AAAAAAAAAAAARGHquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
""ISIS, burgemeester van amsterdam.""
Huh? Wat?
Verwacht je nog zoveel interessants?quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal je wel even 68x lokquoten.
Ik kan hier ook wel smakelijk om lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Bolkestein is wel een slecht acteur.
Kan zijn lach niet inhouden.
Een goed mens.quote:
Nachtburgemeester zekersquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Nee, dat niet.quote:Op zondag 4 september 2016 21:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Verwacht je nog zoveel interessants?
Nachtburgemeester.quote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Ik vind het nu juist wel interessantquote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef Ringo het volgende:
Een uitzending als een zouteloze homp afbakbrood. Doei, mensen.
nachtburgemeesterquote:Op zondag 4 september 2016 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Huh? Wat?
Doet kennelijk naast haar DJ-werk ook nog wat vocalen bij een deathmetalband.quote:Op zondag 4 september 2016 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAARGH
- ISIS
Een sadist en gifgasverkoperquote:Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef luxerobots het volgende:
Bolkestein is wel een slecht acteur.
Kan zijn lach niet inhouden.
Fragmenten zijn vaak prima. Maar zijn gebazel erbij kan ik missen als kiespijn.quote:Op zondag 4 september 2016 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind het nu juist wel interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |