Blijkbaar verdienen ze genoeg aan de verzendkosten.quote:Op woensdag 14 februari 2018 11:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Vraag mij af wat hun verdienmodel is. Een keer een gratis smartwatch besteld, hoefde alleen verzendkosten te betalen. Heb er inmiddels 4 liggen. Op mails krijg ik geen reactie.
Is ongeveer hetzelfde, maar vind dat Wish leukere kleding heeft. En snellere levertijd. Soms staat er 4 tot 6 weken maar wordt het binnen 2 weken al bezorgd. En ze zijn makkelijker met geld terugstorten. Past iets niet of heb je het verkeerde artikel ontvangen, melding doen via de helpdesk en binnen 2 weken heb je je geld terug terwijl je het artikel mag houden want ze hebben geen retourovereenkomst met Nederland.quote:Op maandag 12 maart 2018 14:59 schreef Ayora het volgende:
Wat is het verschil tussen Wish en Aliexpres?
Wish heeft zeker leuke kleding maar wat ik mij afvraag hoe zit het met de maat die je daar besteld.quote:Op woensdag 14 maart 2018 00:46 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Is ongeveer hetzelfde, maar vind dat Wish leukere kleding heeft. En snellere levertijd. Soms staat er 4 tot 6 weken maar wordt het binnen 2 weken al bezorgd. En ze zijn makkelijker met geld terugstorten. Past iets niet of heb je het verkeerde artikel ontvangen, melding doen via de helpdesk en binnen 2 weken heb je je geld terug terwijl je het artikel mag houden want ze hebben geen retourovereenkomst met Nederland.
Sommige kleding valt klein maar sommige ook gewoon op maat. Gewoon je maten opmeten (heupomvang, tailleomvang, beenlengte, scouderomvang) en dan met de help van de maattabel die er bij de advertentie van het artikel staat bestellen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 01:00 schreef vronie het volgende:
[..]
Wish heeft zeker leuke kleding maar wat ik mij afvraag hoe zit het met de maat die je daar besteld.
Wat ik heb gelezen valt die veel kleiner uit.
Ik heb 2x contact gehad met de helpdesk en beide keren binnen 3 kwartier een reactie. Teruggave van het aankoopbedrag+verzendkosten was ook meteen geregeld.quote:Op woensdag 14 maart 2018 19:17 schreef hugecooll het volgende:
Reageert die helpdesk een beetje snel? Eerste bestelling had al gelijk een fout na betalen waardoor ik wel heb betaald maar m'n bestelling niet is doorgekomen
ah da's wel nicequote:Op woensdag 14 maart 2018 20:02 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Ik heb 2x contact gehad met de helpdesk en beide keren binnen 3 kwartier een reactie. Teruggave van het aankoopbedrag+verzendkosten was ook meteen geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |