Had het al ergens op General Chat gezet maar hier dan ook ff:
Sean Freeman (saxofonist van Level 42) en Muurbloempje afgelopen donderdag in Hellendoorn na een concert Toppie band en toppie gasten, erg aardig en ze nemen echt de tijd om even met je te praten, op de foto te staan
quote:Hé, Fransje........ Ik heb niks met zijn muziek maar lijkt me wel een aardige gozer
Op maandag 2 december 2002 20:25 schreef haaahaha het volgende:
Stoer!!
Ik heb wel een fotootje van mezelf met Mike McCartney (broer dus) die ik zou kunnen plaatsen, maar hij is een beetje genant. Ik nog met een jaren 80 permanentje en bovendien kus ik de arme man (op z'n wang, dat wel).
Zal nog eens even nadenken of ik die wel wil plaatsen...
Goed zoeken, hoor..
quote:Posten!! Stoer!!
Op maandag 2 december 2002 20:38 schreef Jane het volgende:
Ja, ik heb dus een foto van mezelf met Paul McCartney.
Nou ja, hij staat onstage (in Ahoy) en je ziet mijn achterhoofd op de achtergrond. Ik ben erg trots op die foto.Ik wist niet dat hij gemaakt werd, tot ik hem van mijn neef kreeg (die dus achter me stond).
Maar ja, dat is gelijk het probleem, want ik kreeg een ingelijste uitvergroting. Erg mooi, maar te groot om op de scanner te leggen. Hij hangt boven de bank.Ik heb wel een fotootje van mezelf met Mike McCartney (broer dus) die ik zou kunnen plaatsen, maar hij is een beetje genant.
Ik nog met een jaren 80 permanentje en bovendien kus ik de arme man (op z'n wang, dat wel).
Zal nog eens even nadenken of ik die wel wil plaatsen...
quote:
Op maandag 2 december 2002 20:49 schreef Zander het volgende:
[afbeelding]Goed zoeken, hoor..
Oh, en voor de mensen die de cd 'Trippin' The Live Fantastic' van Paul McCartney hebben:
'Figure Of Eight' (cd1, 2e nummer) is opgenomen bij het concert waar ik ook was, 10 november 1989 in Ahoy. Goed luisteren, dan hoor je me meezingen.
p.s.: dat was dus niet waar die foto gemaakt is, want dat was bij zijn concert in 1992 en toen stond ik (bijna) vooraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-12-2002 20:59]
[Dit bericht is gewijzigd door Dave_Mustaine op 02-12-2002 21:08]
quote:Brabantse Trots!
Op maandag 2 december 2002 20:31 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Hé, Fransje........ Ik heb niks met zijn muziek maar lijkt me wel een aardige gozer
vroeger vind ik het wel vet altijd maar nu hoeft het voor mij ook niet meer zo
[Dit bericht is gewijzigd door haaahaha op 03-12-2002 14:09]
was erg gezellig, best wel een goeie kerel eigenlijk ondanks z'n muzieksmaak
[/quote}
Hehehe Edwin Evers weggeknipt..
quote:Gaaf joh
Op dinsdag 3 december 2002 14:07 schreef -Dalai- het volgende:
live optredentje met james van metallica
quote:Hmmm, ik heb besloten dat de foto van mij en Mike toch te intiem is om te posten.
Op maandag 2 december 2002 20:50 schreef haaahaha het volgende:[..]
Posten!! Stoer!!
Maar het is me wel gelukt om de foto met Paul te scannen en aan elkaar te plakken (nooit geweten dat mijn fotobewerkingsprogramma zo'n handige feature had. Zo leer je nog eens wat ).
Ok, deze foto is gemaakt op 9 oktober 1992 in Ahoy en die blonde vlek op de voorgrond ben ik dus.
quote:JE BENT OP MINDER DAN TIEN METER AFSTAND VAN HEM GEWEEST!
Op dinsdag 3 december 2002 20:07 schreef Jane het volgende:
Ok, deze foto is gemaakt op 9 oktober 1992 in Ahoy en die blonde vlek op de voorgrond ben ik dus.
quote:Ja, zoals één van mijn medeconcertbezoekers zei: Op reukafstand.
Op dinsdag 3 december 2002 20:10 schreef Fogerty het volgende:[..]
JE BENT OP MINDER DAN TIEN METER AFSTAND VAN HEM GEWEEST!
btw dat wijf in het midden stak ineens haar kop ertussen toen de foto werd gemaakt
quote:da's voor de paradiso denk ik?
Op donderdag 5 december 2002 17:22 schreef mrmiddel het volgende:
Eric en Jan van K's Choice:
[afbeelding]
quote:Inderdaad.. 9 augustus van dit jaar traden ze daar op
Op donderdag 5 december 2002 17:52 schreef MadScientist het volgende:[..]
da's voor de paradiso denk ik?
En met Jan de Campenaere (zanger Venus in Flames, voorprogramma K's Choice februari en augustus '02):
[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 05-12-2002 18:23]
quote:Welnee. Ik stond toch nog op redelijke afstand en heb iig geen 'shoulders gerubbed'. Mocht dat er ooit nog eens van komen, dan zal ik de foto zeker plaatsen!
Op donderdag 5 december 2002 13:15 schreef MadScientist het volgende:
mijn foto verbleekt een beetje bij Paul McCartney
Ik heb ook nog foto's van mezelf met Alan Williams (eerste manager van The Beatles) en de oom van John Lennon, maar ik vind het redelijk genant om ze te posten. Volgens mij denken jullie toch al dat ik een echte 'crazy fan' ben. Valt toch best mee hoor.
quote:Zolang je zelf maar doorhebt dat je fanatiek bent, en de desbetreffende personen niet gaat stalken.. is er niets mis mee, in mijn opinie
Op donderdag 5 december 2002 18:23 schreef Jane het volgende:[..]
Volgens mij denken jullie toch al dat ik een echte 'crazy fan' ben.
Valt toch best mee hoor.
quote:Ook dat valt best mee, maar op Fok! doe ik het er vaak om.
Op donderdag 5 december 2002 18:26 schreef mrmiddel het volgende:Zolang je zelf maar doorhebt dat je fanatiek bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |