Jeej!quote:Op zondag 4 september 2016 21:21 schreef Sylvana het volgende:
Wat een leuk idee
Ik spaar voor je mee
(Dat rijmt)
Je bent geweldigquote:Op maandag 5 september 2016 08:53 schreef superkimmi het volgende:
Ik kom dagelijks bij de plus dus neem ze vanaf nu voor je mee! Als de actie voorbij is zal ik alles in 1x opsturen
Same here, ik heb dat startpakket ook al. Dus dat schiet iig lekker opquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Heb zelfs al het startpakket voor je, met een bouwplaat en vele bouwsteentjes. Doe altijd weekboodschappen
quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:39 schreef superkimmi het volgende:
Heb zelfs al het startpakket voor je, met een bouwplaat en vele bouwsteentjes. Doe altijd weekboodschappen
Jullie zijn geweldigquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Same here, ik heb dat startpakket ook al. Dus dat schiet iig lekker op
De actie is voorbij en dit is mijn verzameling:quote:Op zondag 4 september 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoi!
Ik zie net een reclame op de tv over een nieuwe spaaractie van de PLUS; https://www.plus.nl/info-plusbricks
Helaas hebben wij geen PLUS in de buurt, maar ik vind de spaaractie wel enorm tof.
Wie zou voor mijn zoon willen sparen? Hij wordt eind november 4 en een kleine verzameling lijkt me wel een leuk cadeau voor mijn dieren/tractor gek![]()
Verzendkosten worden uiteraard vergoed
Woooahhhquote:Op zondag 9 oktober 2016 17:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De actie is voorbij en dit is mijn verzameling:
[ afbeelding ]
Snel een keer afspreken dus zodat ik ze kan geven
Heb jij nog voor ons gespaard?quote:Op maandag 5 september 2016 08:53 schreef superkimmi het volgende:
Ik kom dagelijks bij de plus dus neem ze vanaf nu voor je mee! Als de actie voorbij is zal ik alles in 1x opsturen
ja heb ik! sorry voor de late reactie. Zit te weinig op pc op fok tegenwoordig om quotes te zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 14:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb jij nog voor ons gespaard?
Geeft niksquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:08 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja heb ik! sorry voor de late reactie. Zit te weinig op pc op fok tegenwoordig om quotes te zien.
als je je adresgegevens pm't stuur ik ze op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |