*scherpt klauwen*quote:
Denk dat dat niet mag van de Europese mededingingsregels.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
inb4 Apple discontinued Bluetooth, voor een eigen proprietary connectie source omdat dit "beter is", zodat enkel Apple accessoires er nog op werken en je geen goede cheape chinese bluetooth oortjes kan scoren.
Ha nice. Je hebt btw ook echt 20 berichten op rij of zo. Goed bezig.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
WUBALUBBADUBDUB!
*proest*quote:Op donderdag 8 september 2016 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als 30+! Verwarrend allemaal
Ze mogen ook geen andere aansluiting hebben voor opladen, maar daar hebben ze ook schijt aan.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk dat dat niet mag van de Europese mededingingsregels.
In die wet (die pas in 2017 van kracht is) zit een loophole waardoor het ook goed is als Apple er dan iets bijlevert waarmee je het ook via de 'normale' manier kan opladen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze mogen ook geen andere aansluiting hebben voor opladen, maar daar hebben ze ook schijt aan.
Wat? Ik dacht dat die wet al jaren van kracht was. Jij zegt dus dat het vrijwillig was van alle Android-fabrikanten om enkel op te laden via micro-USB?quote:Op donderdag 8 september 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In die wet (die pas in 2017 van kracht is) zit een loophole waardoor het ook goed is als Apple er dan iets bijlevert waarmee je het ook via de 'normale' manier kan opladen.
Je kan sowieso niet echt direct spreken van 'die wet', dat maakt het vervelend om antwoord op te geven. Het is onderdeel van een richtlijn van het Europees Parlement en de Europese Raad die meldt dat de richtlijn per lidstaat moet bevatten dat er vooral ook voor mobiele telefoons moet gelden dat die compatible zijn met een universele lader. Maar in EU-recht is "richtlijn" gewoon een eufemisme voor "dit moet en zal je gvd uitvoeren 28 27 EU-lidstaten!!11!".Alleen hebben die daar vervolgens wel weer jaren de tijd voor. Pas in 2017 hoeven ze het allemaal gedaan te hebben. En zij die dan achterlopen krijgen dan eerst waarschuwingen etc. bla bla bla. Ik ga nu in elk geval niet voor je googelen in welke EU-landen het allemaal al wel/niet moet, maar zo snap je wel beter waar deze richtlijn/wet nu ongeveer ligt en hoe dat werkt.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat die wet al jaren van kracht was. Jij zegt dus dat het vrijwillig was van alle Android-fabrikanten om enkel op te laden via micro-USB?
Misschien waren ze bang dat mensen over zouden stappen naar Apple als zij ook met die proprietary shit zouden komen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat die wet al jaren van kracht was. Jij zegt dus dat het vrijwillig was van alle Android-fabrikanten om enkel op te laden via micro-USB?
235quote:Op donderdag 8 september 2016 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
leeftijd is maar een getal #oneliner
Ik ben 29quote:
Volgens mij moet je beter rekenenquote:
Oeiquote:Op donderdag 8 september 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Omg ik kom er net achter dat ik drie (!) pakken die van de stomerij kwamen vanochtend in de tram heb laten liggen.
quote:Op donderdag 8 september 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Omg ik kom er net achter dat ik drie (!) pakken die van de stomerij kwamen vanochtend in de tram heb laten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |