abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 oktober 2016 @ 09:47:10 #251
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166236385
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, daarom zijn het ook 4 nette headliners, en A7X kan altijd nog opduiken als sub, maar 'men' ging er wel een beetje vanuit dat die gepromoveerd werden tot headliner. En als dat al op de 'kleinere' festivals niet zo is...?
Laten we hopen dat dat op de grotere ook niet zo is dan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166236398
Ik denk dat Avenged gewoon Fortarock gaat headlinen + Graspop misschien 1 Hellfest/Download dag. En dan op de meeste festivals als sub staan.

Ze zijn natuurlijk wel een stuk minder commercieel dan Volbeat :).
pi_166236448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat Avenged gewoon Fortarock gaat headlinen + Graspop misschien 1 Hellfest/Download dag. En dan op de meeste festivals als sub staan.

Ze zijn natuurlijk wel een stuk minder commercieel dan Volbeat :).
Jup, en daar zag je ook wel al dat ze niet overal headliner waren. In Frankrijk totaal niet, soms niet eens sub volgens mij. En dan wel weer RaR headlinen :D
pi_166236539
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 09:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, en daar zag je ook wel al dat ze niet overal headliner waren. In Frankrijk totaal niet, soms niet eens sub volgens mij. En dan wel weer RaR headlinen :D
Op RAR was het toch ook niet heel erg onderscheidend van de andere bands. Maar goed.

Novarock doet dit erg knap, buiten de headliners die het prima doen in de Duitstalige landen vind ik het affiche in de breedte ook best prima: Prophets Of Rage, Me First And The Gimme Gimmes, Rancid, In Flames, Simple Plan, Airbourne, Architects, Danko Jones, Of Mice & Men, Pierce The Veil, The Dillinger Escape Plan, Avatar... ik kan het allemaal best wel waarderen.
pi_166236572
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Op RAR was het toch ook niet heel erg onderscheidend van de andere bands. Maar goed.

Novarock doet dit erg knap, buiten de headliners die het prima doen in de Duitstalige landen vind ik het affiche in de breedte ook best prima: Prophets Of Rage, Me First And The Gimme Gimmes, Rancid, In Flames, Simple Plan, Airbourne, Architects, Danko Jones, Of Mice & Men, Pierce The Veil, The Dillinger Escape Plan, Avatar... ik kan het allemaal best wel waarderen.
Ja ik vind er niks mis mee, ze hebben vaak toch wel één of meerdere 'kleine' headliners, daar is al niet echt sprake van, en tot nog toe in de breedte ook dik in orde.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:06:07 #256
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166236642
Ik doe een klein experimentje, door alle metal acts van RAR en Novarock die al bekend zijn als acts voor Graspop in te vullen, en als Download, Hellfest en Hurricane meer namen bekend maken daar ook uit te plukken.
Bnieuwd in hoeverre ik gelijk ga krijgen...vond het vorig jaar erg vaak overlappen. Alter Bridge en A7X zie ik daar als headliers, vind het ook raar dat die nog nergens bekend zijn gemaakt. We zullen het zien...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_166236660
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik doe een klein experimentje, door alle metal acts van RAR en Novarock die al bekend zijn als acts voor Graspop in te vullen, en als Hellfest en Hurricane namen bekend maken daar ook uit te plukken.
Bnieuwd in hoeverre ik gelijk ga krijgen...vond het vorig jaar erg vaak overlappen. Alter Bridge en A7X zie ik daar als headliers, vind het ook raar dat die nog nergens bekend zijn gemaakt. We zullen het zien...
+ Aersomith en dan ben je klaar :P
pi_166236688
Overigens krijgt Groezrock enorm veel kritiek blijkbaar omdat Deftones daar de headliner is.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:09:05 #259
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166236694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

+ Aersomith en dan ben je klaar :P
Ach, om die ook eens te zien dan maar....ik zie graag bijvoorbeeld Dillinger Escape Plan op GMM, the Algorithm was vorig jaar ook wel een leuke afwisseling tussen het standaard geweld...mathcore ben ik nog nooit naar toe geweest.
Maar serieus, als je mijn methode volgt heb je nnu al een leuke line-up :P
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 oktober 2016 @ 10:09:16 #260
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166236699
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Overigens krijgt Groezrock enorm veel kritiek blijkbaar omdat Deftones daar de headliner is.
Ze weten niet wat kwaliteit is daar op dat punk feestje.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166236711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik doe een klein experimentje, door alle metal acts van RAR en Novarock die al bekend zijn als acts voor Graspop in te vullen, en als Download, Hellfest en Hurricane meer namen bekend maken daar ook uit te plukken.
Bnieuwd in hoeverre ik gelijk ga krijgen...vond het vorig jaar erg vaak overlappen. Alter Bridge en A7X zie ik daar als headliers, vind het ook raar dat die nog nergens bekend zijn gemaakt. We zullen het zien...
Tjah je komt zo een heel eind. Festivals als Graspop zijn gewoon in grote mate afhankelijk van wat een Download / RaR / etc hierheen trekt, en zullen niet heel snel iets exclusiefs hebben. Dus dat is een beetje mix & match van andere festivals :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Overigens krijgt Groezrock enorm veel kritiek blijkbaar omdat Deftones daar de headliner is.
Ik vind er niks mis mee, stonden vorig jaar op een select aantal festivals toch al te subben? Mjah Groezrock is natuurlijk normaal iets meer punk/hardcore dan nu-metal.
pi_166236734
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind er niks mis mee, stonden vorig jaar op een select aantal festivals toch al te subben? Mjah Groezrock is natuurlijk normaal iets meer punk/hardcore dan nu-metal.
Ze hebben wel een publiek wat niet zomaar over zich heen laat lopen :P. Dat kan ik dan weer wel waarderen.

Groezrock is imo een vrij uniek festival met een eigen smoel, en daar valt Deftones toch een beetje buiten (ondanks ik persoonlijk het een toffe band vind). Goed het festival is vrij gebaseerd op een genre wat zo goed als dood is, dus de organisatie moet toch wat.
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:13:35 #263
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166236741
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Festivals als Graspop zijn gewoon in grote mate afhankelijk van wat een Download / RaR / etc hierheen trekt, en zullen niet heel snel iets exclusiefs hebben. Dus dat is een beetje mix & match van andere festivals :Y
Kan me niet schelen, ik vind het een lief festival :+
Prettige sfeer enzo. Relaxed. Wercher vond ik veel minder leuk dit jaar, al kan dat zijn omdat we er maar 1 dag waren, en het parkeren zo'n gedoe was door de modder enzo.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_166236764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Kan me niet schelen, ik vind het een lief festival :+
Prettige sfeer enzo. Relaxed. Wercher vond ik veel minder leuk dit jaar, al kan dat zijn omdat we er maar 1 dag waren, en het parkeren zo'n gedoe was door de modder enzo.
Graspop was toch ook een grot echaos :P?

Ik ben alleen die vrijdag geweest, en wij stonden (toevallig) op een ideale plek geparkeerd wat goed te doen was met de shuttlebussen. Maar mensen die Merksem moesten hebben uren moeten wachten op de bussen omdat ze keer op keer te snel vol zaten.
pi_166236800
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ze weten niet wat kwaliteit is daar op dat punk feestje.
Jij bent toch helemaal into punk, en groots Blink-182 fan toch?
  donderdag 27 oktober 2016 @ 10:20:12 #266
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_166236827
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Graspop was toch ook een grot echaos :P?

Als je er alle dagen was, viel het wel mee. We werden een woonwijk in gestuurd om te parkeren, maar de bus was maar 10 minuten hoogstens lopen, en ging vaak, en op de terugweg was het ook te doen. Wel een beetje modder ja...maar dat is goed voor de huid. Ik vond het vooral vevelend dat je op dag 1 twee pannekoeken kreeg voor een munt, en daarna maar 1. Dat was net zo'n fijn budget maaltje :'(
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 oktober 2016 @ 10:26:56 #267
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166236911
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jij bent toch helemaal into punk, en groots Blink-182 fan toch?
Liever Deftones hoor.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166236932
Benieuwd waar Roskilde om 12.00 uur mee komt.

Zal DTRH volgen?
pi_166236959
Eerste namen voor Brutal Assaults in Tsjechië. Ja we houden hier alles bij :).

quote:
The first big batch of bands confirmed for BA 2017 is here! Let's start first with bands, that were forced to cancel their appearance this year but will come to play for You in 2017: ELECTRIC WIZARD, NILE and TERROR. While ELECTRIC WIZARD are the best stuff the drug-infused sabbathian doom has to offer, NILE helped to reshape death metal with new themes and energy by the turn of the millenium and TERROR are years proven veterans of the HC scene!

But the other bands also do not need any introduction! AUGUST BURNS RED will bring their powerful metalcore, AMORPHIS will present their unique transformation from old school death metal to their distinctive melodic take on the genre, GADGET will bring blasting swedish grindcore and MAYHEM will play the legendary De Mysteriis Dom Sathanas in its entirety! MORBID ANGEL have reunited with the charismatic frontman Steve Tucker and will play our festival after quite a long hiatus, needles to say this lineup has set up very high expectation from the fans from all over the world!

Returning to our fest are NERVOSA, this all-female thrash power trio is raging with typical Brazilian fury while different take on the genre will be presented by SACRED REICH, who will debut on our fest and who despite not making it into the big four are a genre classic! Next band on the list SWANS are a band that needs to be witnessed. Avantgarde rock group revolving around Michael Gira has a new album out and this tour will be the last in the current lineup, that witness the band in the best shape and productivy during their carrer. The last band on this list is the band that made the most of the combination of old thrash and modern approach to metal - TRIVIUM.

Check out our website for more: http://brutalassault.cz/en/
Amorphis / August Burns Red / Electric Wizard / Eluveitie / Emperor / Gadget/ Mayhem / Morbid Angel / Nervosa / Nile / Sacred Reich / Swans / Terror / Trivium/ Ulcerate
pi_166237258
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 10:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd waar Roskilde om 12.00 uur mee komt.

Zal DTRH volgen?
14 acts inmiddels, ze hebben nog wat last-minute bevestigingen toegevoegd.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 oktober 2016 @ 11:01:20 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166237330
DTRH.

RAPID RABBIT-TICKETS VOOR SLECHTS ¤99,-
Een mini-vakantie vol muziek in alle tonen aan het heldere meer van de Groene Heuvels. De stralende dag glijdt in een donkere nacht waar het feest uren nog uren doorgaat.

Kampeer vier surreële dagen en nachten aan het water, struin over de veldjes, plons in het meer en dwaal door het bos. Ga op zoek naar nieuwe verborgen programmaplekken, geheime feestjes en onverwachte ontmoetingen. Leef er op los! Hotot, Teddy Widder, Fuzzy Lop, Wilde Haren, Idyllisch, Vuig, Vurig, La Salon & Porto-Parties en veel meer nieuws staan te trappelen!

Er snel bijzijn loont want de eerste 10.000 Rapid Rabbit-tickets kosten slechts ¤99,- (excl. servicekosten). Vorig jaar waren de Rapid Rabbits razendsnel weg gesprint dus duik nog voor je winterslaap het hol in…

De voorverkoop is nu van start, kijk voor alle info op
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166237612
Je vergeet de helft :P

quote:
KAARTVERKOOP IS BEGONNEN

Rapid Rabbits opgelet: de kaartverkoop voor de vierde editie van DTRH is van start!

Er snel bijzijn loont want de eerste 10.000 Rapid Rabbit-tickets kosten slechts ¤99,- (excl. servicekosten). Vorig jaar waren de Rapid Rabbits razendsnel weggesprint dus duik nog voor je winterslaap het hol in…

Als de Rapid Rabbit-tickets op zijn, staan er ook nog eens 10.000 Happy Rabbit-tickets voor ¤115,- (excl. servicekosten) voor je klaar en daarna is de kaartprijs ¤129,- (excl. servicekosten).

Zodra de Happy Rabbits in de verkoop gaan is het ook mogelijk om een groepsticket te kopen: voor 10 tickets betaal je dan ¤990,- (excl. servicekosten).

Alle tickets geven toegang tot het volledige festival, een plek op de camping en de pendelbus van en naar station Wijchen.

Vergeet niet om een parkeerticket te kopen als je met de auto komt en een Camper Camping-ticket als je met een camper, caravan of vouwwagen komt.

De accommodaties op de Rabbit Resort gaan op een later moment in de verkoop.
pi_166238347
Roskilde:

MODERAT/MODESELEKTOR (DE)
TRENTEMØLLER (DK)
67 (UK)
AFENGINN (DK)
ANGEL OLSEN (US)
G-EAZY (US)
GANGLY (IS)
HIEROGLYPHIC BEING (US)
JENNY HVAL (NO)
MARCHING CHURCH (DK)
MATS GUSTAFSSON'S NU ENSEMBLE ”HIDROS ZAP” (INT)
OF MICE & MEN (US)
PIG DESTROYER (US)
ROMPERAYO (CO)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2016 12:01:28 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 oktober 2016 @ 12:15:43 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166238556
Hurricane / Southside.

Also Freunde, dann wollen wir mal nachlegen, was? Green Day hatten wir ja schon, FRISCH reingekommen sind Linkin Park, CASPER und blink-182!
Weiterhin haben wir eine Menge Künstler für Euch, die aufgrund der hohen Luftfeuchtigkeit letztes Jahr nicht auftreten konnten. Begrüßt mit uns nochmal FRITZ KALKBRENNER, Flogging Molly, Editors, Frank Turner & The Sleeping Souls, Jennifer Rostock, BOY, Die Orsons, Haftbefehl, Maximo Park Official, JORIS, GLORIA, Erik Cohen sowie Boys Noize, Digitalism, Gestört aber GeiL und rampue auf der White Stage.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166238591
Maximo Park, die hebben ook een abonnement op Hu/So volgens mij :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')