quote:Op donderdag 1 september 2016 11:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon whole buckets bij de kfc
wees blij dat iemand je groedquote:
Sorryquote:Op donderdag 1 september 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan negeer ik je wel lekker dan
geen enkel respect meer de jeugd van tegenwoordig
lol echt hequote:Op donderdag 1 september 2016 11:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voortaan negeer ik je wel lekker dan
geen enkel respect meer de jeugd van tegenwoordig
quote:
en zelfs dat heb je weten te verpestenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
Jij was altijd aardig tegen mij
http://thuisserver.fokzin(...)ch_fields=all&page=2quote:
het tij is gekeerd toen jij Hermann disstequote:Op donderdag 1 september 2016 11:25 schreef Wheeljack het volgende:
[..]![]()
Jij was altijd aardig tegen mij
sowquote:Op donderdag 1 september 2016 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en zelfs dat heb je weten te verpesten
Sta ik nog steeds op 1?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
ben het niet gewend dat mensen het voor mij opnemen
ik zie nu eindelijk wie de goeie users hier zijn
heb altijd je back homiequote:Op donderdag 1 september 2016 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
ben het niet gewend dat mensen het voor mij opnemen
ik zie nu eindelijk wie de goeie users hier zijn
Haha ga doorquote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mijn laptop vond dit zo om te lachen dat het scherm 2 minuten frozen was
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>quote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
sorry jongens maar mijn zus staat altijd op #1
Ga je dat dan met je vuisten of je worst doen?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je nu niet normaal doet dan heb jij binnenkort een kunstgebit nodig
Ik heb pics gezien, dus ik denk het nietquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>
niet iedereen kan zo gezond als Der_Mann levenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgt je zus hetzelfde dieet als jij?>
oke, stuur maar door danquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb pics gezien, dus ik denk het niet
ik denk dat ze dat nog steeds wel is hoorquote:
Eerst mijn vuisten en daarna mijn worstquote:Op donderdag 1 september 2016 11:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je dat dan met je vuisten of je worst doen?
die is ook wel te doen jaquote:Op donderdag 1 september 2016 11:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, want jij wilde pics van zus van DjeDje niet sturen
heb je haar gezicht al uitgeprint en op een waifu geplakt?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze verandert haar profielfoto ongeveer 1x per maand, altijd wel een genotmomentje
mijn 2D waifu's met een 3D gezicht verpestenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je haar gezicht al uitgeprint en op een waifu geplakt?
dit is nogal een understatement..quote:
ze heeft mij van facebook verwijderdquote:Op donderdag 1 september 2016 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze verandert haar profielfoto ongeveer 1x per maand, altijd wel een genotmomentje
kan pas echt oordelen als ze op webcam een schoen op haar hoofd heeft gezetquote:Op donderdag 1 september 2016 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is nogal een understatement..
Hoeveel waifu's heb je nuquote:Op donderdag 1 september 2016 11:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn 2D waifu's met een 3D gezicht verpesten
wat gekquote:Op donderdag 1 september 2016 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze heeft mij van facebook verwijderd
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaalquote:
WAT IS DIT VOOR PASSIEF AGRESSIEVE OPMERKING WIL JE ZEGGEN DAT IK EEN SMEERLAP BEN DIE MEISJES LASTIG VALT EN DAT ZE ZICH DAAR VAN WILLEN DISTANTIËREN?! IS DAT WAT JE ZEGT? DAT IK NOOIT GELUK ZAL VINDEN OMDAT IK ALTIJD OP ZOEK BEN NAAR DE VOLGENDE VROUW OM BEVESTIGING VAN TE KRIJGEN? DAT IK ALTIJD EEN VERLOREN DWALENDE ZIEL BLIJF?quote:
Hoeveel zijn dat er?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaal
okéquote:Op donderdag 1 september 2016 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR PASSIEF AGRESSIEVE OPMERKING WIL JE ZEGGEN DAT IK EEN SMEERLAP BEN DIE MEISJES LASTIG VALT EN DAT ZE ZICH DAAR VAN WILLEN DISTANTIËREN?! IS DAT WAT JE ZEGT? DAT IK NOOIT GELUK ZAL VINDEN OMDAT IK ALTIJD OP ZOEK BEN NAAR DE VOLGENDE VROUW OM BEVESTIGING VAN TE KRIJGEN? DAT IK ALTIJD EEN VERLOREN DWALENDE ZIEL BLIJF?
Godverdomme HPLC, dikke TR in je façade.
niks mis mee inderdaad, moet kunnenquote:Op donderdag 1 september 2016 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die chicks die het lichaam van een 10 jarige hebben maar eigenlijk 200 jarigen met magische krachten zijn dus legaal
Is die zus Rozevla?quote:Op donderdag 1 september 2016 11:46 schreef Der_Mann het volgende:
heb het weer even opgezocht en kanonnen die zus ja koekoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |