abonnement Unibet Coolblue
pi_165112818
Wish.com is een website met vooral leuke kleding en gadgets. :D

Wat hebben jullie op Wish.com besteld of willen jullie bestellen?

Ik heb iets besteld maar het komt pas eind van deze maand aan. _O-

Oja, tot 22 euro inc verzendkosten = geen gezeik met de douane. :D

(Wat is eigenlijk jullie ervaring met de kwaliteit van de producten? :P )
pi_165112881
Dit is wel leuk als traktatie op een basisschool waar snoep niet mag. _O_ http://www.wish.com/#cid=563edf40c6af5915f85d939d

Ik vind deze legging leuk! http://www.wish.com/#cid=562f111ad27213135419d85a

En dit is iets meer voor de Gerda's denk ik... http://www.wish.com/#cid=57778a340cc91225d6f5654a
pi_165112897
Haha! Goed topic weer, vogeltjesdans!
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_177159075
Maar ff schopje omhoog.

Heb een merkloze Smartphone gekocht via Wish. Vorige week ontvangen, prima toestel alleen de accu is bij geen gebruik al binnen een halve dag leeg.

Had 56 euro voor de telefoon betaald, gemeld bij Wish dat de accu te snel leeg is. Heb het aankoopbedrag teruggekregen en mag de telefoon houden, schijnt bij de verkoper waar het vandaan komt nog geen mogelijkheid te zijn om te retourneren. Inmiddels via een telefoonwinkel een betere accu gekocht voor 10 euro :).

Momenteel is er nog een andere bestelling onderweg, namelijk een jas. Hoop dat die past, er stond bij dat klanten uit de VS en EU het beste 2 maten groter kunnen bestellen dan wat normaal de kledingmaat is gezien bijvoorbeeld een Chinese maat M valt als een XS. Heb normaal M en heb dus maar een XL besteld.
pi_177173900
Prima site voor allerlei leuke gadgets. Beter dan Aliexpress.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:39:16 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177174137
Vraag mij af wat hun verdienmodel is. Een keer een gratis smartwatch besteld, hoefde alleen verzendkosten te betalen. Heb er inmiddels 4 liggen. Op mails krijg ik geen reactie.
And so is the past
pi_177729213
quote:
7s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vraag mij af wat hun verdienmodel is. Een keer een gratis smartwatch besteld, hoefde alleen verzendkosten te betalen. Heb er inmiddels 4 liggen. Op mails krijg ik geen reactie.
Blijkbaar verdienen ze genoeg aan de verzendkosten.

Maar ze doen ook niet moeilijk over geld terugstorten wanneer iets niet goed is. Had laatst 2 dezelfde jassen (wel in andere kleuren) besteld. De 1 paste perfect en de ander was veel te groot terwijl het dezelfde maat was. Ook was de stof totaal anders en de vorm van de jas ook, de jas die wel paste was getailleerd zoals op de foto, de ander een lelijk vormeloos ding.

Via de helpdesk melding van gedaan, kreeg mijn geld terug en de jas mocht ik houden.

Twee andere besteliingen die daarna kwamen waren wel goed.

Er zijn nog een paar dingen onderweg, dus ben benieuwd. Is ook kleding en 1 paar slippers, heb het besteld volgens de maattabel dus hoop dat het past.
pi_177769424
Wat is het verschil tussen Wish en Aliexpres?
  maandag 12 maart 2018 @ 15:02:56 #9
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_177769506
Er kwam een dragonball z tshirt voorbij op facebook, 8 euro. Ik kon het niet weerstaan :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_177807739
quote:
5s.gif Op maandag 12 maart 2018 14:59 schreef Ayora het volgende:
Wat is het verschil tussen Wish en Aliexpres?
Is ongeveer hetzelfde, maar vind dat Wish leukere kleding heeft. En snellere levertijd. Soms staat er 4 tot 6 weken maar wordt het binnen 2 weken al bezorgd. En ze zijn makkelijker met geld terugstorten. Past iets niet of heb je het verkeerde artikel ontvangen, melding doen via de helpdesk en binnen 2 weken heb je je geld terug terwijl je het artikel mag houden want ze hebben geen retourovereenkomst met Nederland.
pi_177807802
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 00:46 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Is ongeveer hetzelfde, maar vind dat Wish leukere kleding heeft. En snellere levertijd. Soms staat er 4 tot 6 weken maar wordt het binnen 2 weken al bezorgd. En ze zijn makkelijker met geld terugstorten. Past iets niet of heb je het verkeerde artikel ontvangen, melding doen via de helpdesk en binnen 2 weken heb je je geld terug terwijl je het artikel mag houden want ze hebben geen retourovereenkomst met Nederland.
Wish heeft zeker leuke kleding maar wat ik mij afvraag hoe zit het met de maat die je daar besteld.
Wat ik heb gelezen valt die veel kleiner uit.
pi_177812769
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 01:00 schreef vronie het volgende:

[..]

Wish heeft zeker leuke kleding maar wat ik mij afvraag hoe zit het met de maat die je daar besteld.
Wat ik heb gelezen valt die veel kleiner uit.
Sommige kleding valt klein maar sommige ook gewoon op maat. Gewoon je maten opmeten (heupomvang, tailleomvang, beenlengte, scouderomvang) en dan met de help van de maattabel die er bij de advertentie van het artikel staat bestellen.

Ik heb tot nu toe 1x gehad dat iets niet paste, maar dat was juist te groot i.p.v. te klein.
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:17:55 #13
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177821985
Reageert die helpdesk een beetje snel? Eerste bestelling had al gelijk een fout na betalen waardoor ik wel heb betaald maar m'n bestelling niet is doorgekomen }:|
pi_177822893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:17 schreef hugecooll het volgende:
Reageert die helpdesk een beetje snel? Eerste bestelling had al gelijk een fout na betalen waardoor ik wel heb betaald maar m'n bestelling niet is doorgekomen }:|
Ik heb 2x contact gehad met de helpdesk en beide keren binnen 3 kwartier een reactie. Teruggave van het aankoopbedrag+verzendkosten was ook meteen geregeld.
  woensdag 14 maart 2018 @ 20:03:59 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177822927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 20:02 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ik heb 2x contact gehad met de helpdesk en beide keren binnen 3 kwartier een reactie. Teruggave van het aankoopbedrag+verzendkosten was ook meteen geregeld.
ah da's wel nice
Ik moest wel aangeven dat er iets met m'n account was omdat ik m'n bestelling dus niet kon kiezen :')

hopelijk beetje snel reactie dus
pi_177983245
Deze net ontvangen :D Was het wekenlang wachten waard. Nu hopen op mooi weer :P

https://www.wish.com/sear(...)9d094da59c059ca2a156
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')