SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 02-09-2016 11:50:59 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ohquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:35 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat spoiler in zo'n topic daadwerkelijk spoiler betekent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn![]()
Maar ik zal het er nog wel even met koeieletters boven zetten voor de anderen.
Overigens is die foto de eerste die ik pontificaal in beeld kreeg toen ik op "Gilmore teaser" googlede, omdat ik het preview filmpje nog een keer wilde zien. Dus er gaan meer mensen tegenaan lopen ben ik bang.
En nog even over die foto:Nee, dat is waar spoiler voor staat natuurlijk, het wordt alleen zoooo vaak voor onnozele dingen gebruikt dat ik er automatisch op klik. Dus dat is mijn gebrekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERHaha nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ah dat klinkt goed ja.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of het tegen gaat vallen..denk het niet als ik de verhalen van de cast zo hoor. Die waren bang om een revival te doen, juist om die reden, maar ze zeggen allemaal dat ze het echt helemaal fantastisch vonden. Hoort bij de job uiteraard, je eigen product bejubelen, maar toch..ze waren wel heel erg positief. Ben echt super benieuwd
LET OP ER STAAT AL SPOILER MAAR HET IS DUS EEN SPOILERFOTO
DUS NIET KLIKKEN ALS JE HET NIET WILT ZIEN.
SPOILER BETEKENT SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 7 september 2016 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:49 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik ben ook begonnen met opnieuw kijken en seizoen 1 tot 3 heb ik verslonden. Ik was verbaasd hoeveel ik mij nog herinnerde 16 jaar later, alhoewel dingen wel sneller of langzamer gingen als dat ik dacht. (Relaties met Rory&Dean en Lorelai&Max begonnen al vroeg in seizoen 1 en alles met Jess ging veelste snel)
Nu ben ik helaas door de Jess-vriendje-van-Rory () afleveringen heen. Ik blijf erbij dat Rory met hem moet eindigen en ik vrees dat ik teleurgesteld ga zijn in de revival.
En team LukeDaar verheug ik mij nog op in de komende seizoenen en hopelijk in de revival ook!
De aanloop ernaartoe duurde langer als de relatie geloof ikquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
In mijn hoofd duurde dat Jess Rory dingetje ook veel langer! Maar er staat mij bij dat hij in verdere seizoenen nog een aantal keer tevoorschijn komt. Ook tijdens Logan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |