeren niet gewoon lekker hun gang gaan en eindeloos buurtbewoners intimideren.
Ik snap niet hoe iemand kritiek op overlastgevende jongeren zo erg niet kan begrijpen. Allochtoon of niet, daar hoor je (als politie, gemeente, oid) gewoon tegen op te treden.
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat mensen die in dat soort buurten zijn geboren en er zijn opgegroeid denken dat dit gedrag normaal is en 'je dat overal hebt'. Zouden ze dat echt denken?Ah omdat iemand een andere mening heeft gaan we haar even profileren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord!
Nee, ze hebben toch keus? Als je je verveelt kun je toch op een sportclub? Of werken? Of naar school? Of thuis bij elkaar een leuke avond hebben? of stappen in een stad? of festivals bezoeken? Of gezamenlijk op vakantie? Dat is toch keus zat, schrijf hier helemaal niemand iets voor.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ga jij ze nu voorschrijven hoe ze hun leven moeten leiden? Doe je dat ook bij andere mensen?
Jij en je matties hier op FOK zijn een groter probleem voor de samenleving dan dat groepje Nederturken.quote:Op vrijdag 9 september 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Compleet geschift.Post ongetwijfeld in POL. Probleemgedrag niet onder ogen willen zien en er een soort sport van maken om weg te kijken en andermans ergernis "stigmatisering" te noemen.twitter:rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 02:29:21Echt hilarisch, allemaal gestoken witte mensen in my mentions die zeuren omdat ik niet meega ik stigmatisering niet-witte jongens bij Pauw. reageer retweet
Deze vrouw had op voorhand al besloten dat ze niet kritisch ging zijn. Dat is een soort idealisme dat je bij wereldvreemde, politiek-correcte types voortdurend tegenkomt. Onze samenleving zit er vol mee.
Als je een Vomar bezoekt verdien je natuurlijk ook klappenquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:25 schreef DrDentz het volgende:
'Wat is de reden om mensen van hun fiets af te trekken?'
'Daar zit sowieso een verhaal achter. Deze man kwam de Vomar bezoeken. Zoals je ziet hij kwam met zijn fiets. Hij parkeert zijn fiets voor de Vomar en hij gaat de Vomar in. En iemand zit op zijn fiets, gewoon heel normaal. Iemand zit op zijn fiets en hij kan ook gewoon heel normaal vragen van hey, kun je van mijn fiets afgaan? Dat gaat 'ie er af. Maar wat doet deze man?'
'Maar waarom gaat iemand op zijn fiets zitten?'
'Dat is de vraag niet. Hij zit gewoon op zijn fiets. Hij duwt die jongen van zijn fiets af. Die jongen valt op zijn kaak. Hij heeft kaakpijn. Ja dan is er frustratie natuurlijk.'
Het is gewoon de schuld van de Vomar-bezoeker.
Stappen in een stad kunnen die jongens sowieso niet aangezien ze nergens binnenkomen door race profiling.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee, ze hebben toch keus? Als je je verveelt kun je toch op een sportclub? Of werken? Of naar school? Of thuis bij elkaar een leuke avond hebben? of stappen in een stad? of festivals bezoeken? Of gezamenlijk op vakantie? Dat is toch keus zat, schrijf hier helemaal niemand iets voor.
Waarom is het enige alternatief dan maar rellen?
Ik kom overigens ook uit een grote familie met Nederlanders, Surinamers en Indo's, allemaal heerlijke super leuke mensen. Onze familie schaamt zich dood voor dergelijke allochtonen die het voor de anderen verpesten, ga godverdomme aan jezelf werken!
LOL. Iemand heeft een andere mening op een DISCUSSIEFORUM en jij zegt optyfen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:37 schreef DrDentz het volgende:
Optyfen Japie, door goedpraters als jij zijn de problemen met deze groepen ooit ontstaan en blijven ze dooretteren.
Race profilingquote:
Die Nedermarrokanen doen ook andere dingen. Fifa toernooien organiseren en een BBQ. Kijk begrijp me niet verkeerd ik snap de kritiek wel op die jongens maar om ze compleet af te branden en als terroristen weg te zetten slaat helemaal nergens op imo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Race profilingWaarom hebben mijn Surinaamse- en Indo familie daar nooit problemen mee?
Ik hing vroeger ook wel op straat, maar niet in groepen van 30, 40 a 50 man. Daarbij deden we ook genoeg andere dingen dan alleen hangen (en relschoppen).
Het begint uiteindelijk allemaal bij jezelf.
Ik denk niet dat de mensen die kritiek hebben op straatterreur het probleem zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij en je matties hier op FOK zijn een groter probleem voor de samenleving dan dat groepje Nederturken.
Dat klopt! Ze moeten niet als terroristen weggezet worden, maar dat is wel wat overtrokken (zo letterlijk gebeurt dat ook niet).quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Die Nedermarrokanen doen ook andere dingen. Fifa toernooien organiseren en een BBQ. Kijk begrijp me niet verkeerd ik snap de kritiek wel op die jongens maar om ze compleet af te branden en als terroristen weg te zetten slaat helemaal nergens op imo.
Straatterreur? Jij doet nu precies hetzelfde. Die jongens in een hokje drukken. Juist dit soort dingen maakt het probleem alleen maar erger.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mensen die kritiek hebben op straatterreur het probleem zijn.
Behalve als ze met oplossingen komen zoals afschieten, dan zijn ze in het ergste geval niet meer serieus te nemen.
Als ze de zooi slopen en mensen mishandelen valt dat onder straatterreur, hoe wil jij dat dan noemen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Straatterreur? Jij doet nu precies hetzelfde. Die jongens in een hokje drukken. Juist dit soort dingen maakt het probleem alleen maar erger.
Dat is geen straatterreur dat is baldadigheid. 1 man een klap geven noem jij mensen mishandelen?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze de zooi slopen en mensen mishandelen valt dat onder straatterreur, hoe wil jij dat dan noemen?
Ze duwen zichzelf in een hokje.
Dertig jaar de problemen niet benoemen heeft juist tot dit probleem geleid.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Straatterreur? Jij doet nu precies hetzelfde. Die jongens in een hokje drukken. Juist dit soort dingen maakt het probleem alleen maar erger.
1 klap is mishandeling ja, goed gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is geen straatterreur dat is baldadigheid. 1 man een klap geven noem jij mensen mishandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |