Hoe kan dat komen??? Hij zit niet strak ofzom verder kan ik me niets verzinnen...
=edit: typo=
quote:Sennheiser heb ik ook even gehad, die oor"warmers" die zitten wel super, maar ik vond het geluid zwaar onder de maat
Op maandag 2 december 2002 22:08 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Ik heb ook weleens gedraaid met zo'n Technics koptelefoon en bij mij begon 'ie ook na een tijdje te irriteren, dit kwam bij mij doordat de schelpen niet helemaal over m'n oren heen gingen maar er meer op zaten. Hetzelfde probleem heb ik met de Sony MDR V700.
Ik draai nu met een Sennheiser HD200 (stuk goedkoper als bovengenoemde twee ook trouwens). De oorschelpen van deze koptelefoon gaan helemaal over m'n oren heen waardoor ik geen last meer heb van dit probleem.=edit: typo=
Of dit de echte oorzaak is weet ik niet, maar anders weet ik het ook niet meer...
Natuurlijk kan 'ie niet tippen aan de echte pro's zoals de V900 van Sony en de Beyer Dynamic topmodellen, die helaas een beetje buiten mijn budget vallen.
quote:Technics vind ik subliem! Was toen wel een rib uit m'n lijf (meen iets van ¤150, in duitsland) maar het geluid is fabelhaftig. Superlaag is heel duidelijk, en ook met echte vocalen en acoustische muziek is 't ie súper. Neem hem zelfs weleens mee op vakantie, voor in de bus of het vliegtuig.
Op maandag 2 december 2002 22:25 schreef MaartenGrendel.tk het volgende:
Smaken verschillen, ik vind 'm wel lekker neutraal klinken, vooral vocalen reproduceert ie naar mijn mening beter dan vele duurdere koptelefoons, zoals de Sony V700 die vooral in de lage tonen uitblinkt. Voor intensief on the road gebruik met veel achtergrondlawaai is 'ie inderdaad niet geschikt...maarja, ik draai dan ook voornamelijk thuisNatuurlijk kan 'ie niet tippen aan de echte pro's zoals de V900 van Sony en de Beyer Dynamic topmodellen, die helaas een beetje buiten mijn budget vallen.
Maar die damned kramp in je oorschel soms... Heel lastig...
quote:Same here. In het begin verneem je het eerst niet, maar na een uur vervloek je 'm. Het heeft ook te maken met het gewicht van de hoofdtelefoon, want die Sony is nu niet bepaald licht te noemen. Ik heb 'm nu bijna een jaar en hij bevalt steeds beter (heb ook een MDR-V700).
Op maandag 2 december 2002 22:30 schreef -empyrian- het volgende:
ja had ik in het begin ook met mn sony...vet ding btwna een paar weken van gebruik was het over..nu is alles goed
Wat ook wil helpen is de hoofdband iets anders instellen. Zo wordt de druk op het bot achter je oren iets anders en is het waarschijnlijk minder pijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |