Hij zei net 1000 euro en Griekenlandquote:
Heyquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2016 21:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 04-09-2016 om 20:26:09Heel Holland Bakt nu op NPO 1! reageer retweet
Hij zit te zoeken, heel vervelend.quote:Op zondag 4 september 2016 21:50 schreef N.icka het volgende:
Wat een rare sprongen maakt de interviewer
Ah joh is zo lang geledenquote:Op zondag 4 september 2016 21:51 schreef truthortruth het volgende:
Ehhhhhh in welke context was slavernij geen probleem?
In de context van de plantagehouders.quote:Op zondag 4 september 2016 21:51 schreef truthortruth het volgende:
Ehhhhhh in welke context was slavernij geen probleem?
Verklaart zijn bewondering voor Verhagen ook.quote:
Dat je naar die linkse republikeinse rat wilt kijkenquote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga Zondag met Lubach kijken. Laat het me maar weten als er nog wat interessants komt.
Dit is interessant, nu legt hij eindelijk verantwoording af voor van alles en nogwat. Daar kom ik in ieder geval voor.quote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga Zondag met Lubach kijken. Laat het me maar weten als er nog wat interessants komt.
Ik zal je wel even 68x lokquoten.quote:Op zondag 4 september 2016 21:52 schreef Fylax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |