Maar minder leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de telefoon zou wel goedkoper zijn geweest
Maar wellicht ook praktischerquote:
nee, minder megapixelquote:
pixel-smixelquote:
Misschien komt je camera straks ook nog wel voorbijquote:
ja, het slaat echt nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het slaat echt nergens op.
ik heb een spiegelreflex camera, een systeemcamera, maar nu ben ik nog een compact camera erbij aan het zoeken
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het slaat echt nergens op.
ik heb een spiegelreflex camera, een systeemcamera, maar nu ben ik nog een compact camera erbij aan het zoeken
ja, heel handig, ik had de systeemcamera van mn zus overgekocht omdat ik niet met een spiegelreflex wilde zeulen en die soms geweigerd wordt als zijnde "professioneel"quote:
nee, die doet het prima, maar heeft gewoon een slechte cameraquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En je telefoon is ondertussen aan het doodgaan en aan vervanging toe?
Wut. Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heel handig, ik had de systeemcamera van mn zus overgekocht omdat ik niet met een spiegelreflex wilde zeulen en die soms geweigerd wordt als zijnde "professioneel"
maar toen ik vorig jaar bij het WK handbal was werd die camera dus ook nog geweigert
Ahquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die doet het prima, maar heeft gewoon een slechte camera
Ja, als er een verwisselbare lens op zit, gebeurt dat wel vaker.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wut. Dat heb ik echt nog nooit gehoord
Niet dat ik weet neequote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Is er al een keer een box langsgekomen?
Wtfquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, als er een verwisselbare lens op zit, gebeurt dat wel vaker.
Bij de Ziggodome of Arena staathet ook in de voorwaarden of hoe heet dat.quote:
Ik was eerder enorm aan het twijfelen bij een broodbakmachine en een air fryerquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Uccie het volgende:
Ik had deze intuos wel gewild, maar 280EUR is nog steeds veel.
de 1e heb ik en gebruik ik bijna nooit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was eerder enorm aan het twijfelen bij een broodbakmachine en een air fryer
Maar voor allebei geen ruimte hier
Ohquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de Ziggodome of Arena staathet ook in de voorwaarden of hoe heet dat.
Hmm, die dingen waren de enige reden dat ik de hunt nog een beetje volgdequote:
nee gewoon op de tribune.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als zijnde fotograaf?
Als je de accredatie binnen hebt, kan je toch zelfs met een simpele telefoon nog foto's maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |