uiteraard is je mandje leeg op de pc. je mandje hangt op de mobielquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Op mijn computer is het winkelmandje leeg, op m'n mobiel nog niet. Wat is dit voor gekke shit
Ah.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
uiteraard is je mandje leeg op de pc. je mandje hangt op de mobiel
weekveulquote:
Die servers werken allang weer?quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Toch onwerkelijk dat ik er nog steeds niet in kom?
Vertel dat mijn ibood.com/nl/nl/checkout/quote:
Spanning en sensatie.quote:Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
ERR_EMPTY_RESPONSE
Op m'n computer diequote:Op vrijdag 2 september 2016 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
Nog even en je kan meteen door voor de volgende.
En dan weer alleen maar tv's en braadpannen? Asjeblieftquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een dag 3. Niet omdat het moet, het is doodsaai, maar omdat het kan
Nou, alsjeblieft, een koekenpan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan weer alleen maar tv's en braadpannen? Asjeblieft
Even jankenquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, alsjeblieft, een koekenpan.
quote:Op vrijdag 2 september 2016 23:46 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Doe dat maar in de keuken, met je nieuwe pan
Bijna alles is weer opquote:Op vrijdag 2 september 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Nou, daar hebben we telekids.
En de deals gaan ook plotseling als de bliksem
Hunt viel ook wat tegen volgens mij. Normaal is het wel drukker.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Dat was hem dan.
jammer dat niemand hier nog de moeite nam om het hier leuk te houden
Deze SC was wel een deel van wat het echt leuk maakte. Als iedereen dan wegblijft, krijg je een cirkeleffect.quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hunt viel ook wat tegen volgens mij. Normaal is het wel drukker.
euh nee het was de combinatie, SC en de hunt. De hunt valt me echt al een aantal keer zwaar tegen. Zo erg dat ik nu niet eens zin had om mee te kijken. En als ik niet mee kijk heb ik ook niets in het topic te zoeken denk ik...quote:Op zaterdag 3 september 2016 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze SC was wel een deel van wat het echt leuk maakte. Als iedereen dan wegblijft, krijg je een cirkeleffect.
Ik kom in de avond wel langs.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:30 schreef essnhills het volgende:
22 en 23 november weer een nieuwe Hunt
https://www.facebook.com/events/1690187481296256/
okquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:44 schreef Jimbo het volgende:
ik zoek tevens een TV , het liefst de 55PUS7101 met cashback, voor zeg 999 of de samsung 60ku6400 (al is de 55ku6400 voor een hele mooie prijs ook welkom)
ik heb het idee dat de laatste hunts (zeg 3-4 jaar nu) dat het topic sowieso wat aan de dode kant isquote:Op zaterdag 19 november 2016 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je echt meedoet. Dood topic maakt saaie Hunt saai.
Nu hebben we jou weerquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de laatste hunts (zeg 3-4 jaar nu) dat het topic sowieso wat aan de dode kant is
komt vast omdat essje er amper meer is
het is niet alsof ik moet werken, dus ja grote kans dat ik lekker mee doequote:
En LBquote:
quote:Op maandag 21 november 2016 15:55 schreef Xeor het volgende:
Komt dit topic ineens weer terug in mijn actieve topics
quote:
vannacht al toch!quote:Op maandag 21 november 2016 15:38 schreef essnhills het volgende:
Ohja, morgen al
Ik heb niet heel veel anders te doen deze week, dus ben er wel een tijdje bij denk ik
hi!quote:
Hoiquote:
hoe ist ?quote:
Goed hoorquote:
Gelukkig ga je de hele nacht bij ons blijven!quote:
Mwah kan een stuk minder, maar priimaquote:
Whehehe, ik zal in mijn dromen er ook bij zijnquote:Op maandag 21 november 2016 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig ga je de hele nacht bij ons blijven!
[..]
Mwah kan een stuk minder, maar priima
ohquote:Op maandag 21 november 2016 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal in mijn dromen er ook bij zijn
Maar blijf wel ff de opening zien hoorquote:
De opening duurt gelukkig tot 0700quote:Op maandag 21 november 2016 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar blijf wel ff de opening zien hoor![]()
Maar daarna ga ik wel slapen denk ik
quote:Op maandag 21 november 2016 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De opening duurt gelukkig tot 0700
morgen 10.00 een 18holes golfbaan lopenjep..dat wordt leuk...
kaleidoscooooooooooooop in z'n oogquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:01 schreef Jimbo het volgende:
vroeger was jan Jayo alleen nog maar Jan, geen rap vriendjes, geen paper, geen stang
een kaleidoscoop is leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
kaleidoscooooooooooooop in z'n oog
Snel, verwen je trommelvliezenquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Discrete Amp Circuit Design"
Goede tekst.
Gehard Duits staal, deinst zelfs niet terug voor de strijd tegen vaatwassersquote:Op dinsdag 22 november 2016 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
"Vaatwasmachinebestendig"
Super handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja datquote:
Je zou bijna in de war raken tussen het ultrageheime DM gesprek en dezequote:Op dinsdag 22 november 2016 00:26 schreef Jimbo het volgende:
wat is het lekker stil hier zeg. het is alsof we samen een chat hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |