abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165015954
dus ik zat naar een aantal vacatures te staren en ik kom dit tegen...

douchetoeslag 5.13%

heeft iemand enig idee wat dit betekent?
pi_165016241
Heeft te maken met je lichaamsgeur, dit is bij de sollicitatie bepaald.

Iemand die fris ruikt krijgt over het algemeen geen douchetoestag, omdat het allemaal al in orde is, iemand die behoorlijk stinkt krijgt een toeslag van 5.20% maximaal, dit om eventuele doucheartikelen aan te kunnen schaffen, zoals deodorant en zeep.

Dit is volgens mij in 2014 ingevoerd, om collega's te ontlasten (zie dit een beetje als een rookverbod op de werkplek) en is gewoon een extratje voor je, wel dien je dit ook daadwerkelijk te gebruiken voor lichamelijke verzorging.
pi_165017055
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:02 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft te maken met je lichaamsgeur, dit is bij de sollicitatie bepaald.

Iemand die fris ruikt krijgt over het algemeen geen douchetoestag, omdat het allemaal al in orde is, iemand die behoorlijk stinkt krijgt een toeslag van 5.20% maximaal, dit om eventuele doucheartikelen aan te kunnen schaffen, zoals deodorant en zeep.

Dit is volgens mij in 2014 ingevoerd, om collega's te ontlasten (zie dit een beetje als een rookverbod op de werkplek) en is gewoon een extratje voor je, wel dien je dit ook daadwerkelijk te gebruiken voor lichamelijke verzorging.
indien dit echt zo is, :')x1000

zoniet, ben k ook wel beniewd wat het is
pi_165017303
Waar ik werk krijgen alle werknemers zo'n toeslag. Beetje jammer dat er ook collega's zijn die het voor andere dingen gebruiken.
pi_165017434
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

indien dit echt zo is, :')x1000

zoniet, ben k ook wel beniewd wat het is
Is echt zo. Ik kocht voor 2014 altijd mijn eigen zeep enzovoorts, maar tegenwoordig mooi niet meer, dat begrijp je.
pi_165017506
Is het misschien werk dat lichamelijk heel zwaar is? Of in een hele warme omgeving? Dan is die toeslag omdat je meer shampoo etc gebruikt omdat je extra doucht? Iets anders kan ik niet bedenken.
  donderdag 1 september 2016 @ 23:03:42 #7
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_165024860
Douchebag toeslag: 15.7%
Douchenozzle toeslag: 23.4%
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_165027062
Dat is de vermindering van het loon bepaald door of je wel of niet een douchebag bent ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')