abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165192815
quote:
Toevallig las ik vorige week ook al Tweets van haar. Dat wijf is serieus niet goed bij haar hoofd. Dat zeg ik niet omdat ze een mening heeft waar ik het niet mee eens ben.

Deze ook :') :
rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 01:56:36 Als je een jongen van kleur bent is 1x op de fiets van een ander springen en zonnebrillen dragen al zwaar crimineel gedrag. #Pauw😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 reageer retweet
pi_165192843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 03:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Toevallig las ik vorige week ook al Tweets van haar. Dat wijf is serieus niet goed bij haar hoofd. Dat zeg ik niet omdat ze een mening heeft waar ik het niet mee eens ben.

Deze ook :') :
rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 01:56:36 Als je een jongen van kleur bent is 1x op de fiets van een ander springen en zonnebrillen dragen al zwaar crimineel gedrag. #Pauw😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎 reageer retweet
Compleet geschift.

rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 02:29:21 Echt hilarisch, allemaal gestoken witte mensen in my mentions die zeuren omdat ik niet meega ik stigmatisering niet-witte jongens bij Pauw. reageer retweet
Post ongetwijfeld in POL. Probleemgedrag niet onder ogen willen zien en er een soort sport van maken om weg te kijken en andermans ergernis "stigmatisering" te noemen.

Deze vrouw had op voorhand al besloten dat ze niet kritisch ging zijn. Dat is een soort idealisme dat je bij wereldvreemde, politiek-correcte types voortdurend tegenkomt. Onze samenleving zit er vol mee.
pi_165193131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Compleet geschift.

rzuaslan twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 02:29:21 Echt hilarisch, allemaal gestoken witte mensen in my mentions die zeuren omdat ik niet meega ik stigmatisering niet-witte jongens bij Pauw. reageer retweet
Post ongetwijfeld in POL. Probleemgedrag niet onder ogen willen zien en er een soort sport van maken om weg te kijken en andermans ergernis "stigmatisering" te noemen.

Deze vrouw had op voorhand al besloten dat ze niet kritisch ging zijn. Dat is een soort idealisme dat je bij wereldvreemde, politiek-correcte types voortdurend tegenkomt. Onze samenleving zit er vol mee.

Ik zag nog een Tweet voorbij komen. Iets over waar de drang vandaan komt om altijd maar aan allochtone jongeren te willen sleutelen.

Nou, inderdaad zeg. Waarom laten we groepjes overlastgevende jongeren niet gewoon lekker hun gang gaan en eindeloos buurtbewoners intimideren. :')

Ik snap niet hoe iemand kritiek op overlastgevende jongeren zo erg niet kan begrijpen. Allochtoon of niet, daar hoor je (als politie, gemeente, oid) gewoon tegen op te treden.
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat mensen die in dat soort buurten zijn geboren en er zijn opgegroeid denken dat dit gedrag normaal is en 'je dat overal hebt'. Zouden ze dat echt denken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165193836
Dus: primaire levensbehoeften van een allochtoon: Eten, drinken, beschutting, warmte, buurthuis. Houd daar rekening mee als overheidsinstantie.
pi_165194030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 00:06 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Buurthuis, vet cool!
_O-

Die jongens moeten gewoon eens normaal doen, lekker naar school gaan, werken en bij elkaar thuis gezellig maken. Waarom hebben zij het recht op een buurthuis en anders dan maar rellen? Of ga gezellig op een sportclub
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:15:00 #181
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194378
Naar aanleiding van de reacties hier heb ik dat stukje met die nederturkse jongeren uit Zaandam ook eens bekeken. En ik kan me totaal niet vinden in al die beledigende reacties hier. Ik zei eigenlijk weinig verschil tussen die jongens en de meeste posters hier op FOK. Vind eerlijk gezegd die jongens nog meer respect bezitten in ieder geval.
Feyenoord!
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:22:12 #182
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 08:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

_O-

Die jongens moeten gewoon eens normaal doen, lekker naar school gaan, werken en bij elkaar thuis gezellig maken. Waarom hebben zij het recht op een buurthuis en anders dan maar rellen? Of ga gezellig op een sportclub
Ga jij ze nu voorschrijven hoe ze hun leven moeten leiden? Doe je dat ook bij andere mensen?
Feyenoord!
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:24:27 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194536
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 05:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik zag nog een Tweet voorbij komen. Iets over waar de drang vandaan komt om altijd maar aan allochtone jongeren te willen sleutelen.

Nou, inderdaad zeg. Waarom laten we groepjes overlastgevende jongeren niet gewoon lekker hun gang gaan en eindeloos buurtbewoners intimideren. :')

Ik snap niet hoe iemand kritiek op overlastgevende jongeren zo erg niet kan begrijpen. Allochtoon of niet, daar hoor je (als politie, gemeente, oid) gewoon tegen op te treden.
Ik zou me nog kunnen voorstellen dat mensen die in dat soort buurten zijn geboren en er zijn opgegroeid denken dat dit gedrag normaal is en 'je dat overal hebt'. Zouden ze dat echt denken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah omdat iemand een andere mening heeft gaan we haar even profileren? :')
Feyenoord!
pi_165194539
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ga jij ze nu voorschrijven hoe ze hun leven moeten leiden? Doe je dat ook bij andere mensen?
Nee, ze hebben toch keus? Als je je verveelt kun je toch op een sportclub? Of werken? Of naar school? Of thuis bij elkaar een leuke avond hebben? of stappen in een stad? of festivals bezoeken? Of gezamenlijk op vakantie? Dat is toch keus zat, schrijf hier helemaal niemand iets voor.

Waarom is het enige alternatief dan maar rellen?

Ik kom overigens ook uit een grote familie met Nederlanders, Surinamers en Indo's, allemaal heerlijke super leuke mensen. Onze familie schaamt zich dood voor dergelijke allochtonen die het voor de anderen verpesten, ga godverdomme aan jezelf werken!
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:25:36 #185
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194562
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 03:30 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Compleet geschift.

Jij en je matties hier op FOK zijn een groter probleem voor de samenleving dan dat groepje Nederturken.
Feyenoord!
pi_165194564
'Wat is de reden om mensen van hun fiets af te trekken?'
'Daar zit sowieso een verhaal achter. Deze man kwam de Vomar bezoeken. Zoals je ziet hij kwam met zijn fiets. Hij parkeert zijn fiets voor de Vomar en hij gaat de Vomar in. En iemand zit op zijn fiets, gewoon heel normaal. Iemand zit op zijn fiets en hij kan ook gewoon heel normaal vragen van hey, kun je van mijn fiets afgaan? Dat gaat 'ie er af. Maar wat doet deze man?'
'Maar waarom gaat iemand op zijn fiets zitten?'
'Dat is de vraag niet. Hij zit gewoon op zijn fiets. Hij duwt die jongen van zijn fiets af. Die jongen valt op zijn kaak. Hij heeft kaakpijn. Ja dan is er frustratie natuurlijk.'

Het is gewoon de schuld van de Vomar-bezoeker. :o
  Trouwste user 2022 vrijdag 9 september 2016 @ 09:26:26 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_165194577
Hier kregen ze een buurthuis. Werd gebruikt als crimineel nest. Met molestaties van onschuldige voorbijgangers. Heling, drugs. Noem maar op. Uiteindelijk werd mijn oude-schoul gesloopt. Ze kregen een tweede kans. Uit het centrum, in het sportcompleks van een opgeheven voetbalclub. Ging ook weer mis. De criminaliteit is hier extreem voor een klein plaatsje. Tot brandstichting bij de burgemeester aan toe.

Incident.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_165194585
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:25 schreef DrDentz het volgende:
'Wat is de reden om mensen van hun fiets af te trekken?'
'Daar zit sowieso een verhaal achter. Deze man kwam de Vomar bezoeken. Zoals je ziet hij kwam met zijn fiets. Hij parkeert zijn fiets voor de Vomar en hij gaat de Vomar in. En iemand zit op zijn fiets, gewoon heel normaal. Iemand zit op zijn fiets en hij kan ook gewoon heel normaal vragen van hey, kun je van mijn fiets afgaan? Dat gaat 'ie er af. Maar wat doet deze man?'
'Maar waarom gaat iemand op zijn fiets zitten?'
'Dat is de vraag niet. Hij zit gewoon op zijn fiets. Hij duwt die jongen van zijn fiets af. Die jongen valt op zijn kaak. Hij heeft kaakpijn. Ja dan is er frustratie natuurlijk.'

Het is gewoon de schuld van de Vomar-bezoeker. :o
Als je een Vomar bezoekt verdien je natuurlijk ook klappen _O-
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:33:11 #189
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194690
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:24 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee, ze hebben toch keus? Als je je verveelt kun je toch op een sportclub? Of werken? Of naar school? Of thuis bij elkaar een leuke avond hebben? of stappen in een stad? of festivals bezoeken? Of gezamenlijk op vakantie? Dat is toch keus zat, schrijf hier helemaal niemand iets voor.

Waarom is het enige alternatief dan maar rellen?

Ik kom overigens ook uit een grote familie met Nederlanders, Surinamers en Indo's, allemaal heerlijke super leuke mensen. Onze familie schaamt zich dood voor dergelijke allochtonen die het voor de anderen verpesten, ga godverdomme aan jezelf werken!
Stappen in een stad kunnen die jongens sowieso niet aangezien ze nergens binnenkomen door race profiling.

Ze rellen niet, ze staan gewoon bij elkaar op een plek.

Toen ik die leeftijd had, hing ik ook op straat met groepjes jongeren. Dat doe je nou eenmaal als je je grenzen een beetje wil verkennen.
Feyenoord!
pi_165194804
Optyfen Japie, door goedpraters als jij zijn de problemen met deze groepen ooit ontstaan en blijven ze dooretteren.
  vrijdag 9 september 2016 @ 09:46:14 #191
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165194946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:37 schreef DrDentz het volgende:
Optyfen Japie, door goedpraters als jij zijn de problemen met deze groepen ooit ontstaan en blijven ze dooretteren.
LOL. Iemand heeft een andere mening op een DISCUSSIEFORUM en jij zegt optyfen? :')

Laat wel weer mooi zien wat het niveau hier is. Klein groepje elkaar napratende judgemental losers die hun eigen egootjes een beetje op proberen te vijzelen door anderen af te kraken of terecht te wijzen.
Feyenoord!
pi_165195163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:33 schreef Japie77 het volgende:
race profiling
Race profiling _O- Waarom hebben mijn Surinaamse- en Indo familie daar nooit problemen mee?

Ik hing vroeger ook wel op straat, maar niet in groepen van 30, 40 a 50 man. Daarbij deden we ook genoeg andere dingen dan alleen hangen (en relschoppen).

Het begint uiteindelijk allemaal bij jezelf.
  vrijdag 9 september 2016 @ 10:26:18 #193
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165195664
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:59 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Race profiling _O- Waarom hebben mijn Surinaamse- en Indo familie daar nooit problemen mee?

Ik hing vroeger ook wel op straat, maar niet in groepen van 30, 40 a 50 man. Daarbij deden we ook genoeg andere dingen dan alleen hangen (en relschoppen).

Het begint uiteindelijk allemaal bij jezelf.
Die Nedermarrokanen doen ook andere dingen. Fifa toernooien organiseren en een BBQ. Kijk begrijp me niet verkeerd ik snap de kritiek wel op die jongens maar om ze compleet af te branden en als terroristen weg te zetten slaat helemaal nergens op imo.
Feyenoord!
pi_165195770
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij en je matties hier op FOK zijn een groter probleem voor de samenleving dan dat groepje Nederturken.
Ik denk niet dat de mensen die kritiek hebben op straatterreur het probleem zijn.

Behalve als ze met oplossingen komen zoals afschieten, dan zijn ze in het ergste geval niet meer serieus te nemen.
pi_165195776
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:26 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die Nedermarrokanen doen ook andere dingen. Fifa toernooien organiseren en een BBQ. Kijk begrijp me niet verkeerd ik snap de kritiek wel op die jongens maar om ze compleet af te branden en als terroristen weg te zetten slaat helemaal nergens op imo.
Dat klopt! Ze moeten niet als terroristen weggezet worden, maar dat is wel wat overtrokken (zo letterlijk gebeurt dat ook niet).

Wat ik mij wel afvraag, waarom zijn dit soort Nederturken/Nedermocro's wel vaak negatief in het nieuws maar Nederchinezen, Nederindo's, Nedersurinamers en Nederantillianen niet (meer) vaak negatief in het nieuws?
  vrijdag 9 september 2016 @ 10:34:02 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165195809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:32 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de mensen die kritiek hebben op straatterreur het probleem zijn.

Behalve als ze met oplossingen komen zoals afschieten, dan zijn ze in het ergste geval niet meer serieus te nemen.
Straatterreur? Jij doet nu precies hetzelfde. Die jongens in een hokje drukken. Juist dit soort dingen maakt het probleem alleen maar erger.
Feyenoord!
pi_165195831
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Straatterreur? Jij doet nu precies hetzelfde. Die jongens in een hokje drukken. Juist dit soort dingen maakt het probleem alleen maar erger.
Als ze de zooi slopen en mensen mishandelen valt dat onder straatterreur, hoe wil jij dat dan noemen?
Ze duwen zichzelf in een hokje.
  vrijdag 9 september 2016 @ 10:40:30 #198
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_165195933
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Als ze de zooi slopen en mensen mishandelen valt dat onder straatterreur, hoe wil jij dat dan noemen?
Ze duwen zichzelf in een hokje.
Dat is geen straatterreur dat is baldadigheid. 1 man een klap geven noem jij mensen mishandelen?
Feyenoord!
pi_165195954
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dertig jaar de problemen niet benoemen heeft juist tot dit probleem geleid.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_165195964
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 10:40 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat is geen straatterreur dat is baldadigheid. 1 man een klap geven noem jij mensen mishandelen?
1 klap is mishandeling ja, goed gezien.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')