I'm sticking to my guy like stamp to a letter, like Mickey Mouse and Donald Duck we... stick together!quote:Op donderdag 8 september 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat blijven jullie zeggen, maar jullie reageren continue binnen 20 seconde van elkaar.
Danke schon!quote:
Wait what?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortie is hetero
Ik ben al uit de kast
Zwak zwak zwakquote:Op donderdag 8 september 2016 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die van jou beginnen.
Geen idee, want ik moet nu zeggen dat ik gelukkig ben met mijn man en zo.quote:
Zulke dingen zeg je alleen als je niet gelukkig bent.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, want ik moet nu zeggen dat ik gelukkig ben met mijn man en zo.
ik word in de gaten gehouden![]()
quote:Op donderdag 8 september 2016 13:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, want ik moet nu zeggen dat ik gelukkig ben met mijn man en zo.
ik word in de gaten gehouden![]()
Zolang jij maar gelukkig bent toch! Daar is het me om te doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg je alleen als je niet gelukkig bent.
Koop eerst maar een nieuw huis voor me.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang jij maar gelukkig bent toch! Daar is het me om te doen.
Echt geluk hoeft niet bevestigd te worden!quote:Op donderdag 8 september 2016 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg je alleen als je niet gelukkig bent.
Boven de 30 zijn en dat zelf niet kunnen doen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Koop eerst maar een nieuw huis voor me.
Na een jaar 'getrouwd' is de swung er ook een beetje af toch?quote:Op donderdag 8 september 2016 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt geluk hoeft niet bevestigd te worden!
Of zo.
26quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boven de 30 zijn en dat zelf niet kunnen doen.![]()
#pauper
Lijkt me welquote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na een jaar 'getrouwd' is de swung er ook een beetje af toch?
Ok, dan mag t nog netquote:[..]
26![]()
Morgen kijken bij een hut. Moeten alleen onze eigen nog verkopen.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me wel
[..]
Ok, dan mag t nog net
Uh.. ik ben nog steeds 26..quote:Op donderdag 8 september 2016 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boven de 30 zijn en dat zelf niet kunnen doen.![]()
#pauper
Hutje op de heiquote:Op donderdag 8 september 2016 13:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen kijken bij een hut. Moeten alleen onze eigen nog verkopen.
Gedraag je dan ook niet als 30+! Verwarrend allemaalquote:
Ja opa.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als 30+! Verwarrend allemaal
Nog 2 jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |