Ik wil niks weten over deze laptop. Ik ben ook niet nieuwsgierig naar een review.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:50 schreef kanem0chi het volgende:
Wie o wie wilt er wat meer weten over de laptop?Zijn er mensen nieuwsgierig naar een review?
![]()
Ik zal je dan ook geen PM sturen wanneer de review online staatquote:Op vrijdag 2 september 2016 15:07 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Ik wil niks weten over deze laptop. Ik ben ook niet nieuwsgierig naar een review.
Goed punt. Ik heb alleen Photoshop ervaring, deze moet ik nog eventjes installeren, maar zal dit in de review meenemen. Premier nog nooit gebruikt, maar zal eens kijken of ik dat kan meenemen in de review.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hoe draaien Photoshop en Adobe Premier erop?
Dat kan, of op je digitale deurmat als dat makkelijker voor je is?quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef tailfox het volgende:
kan je de review gewoon hier plempen?
Die kan ik wel voor je beantwoorden als dagelijks user van Photoshop en Premiere Pro (CC 2015). Photoshop moet geen probleem zijn door de vlotte SSD, voor Premiere wil je eigenlijk zonder uitzondering een dikke Nvidia GPU en dito CPU (geen Core M3). Dat zijn twee dingen die de Xiaomi Notebook 12" niet heeft.quote:Op vrijdag 2 september 2016 15:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
Hoe draaien Photoshop en Adobe Premier erop?
Niet zo snel oordelenquote:
Je creëert een behoefte, nu wil ik ook bevredigd worden ;pquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:18 schreef kanem0chi het volgende:
[..]
Niet zo snel oordelenwe hebben allemaal een eigen en druk leventje. Zoals nu ben ik in Turkije en Bulgarije, en kan ik dus niet altijd even snel reageren
Was dat maar met vrouwen zoquote:Op zaterdag 3 september 2016 18:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je creëert een behoefte, nu wil ik ook bevredigd worden ;p
Bezoek eens de kapper/sportschool zou ik zeggen ;pquote:
quote:
Moest je bij betalen (douane) ? Zo ja hoeveel?quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:50 schreef kanem0chi het volgende:
De vraag naar de nieuwe Xiaomi laptop is gigantisch, maar gelukkig had ik op tijd besteld en had Banggood een leuk voorraadje en kon ik als een van de eerste de Xiaomi Mi Notebook in ontvangst nemen.
Wie o wie wilt er wat meer weten over de laptop?Zijn er mensen nieuwsgierig naar een review?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same herequote:Op woensdag 21 september 2016 21:47 schreef rene90 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de Chinese meuk die erop staat of andere bloatware?
Review staat online. Genoeg informatie om een keuze te maken?quote:Op donderdag 22 september 2016 09:39 schreef Doev het volgende:
Ook benieuwd naar meer informatie, aangezien mijn huidige laptop wel aan vervanging toe is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |