De HIV-injectie naalden liggen al in de aanslag.quote:
Ah, de rest op vakantie kijken? Of pas als jullie weer terug zijn?quote:
Denk pas daarnaquote:Op maandag 5 september 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah, de rest op vakantie kijken? Of pas als jullie weer terug zijn?
quote:Op maandag 5 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nadal
[ ] rekt
[ ] not rekt
[x] tyrannosaurus rekt
Context van deze hilarische woordgrap?quote:Op maandag 5 september 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nadal
[ ] rekt
[ ] not rekt
[x] tyrannosaurus rekt
nadal verliest bij het US openquote:Op maandag 5 september 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Context van deze hilarische woordgrap?
quote:Op maandag 5 september 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op vakantie moet je aanpoten hè
Oh maar die is toch al wat langer van zijn troon gevallen?quote:
niet meer wat het is geweest neequote:Op maandag 5 september 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar die is toch al wat langer van zijn troon gevallen?
Volg het tennis verder niet meer zo
Ga je daar in hotel zitten?quote:Op maandag 5 september 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
misschien wel een enkele kijken hoor
Ik vond Federer altijd wel een toffe tennisser om naar te kijken, speelde AANVALLEND.quote:Op maandag 5 september 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet meer wat het is geweest nee
quote:Op maandag 5 september 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in een tent
ben gekke henkie niet
bungalow aan strand.. Niets mis meequote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]nja kon ook een appartementencomplex zijn of bungalow
nee in een spa/resortquote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]nja kon ook een appartementencomplex zijn of bungalow
Terecht wel.quote:Op maandag 5 september 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in een spa/resort
erg MOOI
moet uitrusten en optimale omgeving he
quote:Op maandag 5 september 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
mn vrouw had het geweldige idee dat we moesten gaan paardrijden (in de rivier!)
dat zou mn dood worden
ik val in die rivierquote:Op maandag 5 september 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]paardrijden is vreselijk kut
ik moest pony rijden op Texel vroeger, ging dat beest bokken. Ik stapte af en ging dat stuk wel lopen, wat een kutbeesten zeg.
quote:Op maandag 5 september 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik val in die rivier
gewoon weg dood klaar
dat is waarquote:Op maandag 5 september 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
nja als je vrouw het leuk vindt moet je offers brengen hè
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maarquote:
Hahah niet zo resortquote:Op maandag 5 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maar
Nee dat zag ik wel aan de fotosquote:
Ja, als ik bank beroof kan ik daar nog niet inquote:
Hotsprings on site genot.quote:Op maandag 5 september 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat zag ik wel aan de fotosMaar bij meeste bedoel ik
Een griekse bank dan LOLquote:Op maandag 5 september 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als ik bank beroof kan ik daar nog niet in
Je hoeft niet meteen all-inclusive te doen, dat is kut.quote:Op maandag 5 september 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bandje om en goedkoop voedsel vreten maar
Het lijkt me best chill hoor trouwensquote:Op maandag 5 september 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen all-inclusive te doen, dat is kut.
Maar gewoon chill zwembad enzo is niks mis mee
Safe tripquote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mooi slapen. Fijne nacht heren
Fijne honingmaanquote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mooi slapen. Fijne nacht heren
Ja maar dat is zelden zo. Alleen maar opgewarmde rommel waarvan je aan de schijterij gaat.quote:Op maandag 5 september 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me best chill hoor trouwensMaar dan niet zo cheap-ass dat je in de rij moet staan voor de frikandellen. Wel beetje goeie buffet en alles dan
Ik vond tosti bestellen terwijl ik aan het zwembad lag altijd wel nicequote:Op maandag 5 september 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Maar onbeperkt drankjes aan het zwembad is weinig mis mee
Ontbijt is meestal wel nice ja. Al heb je dan gebakken ei wat er al 3,5 uur ligtquote:Op maandag 5 september 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond tosti bestellen terwijl ik aan het zwembad lag altijd wel nice![]()
En opzich was ontbijt ook nog wel te doen, al begon me dat ook te vervelen met dat buffet.
Maar dat is sowieso beter ja. Veel gezelliger ook, beetje aan het water. Niks mis meequote:Op maandag 5 september 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is zelden zo. Alleen maar opgewarmde rommel waarvan je aan de schijterij gaat.
Kan je beter gewoon naar restaurantjes in de buurt gaan.
Of van die kleffe cakejesquote:Op maandag 5 september 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontbijt is meestal wel nice ja. Al heb je dan gebakken ei wat er al 3,5 uur ligt
Voelt ook meer als een uitstapje, dan elke dag op dezelfde plek gaan kanen.quote:Op maandag 5 september 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso beter ja. Veel gezelliger ook, beetje aan het water. Niks mis mee
Ik mis dat wel toen je nog met je ouders op vakantie ging.quote:Op maandag 5 september 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of van die kleffe cakejes
[..]
Voelt ook meer als een uitstapje, dan elke dag op dezelfde plek gaan kanen.
ik ookquote:Op maandag 5 september 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis dat wel toen je nog met je ouders op vakantie ging.
Oh ik vind zelf regelen ook chill hoor, maar af en toe is het wel goed als je geleefd wordtquote:Op maandag 5 september 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook
dat zelf regelen vind ik niks, daarom ga ik ook niet meer op vakantie
ik zou alleen maar in de stress raken als ik alles zelf moet regelenquote:Op maandag 5 september 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind zelf regelen ook chill hoor, maar af en toe is het wel goed als je geleefd wordt
ALs je weekje naar Griekenland of weet ik veel wat gaat, wat moet je regelen? Waar je uit eten gaat elke avondquote:Op maandag 5 september 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou alleen maar in de stress raken als ik alles zelf moet regelen
Dan ken je mij nog niet.quote:Op maandag 5 september 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je weekje naar Griekenland of weet ik veel wat gaat, wat moet je regelen? Waar je uit eten gaat elke avondDat is niet zo stressvol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |