Kan je beter via de dierenbescherming doen, bijdragen aan de dierenambulancequote:Op zondag 4 september 2016 11:12 schreef karr-1 het volgende:
Ik ken ze alleen van de reclame en de sponsoring van de dierenambulance, maar geen persoonlijke ervaring mee
Ingelochte?quote:Op zondag 4 september 2016 11:13 schreef nikao het volgende:
Je kan [ spoiler] [/ spoiler] gebruiken om dingen te verbergen voor niet ingelochte users
Ik geef aan geen van beiden eigenlijk. Ik doe mee aan de Postcode loterij die voor mij allerlei doelen steunt. Vind ik wel voldoende eigenlijk.quote:Op zondag 4 september 2016 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je beter via de dierenbescherming doen, bijdragen aan de dierenambulance
quote:Op zondag 4 september 2016 11:39 schreef spiritusbus het volgende:
Zolang de plofkip in de schappen blijft vind ik het allemaal dikke prima.
Dat zeg je ook alleen maar omdat heel google meeleest.quote:Op zondag 4 september 2016 12:04 schreef eight het volgende:
Dierenlot is fantastisch. Heel transparant en werkelijk ELKE cent gaat naar het welzijn van de dieren
Ik hen anders gehoord dat de oprichter van Dierenlot niet bepaald een arm bestaan heeftquote:Op zondag 4 september 2016 12:04 schreef eight het volgende:
Dierenlot is fantastisch. Heel transparant en werkelijk ELKE cent gaat naar het welzijn van de dieren
nee maar das een varken dus hij telt gewoon meequote:Op zondag 4 september 2016 12:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hen anders gehoord dat de oprichter van Dierenlot niet bepaald een arm bestaan heeft
En wanneer had je dit willen doen?quote:Op zondag 4 september 2016 10:54 schreef ikvechtvoordieren het volgende:
voordat ik mijn hele verhaal hier doe
Ik denk dat ts alleen maar verhalen zoekt om ze te bashen. Als je echt iets over ze wil weten moet je Norma Midema eens vragen. Nadat haar opvang tot de grond afbrande hebben ze haar met een groot bedrag geholpen zodat z een nieuwe opvang kon kopen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
En wanneer had je dit willen doen?
Ik hoef niets van ze te weten, was alleen benieuwd naar de achterliggende bedoeling van TS.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:21 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik denk dat ts alleen maar verhalen zoekt om ze te bashen. Als je echt iets over ze wil weten moet je Norma Midema eens vragen. Nadat haar opvang tot de grond afbrande hebben ze haar met een groot bedrag geholpen zodat z een nieuwe opvang kon kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |