Bwehehe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, jij hebt de dikste reet van alle homo's die ik ooit heb ontmoet.
Nou ja, niet echt dik, maar wel gespierd iig. En groot, zo groot.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bwehehe.
Dan zal het toch wel aan de houding liggen.
Hier, jouw lijflied:quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt dik, maar wel gespierd iig. En groot, zo groot.
Ik doe enkel aan het LIFE-lied.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al een pic van jouw koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het toch stiekem de jouwe?quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:22 schreef Rezania het volgende:
Ik ben trouwens echt fan van het 'focuseffect' van mijn nieuwe telefoon.
God created gays so fat chicks could have friends.
Nee. Ik ben top. Rawwwrrrr! * Rezania klopt op borst a la kingkong.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[..]
Of is het toch stiekem de jouwe?
Zo top ben je niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik ben top. Rawwwrrrr! * Rezania klopt op borst a la kingkong.
Lol echt met één hand achter m'n rug en beide voeten aan elkaar vastgebonden win ik nog van jou. Allemaal stoere praatjes.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik ben top. Rawwwrrrr! * Rezania klopt op borst a la kingkong.
Ik gooi je gewoon over mijn schouder en daarna zo in een houtgreep. Wat ga je stoer lopen doen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol echt met één hand achter m'n rug en beide voeten aan elkaar vastgebonden win ik nog van jou. Allemaal stoere praatjes.
Maar dat is tegen de regels dus telt niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik gooi je gewoon over mijn schouder en daarna zo in een houtgreep. Wat ga je stoer lopen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JUDO IS JUIST VOLGENS REGELS!quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat is tegen de regels dus telt niet.
Mi gado. Je ego is zeker exponentieel opgezwollen door die film?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee.
https://www.moviemeter.nl/film/83569
Whehe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mi gado. Je ego is zeker exponentieel opgezwollen door die film?
Ik ben ff film downloaden boven achter de pc voor met m'n pa voor vanavond (Law Abiding Citizen met sexy Gerard Butler), zal zo beneden ff de telefoon uit de oplader grijpen.quote:
Doe jij niet aan web Whatsapp?quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben ff film downloaden boven achter de pc voor met m'n pa voor vanavond (Law Abiding Citizen), zal zo beneden ff de telefoon uit de oplader grijpen.
Goede film wel.quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben ff film downloaden boven achter de pc voor met m'n pa voor vanavond (Law Abiding Citizen met sexy Gerard Butler), zal zo beneden ff de telefoon uit de oplader grijpen.
Nee man, ook gewoon fijn als je achter de PC zit. Hoef je niet steeds te switchen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
WhatsApp Web is alleen handig als je hele diepe gesprekken hebt en dat je anders jezelf de tyfus tikt.
Dat is waar ja. Op je telefoon is het switchen een stuk lastiger. Vandaar dat ik daar minimaal probeer te communiceren via whatsapp.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, ook gewoon fijn als je achter de PC zit. Hoef je niet steeds te switchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |