Had je deze gezien?quote:Op zondag 4 september 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer met bepaalde etniciteiten omgaan
3 euro per maaltidj. Niks mis meequote:
1 zak geprobeerd. Echt helemaal niksquote:
Ja. Maar niets nieuws.quote:Op zondag 4 september 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
[ afbeelding ]
echt te zot voor woorden dat zij nog zo goed scoort in de peilingenquote:Op zondag 4 september 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
[ afbeelding ]
farang curry dan.quote:Op zondag 4 september 2016 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had laatst op foodtruckfestival een Thaise curry die een beetje matig was. Wel goed te eten, maar te flauw.
kan je vrouw goed koken?quote:Op zondag 4 september 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe niet dat, hooguit 3 keer in week.
Nee 12 tot 8, heb om 4 uur lunch en dan gaat daar die keuken openquote:Op zondag 4 september 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede deal.
Werk je vaak in de avond dan?
Kiezen tussen twee kwadenquote:Op zondag 4 september 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt te zot voor woorden dat zij nog zo goed scoort in de peilingen
niks mis meequote:Op zondag 4 september 2016 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel
ik ook wel redelijk verder.
quote:Op zondag 4 september 2016 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga in de leer bij Johannes.
[..]
Heb altijd wel kilotje linzen, minstens. Heb kast vol kruiden van de Turk/Pool. Doos vol uien en knoflook. Zakken vol gedroogde bonen, blikken mais, tomatenpuree etc.
[..]
Hummus, erg lekker.
Net als falafel.
Omdat men 2 jaar geleden zei: waarom eet je dat?
Euhm eigenlijk wel. Laat ik het zo zeggen, als ik voor vrienden/familie kook heb ik echt nog niet geklaag gehoord. En zeker zusje/vriendinnen trekken hun mond gerust wel openquote:
Aupair en kok.quote:Op zondag 4 september 2016 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm eigenlijk wel. Laat ik het zo zeggen, als ik voor vrienden/familie kook heb ik echt nog niet geklaag gehoord. En zeker zusje/vriendinnen trekken hun mond gerust wel open
Alleen 1x gehoord dat een curry écht pittig was.Dat is niet echt een klacht.
Weinig.quote:Op zondag 4 september 2016 17:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wacht ik moet even googlen wat een au pair in Londen verdiend
Ik heb nog nooit linzen gehad volgens mijquote:Op zondag 4 september 2016 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga in de leer bij Johannes.
[..]
Heb altijd wel kilotje linzen, minstens. Heb kast vol kruiden van de Turk/Pool. Doos vol uien en knoflook. Zakken vol gedroogde bonen, blikken mais, tomatenpuree etc.
[..]
Hummus, erg lekker.
Net als falafel.
Omdat men 2 jaar geleden zei: waarom eet je dat?
Wanneer heb jij plannen om uit huis te gaan JR?quote:
Dat denk ik ook wel ja. Ben bang dat in een andere, grotere, stad wonen toch wel meer een mooie droom is.quote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig.
Genoeg meidjes die een romantisch beeld van London hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |