uiteraard is je mandje leeg op de pc. je mandje hangt op de mobielquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Op mijn computer is het winkelmandje leeg, op m'n mobiel nog niet. Wat is dit voor gekke shit
Ah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard is je mandje leeg op de pc. je mandje hangt op de mobiel
weekveulquote:
Die servers werken allang weer?quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch onwerkelijk dat ik er nog steeds niet in kom?
Vertel dat mijn ibood.com/nl/nl/checkout/quote:
Spanning en sensatie.quote:Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
ERR_EMPTY_RESPONSE
Op m'n computer diequote:Op vrijdag 2 september 2016 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
Nog even en je kan meteen door voor de volgende.
Al gelukt?quote:
quote:
Het goede nieuws is dat ik mijn winkelwagentje weer in kom.quote:
En dan weer alleen maar tv's en braadpannen? Asjeblieftquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een dag 3. Niet omdat het moet, het is doodsaai, maar omdat het kan
Nou, alsjeblieft, een koekenpan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan weer alleen maar tv's en braadpannen? Asjeblieft
Even jankenquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, alsjeblieft, een koekenpan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop