Voor hun personeel ja. Ik ben geen personeel maar een vreemd persoon.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:24 schreef Scuidward het volgende:
Sommige kantoorpanden / universiteiten hebben douchen voor hun personeel.
Ja, dat is zo. Hoewel ik betwijfel of de controle compleet waterdicht (!) is.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:26 schreef kude82 het volgende:
[..]
Voor hun personeel ja. Ik ben geen personeel maar een vreemd persoon.
Oo in die zin ja misschien proberen waard. Zwembad of sportschool beter optie denk ik. Hoeveel zou het kosten ? 1x per week genoeg. Zweten doe ik toch niet. Geen werk geen zweet.quote:Ja, dat is zo. Hoewel ik betwijfel of de controle compleet waterdicht (!) is.
Sportschool / zwembad lijkt mij het beste. Ga eens per week zwemmen? Zo vaak hoef je toch niet te douchen?
JA lieverd ik ben op zoek naar informatie die ze hebben gegeven. Buren .. familie enzo vergeet het maar.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:35 schreef Sylvana het volgende:
Ga je ook nog reageren op de serieuze reacties?
ok. Je wilt douchen zonder gebruik te makem van hulpinstantirs.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:41 schreef kude82 het volgende:
[..]
JA lieverd ik ben op zoek naar informatie die ze hebben gegeven. Buren .. familie enzo vergeet het maar.
Dagopvang enzo zijn allemaal stelletjes klootzakken die van overheidssubsidie profiteren. Helpen doen ze echt niet. Ze willen ook regiobinding enzo dan willen ze helpen.
Leger des Heils maakt misbruik van Jezus. Ze moeten zich schamen. Ook door hun ben ik niet geholpen. Als Jezus mij zou zien dan had hij mij al lang geholpen.
Niemand wil je helpen dus. Misschien heb je dat aan jezelf en je gedrag te danken?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:41 schreef kude82 het volgende:
[..]
JA lieverd ik ben op zoek naar informatie die ze hebben gegeven. Buren .. familie enzo vergeet het maar.
Dagopvang enzo zijn allemaal stelletjes klootzakken die van overheidssubsidie profiteren. Helpen doen ze echt niet. Ze willen ook regiobinding enzo dan willen ze helpen.
Leger des Heils maakt misbruik van Jezus. Ze moeten zich schamen. Ook door hun ben ik niet geholpen. Als Jezus mij zou zien dan had hij mij al lang geholpen.
Klinkt ie zo dan?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:28 schreef Timeschanger het volgende:
Maar als je een lekkere blonde chick van 19 bent met grote borsten mag je ook wel bij mij thuis douchen hoor.
Dat zou kunnen maar denk ik niet. Ik was gewoon heel beleefd en sociaal. Ik ben niet de enige ken er zat zo hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Niemand wil je helpen dus. Misschien heb je dat aan jezelf en je gedrag te danken?
Volgens mij begrijp je het niet. Ik wil wel instantie laten geen gebruik maken. Ik krijg geen toegang.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
ok. Je wilt douchen zonder gebruik te makem van hulpinstantirs.
En wat denk je van de zee?quote:Op donderdag 8 september 2016 22:45 schreef Geerd het volgende:
Het is mooi weer denk dat er wel gratis strandouches zijn nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |