Oh serieusquote:
Ik ben haar al aan het bellen.quote:Op maandag 5 september 2016 09:14 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Desnoods zetten we de hele boel in scene en maken we ons eigen filmpje.
15 of 16 volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh serieus![]()
Wtf danik lees daar minstens elke week een opmerking over hier in de trant van 'ff gekomen op ijsmeis.rar'
Hoe oud is ijsmeis op die pics?
Ik wil die pics dus NIET
Ik denk dat Peter ondertussen al hoofd van haar heeft gehad.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:42 schreef mrlumen het volgende:
[..]
btw: de eerst volgende die door haar gepijpt wordt is een koning!! of hij het nou filmt of niet.
'quote:Op donderdag 22 september 2016 19:42 schreef mrlumen het volgende:
[..]
Ik ben haar al aan het bellen.
btw: de eerst volgende die door haar gepijpt wordt is een koning!! of hij het nou filmt of niet.
Ik heb hem wel kanker hard geraped i die discussie.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Deze discussie is...
...komt 'ie hoor...
[ afbeelding ]
Echt hé, en linkjes ho maar, net als met die Vindicat wijven. FOK! wordt saai en braaf.quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:27 schreef Halle_Luja het volgende:
Wel een toppertje dit draadje: al bijna 28.000x bekeken
Is ze nu dik en vadsig dan?quote:Op donderdag 22 september 2016 19:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ijsmeis was echt dikke prima ja.
Volgensmij 17 ? Ik dacht eerst dat het iets legendarisch magic was,nachten lopen zoeken met mn google skills, toen dacht ik toch dat het echt een geniale grap was. Bleek het toch echt te zijn. Maar zo boeiend was het niet. Volgensmij zit ijsmeis nu nog steeds op fok trouwens.quote:Op donderdag 22 september 2016 19:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Oh serieus![]()
Wtf danik lees daar minstens elke week een opmerking over hier in de trant van 'ff gekomen op ijsmeis.rar'
Hoe oud is ijsmeis op die pics?
Ik wil die pics dus NIET
picsquote:Op woensdag 28 september 2016 02:17 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Volgensmij 17 ? Ik dacht eerst dat het iets legendarisch magic was,nachten lopen zoeken met mn google skills, toen dacht ik toch dat het echt een geniale grap was. Bleek het toch echt te zijn. Maar zo boeiend was het niet. Volgensmij zit ijsmeis nu nog steeds op fok trouwens.
Voor de aivd die meeleest, ik wist nog niet dat ze minderjarig was.
Dat is Peter R. de Vries.quote:
Ik heb die shit niet bewaard man. Niks mis met die meid, maar ook niet legendarisch ofzo. Beter zoek je een leuke vriendin dan kan je die elke keer naakt zien en aanraken.quote:
Het filmpje zal nog wel op Kik te krijgen zijnquote:
Als ie er was had je dat allang gehad/gezienquote:Op woensdag 28 september 2016 15:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Is er nou al een link ja? Ik kreeg een link ge dm-t maar dat was wat heel anders
Moet ik weer met mijn teddyberen dat filmpje na gaan spelen. Man man man, ik kom nergens aan toe op deze manier.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ie er was had je dat allang gehad/gezien
Maar ze pijpte wel als een ervaren 18+ hoer.\quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef Yreal het volgende:
Chantal is toch minderjarig op die filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kom wel aan mijn 'trekken'quote:Op woensdag 28 september 2016 15:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Moet ik weer met mijn teddyberen dat filmpje na gaan spelen. Man man man, ik kom nergens aan toe op deze manier.
Daar zit wat in.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:07 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Als ze goed diep pijpt, zie je dr gezicht de helft van de tijd toch niet.
pics van je zus?quote:Op woensdag 28 september 2016 15:04 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Ik heb die shit niet bewaard man. Niks mis met die meid, maar ook niet legendarisch ofzo. Beter zoek je een leuke vriendin dan kan je die elke keer naakt zien en aanraken.
Boeiend. Ze is nu toch 18+.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef Yreal het volgende:
Johquote:Op woensdag 28 september 2016 02:17 schreef WP8iscool het volgende:
Volgensmij zit ijsmeis nu nog steeds op fok trouwens.
Jij denkt dat ik dagelijks haar profiel in de gaten houd of ze hier nog komt? of dat ik alle topics doorlees?quote:
Want je moet alle dagelijks alle topics doorlezen om te weten welke paar modjes Fok! heeft jaquote:Op donderdag 29 september 2016 16:57 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dagelijks haar profiel in de gaten houd of ze hier nog komt? of dat ik alle topics doorlees?
Like i care wie er mod is.quote:Op donderdag 29 september 2016 16:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Want je moet alle dagelijks alle topics doorlezen om te weten welke paar modjes Fok! heeft ja
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:09 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Is het filmpje al boven water dan?
stond er een datum bij?quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef Yreal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |