abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:46:51 #1
447890 molletjebolletje
de mol is je beste vriend
pi_165061504
Dag allemaal,

Maandag gaat het studeren dan eindelijk beginnen voor mij, maar ik heb nog wat vraagjes:
Is het mogelijk om een OV-fiets te huren met je studenten OV?

En nog een andere vraag:
Kun je je fiets (eigen fiets) gratis laten stallen bij de Fietsenstalling Utrecht Jaarbeursplein met je studenten OV?

Ik zie uit naar jullie reacties :)

Grtz. molletjebolletje
"What difference does it make to the dead, the orphans, and the homeless, whether the mad destruction is wrought under the name of totalitarianism or the holy name of liberty or democracy?" ~Mahatma Gandhi
pi_165061536
Ja dat kost 10 euro per jaar + d kosten van de fiets.
(iets minder dan 4 euro dacht ik).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2016 18:48:17 ]
pi_165061561
Ja op je andere vraag.
Stidenten OV is geen speciaal pasje ofzo.
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:53:08 #4
447890 molletjebolletje
pi_165061668
Ah oke, dus je kunt je studenten OV dus wel een OV-fiets huren voor ca. 14 euro per jaar, maar moet je je dan ook laten registreren of iets dergelijks?

En ik kan mijn eigen fiets dus gewoon gratis laten stallen met mijn Studenten OV? Top, maar nu weer de vraag: moet ik me dan registreren op een site of iets dergelijks?
"What difference does it make to the dead, the orphans, and the homeless, whether the mad destruction is wrought under the name of totalitarianism or the holy name of liberty or democracy?" ~Mahatma Gandhi
pi_165061705
Je kunt gewoon een abonnement op OV-Fiets nemen voor 10 euro per jaar. Dan kun je voor 3,35 euro per 24 uur een OV-Fiets huren. Huur je een fiets langer dan drie dagen, dan gaan de prijzen omhoog. Dat heeft met je studentenreisproduct niets te maken. Zie http://www.ns.nl/deur-tot(...)-abonnee-worden.html.

Voor de fietsenstalling Utrecht Jaarbeursplein kun je stallen op rekening aanvragen. Je kunt dan stallen met je OV-chipkaart en betaalt dan achteraf per automatische incasso 1,25 euro per 24 uur dat je je fiets stalt. De eerste 24 uur is gratis. Wil je onbeperkt kunnen stallen, dan kun je een abonnement van 75 euro nemen. Ook dit heeft niets te maken met je studentenreisproduct. Zie http://www.ns.nl/deur-tot(...)-jaarbeursplein.html.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tochjo op 03-09-2016 19:00:50 ]
pi_165061927
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:53 schreef molletjebolletje het volgende:
Ah oke, dus je kunt je studenten OV dus wel een OV-fiets huren voor ca. 14 euro per jaar, maar moet je je dan ook laten registreren of iets dergelijks?

En ik kan mijn eigen fiets dus gewoon gratis laten stallen met mijn Studenten OV? Top, maar nu weer de vraag: moet ik me dan registreren op een site of iets dergelijks?
kosten fiets is per dag
  zaterdag 3 september 2016 @ 19:06:53 #7
447890 molletjebolletje
pi_165062043
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 19:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

kosten fiets is per dag
Got it, thanks :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:54 schreef Tochjo het volgende:
Je kunt gewoon een abonnement op OV-Fiets nemen voor 10 euro per jaar. Dan kun je voor 3,35 euro per 24 uur een OV-Fiets huren. Huur je een fiets langer dan drie dagen, dan gaan de prijzen omhoog. Dat heeft met je studentenreisproduct niets te maken. Zie http://www.ns.nl/deur-tot(...)-abonnee-worden.html.

Voor de fietsenstalling Utrecht Jaarbeursplein kun je stallen op rekening aanvragen. Je kunt dan stallen met je OV-chipkaart en betaalt dan achteraf per automatische incasso 1,25 euro per 24 uur dat je je fiets stalt. De eerste 24 uur is gratis. Wil je onbeperkt kunnen stallen, dan kun je een abonnement van 75 euro nemen. Ook dit heeft niets te maken met je studentenreisproduct. Zie http://www.ns.nl/deur-tot(...)-jaarbeursplein.html.
Ah oke ik snap het, thanks

Mijn vragen zijn beantwoord, topic mag gesloten worden!
Bedankt iedereen!
pi_165064343
Mooi dat het is opgelost ^O^ Dit topic zakt vanzelf wel weer weg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')