En iedereen die er niet woont ook.quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef hottentot het volgende:
Iedereen die in Zoetermeer woont is nu bezig met hele lijsten van nadelen op te stellen
Vinex-wijk maar wel heel gezellig en dichtbij het centrum van Den Haag.quote:Op zondag 4 september 2016 15:39 schreef Sigaartje het volgende:
Ypenburg, is dat die kale rambam waar je met de Interghetto tussen Zoetermeer en Den Haag langs komt?
Haarlem en Amsterdam. Als je een lijst zou samenstellen van "leuke" steden dan scoort Zoetermeer niet hoog.quote:Op zondag 4 september 2016 15:19 schreef Timeschanger het volgende:
Of heeft iemand nog tips voor een andere leuke stad?
Ik ben in Amsterdam (Bos en Lommer) geboren maar het is nu te duur voor mij om te wonen. Een paar van mijn broers en matties wonen daar nog wel dus ik kom er nog regelmatig. Haarlem is tever en buiten de Randstad.quote:Op zondag 4 september 2016 15:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Haarlem en Amsterdam. Als je een lijst zou samenstellen van "leuke" steden dan scoort Zoetermeer niet hoog.
Of ik nou in een villa van 3 miljoen zit of een huurwoning van 400 euro, mijn leven is sowieso al best saai maar ik ben wel gelukkig en doe waar ik zin in heb dus dat maakt niks uit.quote:Op zondag 4 september 2016 15:41 schreef Rene_Froger het volgende:
Gewoon bakstenen bij elkaar, waar je binnenin moet toekijken hoe je eenmalige leven aan je voorbijtrekt in een nietszeggend woonwijkje.
Bakstenen-concentratie zonder karakter. Platwalsen, en nooit meer erover hebben.
Zoetermeer is best dichtbij Roffa hoor.quote:Op zondag 4 september 2016 16:11 schreef Lienekien het volgende:
Wil je niet in de buurt van je vriendin wonen?
Hebben ze Haarlem verplaatst dan?quote:Op zondag 4 september 2016 15:47 schreef Timeschanger het volgende:
Haarlem is tever en buiten de Randstad.
Haarlem ligt vrij ver buiten mijn gebied, net als bijvoorbeeld Almere.quote:Op zondag 4 september 2016 16:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hebben ze Haarlem verplaatst dan?
Waarom ga je niet in Roffa wonen dan?quote:Op zondag 4 september 2016 16:18 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Zoetermeer is best dichtbij Roffa hoor.
Vind ik geen leuke stad. Den Haag Ypenburg is wel erg leuk maar wil eens wat anders.quote:Op zondag 4 september 2016 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in Roffa wonen dan?
Sowieso dichtbij een snelweg maar een treinstation, bushalte of tramhalte zou ook erg handig zijn aangezien ik vaak met het OV naar school ga.quote:Op zondag 4 september 2016 17:37 schreef Essebes het volgende:
Wat zoek je precies? Moet het dicht bij OV zijn? Of bij de snelweg?
Ook in Zoetermeer zijn wijken waar je wel wilt wonen en wijken waar niet.
Op basis daarvan moet ik zeggen dat Zoetermeer een prachtige stad is om in te wonen, erg gezellig, veel faciliteiten en erg lage gemeentelijke belastingen.quote:Op zondag 4 september 2016 15:30 schreef hottentot het volgende:
Iedereen die in Zoetermeer woont is nu bezig met hele lijsten van nadelen op te stellen
Tegelijkertijd hoor ik dat er erg veel criminaliteit, armoede en werkloosheid is. Ik weet niet wat ik nou moet geloven.quote:Op zondag 4 september 2016 18:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op basis daarvan moet ik zeggen dat Zoetermeer een prachtige stad is om in te wonen, erg gezellig, veel faciliteiten en erg lage gemeentelijke belastingen.
Mooie stad achter de duinen. Jawel, dat is ook Zoetermeer. Net als elke stad in NL die niet in zee is gelokaliseerd. Een collega van mij woont daar en hij vindt het helemaal top.quote:Op zondag 4 september 2016 18:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Op basis daarvan moet ik zeggen dat Zoetermeer een prachtige stad is om in te wonen, erg gezellig, veel faciliteiten en erg lage gemeentelijke belastingen.
Dus eigenlijk kan je overal wonen, zolang je maar met de tram naar den haag kan.quote:Op zondag 4 september 2016 17:33 schreef Benger het volgende:
Zoetermeer staat niet heel goed bekend (beetje afvoerputje met goedkope woningen), heeft wel een gezellige dorpstraat en goede verbindingen naar Den Haag
Delft is gezellig, heeft tram en trein naar Den Haag
Er zijn heel veel dorpen in en rond DH waar vandaan je met de tram naar DH kunt:
- Wateringen
- Loosduinen (ligt in gemeente Den Haag)
- Scheveningen (in gemeente DH, duur wonen wegens de locatie)
- Nootdorp
- Leidschendam
- Rijswijk
- Voorburg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop