klopt, maar soms moet whatsapp opnieuw verifiėren, bv bij een nieuw toestel of heel soms als een update mis gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
oude simkaart in je telefoon doen, met wifi verbinden, account verwijderen
precies, simkaart kan ik niks meer mee.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:54 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
klopt, maar soms moet whatsapp opnieuw verifiėren, bv bij een nieuw toestel of heel soms als een update mis gaat.
dan stuurt whatsapp een verificatie SMS met code, die kun je dan niet meer ontvangen natuurlijk.
zolang het werkt, werkt het zegmaar.
dus het whatsapp account kan je niet meer verwijderen, tot je weer toegang hebt tot het nummer.. zo simpel ligt het dan toch gewoon?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef bsure het volgende:
En allemaal de verkeerde oplossing. Om me aan te melden met het oude nummer bij watsapp moet ik sms kunnen ontvangen en dat kan ik niet op oude nummer
Nee het is wel de goede oplossing, het is alleen niet wat jij graag wou horen. Dat is heel iets anders.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:48 schreef bsure het volgende:
En allemaal de verkeerde oplossing. Om me aan te melden met het oude nummer bij watsapp moet ik sms kunnen ontvangen en dat kan ik niet op oude nummer
Hoe oud is "oud"?quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:12 schreef bsure het volgende:
Ik heb een oud telefoonnummer, een prepaid simkaart en ligt hier in de la. Omdat om een of andere vage reden ik niet meer kon bellen met deze simkaart, gebruik ik em niet meer.
Dat is alleen mogelijk als je weer toegang krijgt tot je oude telefoonnummer. Helaas bieden providers geen diensten aan om oude telefoonnummers terug te krijgen. Ben bang dat je er niets aan kan doen.quote:Maar dit telefoonnummer heeft nog wel een whatsapp account. Want het gebeurt nog wel eens dat iemand zegt dat ie mij een bericht heeft gestuurd en dat ik erachter kom dat dit naar mijn oude nummer is. Ikzelf natuurlijk ook nog geprobeerd en ja hoor, kan gewoon en er staat zelfs nog een foto bij.
Iemand een idee hoe ik deze whatsappaccount op kan zeggen/stop kan zetten, zodat er geen berichten meer heen kunnen.
Ik heb Tele2 gechat en die zeggen, je moet bij whatsapp zijn. Maar hoe kan ik een oud nummer uitzetten?
Hier kan ik wat mee.quote:Op woensdag 7 september 2016 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dus het whatsapp account kan je niet meer verwijderen, tot je weer toegang hebt tot het nummer.. zo simpel ligt het dan toch gewoon?
en als het nummer vervallen is door de provider zal deze een halfjaar tot een jaar op de plank blijven dacht ik?
kom wel dit nog tegen:
http://www.techbout.com/whatsapp-without-phone-number-sim-5365/ <- zonder garantie, het klinkt een beetje fishy..
https://www.quora.com/How(...)en-my-mobile-is-lost
nogal wat workarounds.. de makkelijkste is contact opnemen met whatsapp en hun het account laten disabelen..
In mijn ogen is het niet de goede oplossing omdat ik duidelijk aangeef dat ik geen toegang heb tot mijn nummer.quote:Op woensdag 7 september 2016 08:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee het is wel de goede oplossing, het is alleen niet wat jij graag wou horen. Dat is heel iets anders.
Je zult moeten zorgen dat je toegang krijgt tot je oude nummer. Hetzij door een nieuwe simkaart aan te vragen, hetzij dmv nummerbehoud. De enige andere optie is hopen dat de nieuwe eigenaar geen misbruik zal maken van jouw whatsapp account.
Misschien begin je nu een beetje te begrijpen hoe kut whatsapp werkelijk is. En waarom veel mensen overstappen op andere diensten.
Met een prepaid kan je hier ook geen opdracht voor geven, die vervalt vanzelf als je er x maanden (meestal 6) niet mee belt en/of smst.quote:Op woensdag 7 september 2016 16:35 schreef bsure het volgende:
[..]
Hier kan ik wat mee.
Ja, ik heb geen toegang tot mijn nummer en de provider heeft het nummer niet laten vervallen, want die heb ik geen opdracht gegeven hiertoe.
Ik ga jouw tips uitpluizen
aha, ik kan al sinds een jaar niet meer bellen en/of sms -enquote:Op woensdag 7 september 2016 16:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Met een prepaid kan je hier ook geen opdracht voor geven, die vervalt vanzelf als je er x maanden (meestal 6) niet mee belt en/of smst.
dat gaat dan gewoon via wifi..quote:Op woensdag 7 september 2016 17:06 schreef bsure het volgende:
[..]
aha, ik kan al sinds een jaar niet meer bellen en/of sms -en
maar wel appen
hummmmm
ja snap ik.quote:
Whatsapp heeft een mogelijkheid om een account op te zeggen (zeggen ze) als je telefoon vermist of gestolen is:quote:Op donderdag 8 september 2016 09:18 schreef bsure het volgende:
Allemaal erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga hiermee aan de slag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |