abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165769796
Hier is er volgende week 's avonds een boekenbal en dan mogen de opa's en oma's ook mee. En ze mogen een foto met opa of oma meenemen die dan op school wordt opgehangen. Leuk dat zoveel scholen iets met de boekenweek doen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:37:23 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587202
Even een grote kick. Ik zit hier met een grote bak snoep en alle sint-maarten kinderen lopen stilletjes ons huisje voorbij :'(
Mijn kinderen vinden het prima, des te meer snoep blijft over voor hen, maar ik vind het wel jammer. Wij zitten ook op zo'n donker hoekje. Ik heb inmiddels al alle lichten aangedaan, fietsen en auto's vezet, maar nog steeds niks...
En ik hoor ze overal zo vrolijk zingen :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:39:22 #103
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587236
Mijn man stelde al voor dat ik met de bak gewoon buiten moest gaan staan. Maar dat gaat me toch iets te ver.
Volgend jaar ga ik pijlen richting ons huis plaatsen of zo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:40:40 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_166587254
Da's ook jammer livelink! Hebben jullie iets van een buurtvereniging? Hier verspreiden we jaarlijks met halloween posters die je op je huis kan hangen als je meedoet bijvoorbeeld, misschien kunnen jullie iets soortgelijks organiseren? Of bijvoorbeeld een lampion aan de deur hangen?
disclaimer
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:43:00 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587290
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:40 schreef Stormqueen het volgende:
Da's ook jammer livelink! Hebben jullie iets van een buurtvereniging? Hier verspreiden we jaarlijks met halloween posters die je op je huis kan hangen als je meedoet bijvoorbeeld, misschien kunnen jullie iets soortgelijks organiseren? Of bijvoorbeeld een lampion aan de deur hangen?
Ja, ga ik volgend jaar doen denk ik. Vrolijk uitnodigende pompoenen neerzetten bijvoorbeeld.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:51:03 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_166587448
Jammer is dat dan Livelink.
pi_166587734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:37 schreef livelink het volgende:
Even een grote kick. Ik zit hier met een grote bak snoep en alle sint-maarten kinderen lopen stilletjes ons huisje voorbij :'(
Mijn kinderen vinden het prima, des te meer snoep blijft over voor hen, maar ik vind het wel jammer. Wij zitten ook op zo'n donker hoekje. Ik heb inmiddels al alle lichten aangedaan, fietsen en auto's vezet, maar nog steeds niks...
En ik hoor ze overal zo vrolijk zingen :(
Hier niet anders. Ook met Halloween hebben we 2 kindjes aan de deur gehad. Terwijl hier alles griezelig versierd was ;( En vanavond hebben we nog niemand aan de deur gehad :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:08:56 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587749
Ja, toen mijn eigen kinderen kleiner waren en zelf meeliepen kwamen ze wel aan de deur. Maar dat zijn dan klasgenoten en zo die ons kennen. En nu blijkt dus dat we uit de route liggen. Het wegzetten van de auto heeft wel wat geholpen. Er zijn inmiddels 3 groepjes geweest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:10:41 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587790
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:08 schreef Tally het volgende:

[..]

Hier niet anders. Ook met Halloween hebben we 2 kindjes aan de deur gehad. Terwijl hier alles griezelig versierd was ;( En vanavond hebben we nog niemand aan de deur gehad :')
Oh, dat is helemaal jammer dan, Tally. Als je het ook al zo leuk versierd hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_166587897
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:10 schreef livelink het volgende:

[..]

Oh, dat is helemaal jammer dan, Tally. Als je het ook al zo leuk versierd hebt.
Dit jaar stonden er in de tuin verschillende pompoenen. We hebben vleermuizen uitgeknipt en op het raam geplakt. Overal griezelige verlichting. Spookjes, skeletjes en pompoenlichtjes. Spinrag tot en met. En 2 kindjes die een snoepje haalde :')

Maar toch..... volgend jaar doe ik het weer! :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:21:49 #111
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166587994
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:16 schreef Tally het volgende:

[..]

Dit jaar stonden er in de tuin verschillende pompoenen. We hebben vleermuizen uitgeknipt en op het raam geplakt. Overal griezelige verlichting. Spookjes, skeletjes en pompoenlichtjes. Spinrag tot en met. En 2 kindjes die een snoepje haalde :')

Maar toch..... volgend jaar doe ik het weer! :)

That's the spirit! Wat een werk _O_ , maar wat ongelooflijk leuk. Volgend jaar staan ze vast te dringen voor je deur.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_166588012
ook hier is het opvallend rustig. zelfs de jaren dat het regende hadden we meer kinderen aan de deur.
pi_166588051
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:21 schreef livelink het volgende:

[..]

That's the spirit! Wat een werk _O_ , maar wat ongelooflijk leuk. Volgend jaar staan ze vast te dringen voor je deur.
Ik vind het inderdaad leuk. Leuk omdat de kinderen het leuk vinden. Die hebben 4 dagen Halloween gevierd op verschillende plekken in het stadtje.

Morgen beginnen we aan de Sinterklaasversiering. De vlaggetjes. De raamschildering. De versiering en stickers. Gewoon om het gezellig te maken. Nog gezelliger!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_166588086
Ik had de lampion van onze kleine man voor het raam gezet met het lampje aan erin.
Het ziet er hier anders ook te donker uit ondanks dat we op een hoek wonen.
Wij zitten nu op bijna 40 kindjes al en een stuiterend jochie van ruim 2 die iedereen mandarijntjes wil geven (kindjes mogen kiezen tussen snoepjes of mandarijntjes en de mandarijnen gaan er harder uit dan de zakjes snoep)
pi_166588153
Wij liepen voor het eerst zelf dit jaar O+ Zo leuk en we hebben echt een gezellige straat. Maar ik vind het ook altijd lastig om in te schatten of mensen er wel of niet op zitten te wachten, dus ik snap de terughoudend wel. Maar wel superjammer als je er zoveel moeite voor hebt gedaan -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 12 november 2016 @ 07:12:43 #116
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_166599341
Ik had voor Halloween voor de verandering eens conservatief ingekocht, nadat we een paar jaar geleden in dezelfde buurt geen kind hebben gezien. We waren in drie kwartier door 100 stuks heen :D Helemaal erg was het niet, want oudste was erg druk met huiswerk en man en ik waren niet thuis. Kon ze lekker doorstuderen (er was hier de afspraak dat je kon Trick or treaten bij huizen met versiering, dus ze hoefde alleen de versiering maar weg te halen en het bleef rustig).
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 23:16:33 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_166615245
hier begon het laat en aarzelend, maar daarna kon ik bijna bij de deur blijven staan. ik vond het maar koud. ik had al heel de middag in de tuin gestaan om de kippen op te hokken.
maar alles gaat hier voornamelijk naar één straat verderop, waar ze gigantisch uitpakken en de hele straat versierd is. daar komen er meer dan 400 aan de deur. :o
ik moet daar toch ook niet aan denken zeg, dat is me teveel van het goede
  zondag 13 november 2016 @ 09:16:18 #118
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_166620227
Hier geen Halloween geen Sint Maarten. Op 11-11 is het hier wel feest, maar da's toch anders ;)
In januari is het Driekoningen, maar dan verwacht ik ook niet veel kinderen, ondanks kinderrijke buurt. Is het raar dat ik dat helemaal niet erg vind? Ik vond het vroeger vreselijk, Driekoningenzingen, en verwacht ook niet dat mijn oudste er heel warm voor loopt...

[ Bericht 20% gewijzigd door mousemicky op 13-11-2016 09:55:40 ]
pi_166620446
Ik snap dat snoep ophalen van Sint Maarten niet zo, omdat ik dat helemaal niet ken van vroeger. Wij hielden in ons katholieke dorp wel een lampionoptocht, maar dan gingen we fruit naar oude mensen brengen.

Hier werd de laatste jaren wel Halloween gevierd, maar we kregen dit jaar geen briefje in de bus om voor ons raam te hangen. Misschien dat ze het nu een blok verder alleen doen ofzo. Ik vind het niet zo'n ramp, want zoveel snoep in huis is nooit goed voor me :')
  zondag 13 november 2016 @ 15:18:32 #120
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_166625663
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 09:16 schreef mousemicky het volgende:
Hier geen Halloween geen Sint Maarten. Op 11-11 is het hier wel feest, maar da's toch anders ;)
In januari is het Driekoningen, maar dan verwacht ik ook niet veel kinderen, ondanks kinderrijke buurt. Is het raar dat ik dat helemaal niet erg vind? Ik vond het vroeger vreselijk, Driekoningenzingen, en verwacht ook niet dat mijn oudste er heel warm voor loopt...
Ik vind het uitdelen wel leuk. Het zelf meelopen vond ik vroeger ook niet leuk en mijn jongste vond dat ook maar niks. Ik zette me wel over die weerzin heen, want ik was echt heel erg verzot op snoep. Ik heb daar nog hele goede herinneringen aan. Een hele zak vol met snoep, helemaal alleen voor mij O+ O+

Toen ik op mezelf ging wonen heb ik de eerste tijd echt alleen maar snoep gegeten geloof ik :@
Snoep in plaats van avondeten vond ik toen wel een prima idee.

Hoe ik uit mezelf toch een verantwoordelijke volwassene ben geworden is me een raadsel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_166625933
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind het uitdelen wel leuk. Het zelf meelopen vond ik vroeger ook niet leuk en mijn jongste vond dat ook maar niks. Ik zette me wel over die weerzin heen, want ik was echt heel erg verzot op snoep. Ik heb daar nog hele goede herinneringen aan. Een hele zak vol met snoep, helemaal alleen voor mij O+ O+

Toen ik op mezelf ging wonen heb ik de eerste tijd echt alleen maar snoep gegeten geloof ik :@
Snoep in plaats van avondeten vond ik toen wel een prima idee.

Hoe ik uit mezelf toch een verantwoordelijke volwassene ben geworden is me een raadsel.
Ik voel me nog steeds geen verantwoordelijke volwassene af en toe.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 13 november 2016 @ 19:31:17 #122
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_166634322
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:18 schreef livelink het volgende:

Hoe ik uit mezelf toch een verantwoordelijke volwassene ben geworden is me een raadsel.
*;
Oude (on)bekende.
pi_166636617
Snoep O+ Ik heb er ook nog steeds een zwak voor en was als kind dus ook dol op Driekoningen. Heb het ook nog behoorlijk lang gedaan, tot 1e of 2e klas van de middelbare school. :@ Maar wel altijd 'goed', niet met schunnige varianten zoals sommige oudere kinderen...
  maandag 14 november 2016 @ 10:58:31 #124
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_166645253
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 15:18 schreef livelink het volgende:

[..]

Toen ik op mezelf ging wonen heb ik de eerste tijd echt alleen maar snoep gegeten geloof ik :@
Snoep in plaats van avondeten vond ik toen wel een prima idee.


Hoe ik uit mezelf toch een verantwoordelijke volwassene ben geworden is me een raadsel.
Ik woon sinds kort op mezelf en doe dit eigenlijk ook. Wel fijn om erkenning te lezen :P
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 20 november 2016 @ 08:31:13 #125
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166772029
Slecht geslapen door een mug }:|
Hoe lang zou het nog duren voor ze er gewoon het hele jaar rond zijn?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')