da's even lekker wakker worden hehquote:Op donderdag 1 september 2016 05:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Tjonge, wat een leuke gifjes kiest Etsu altijd uit.
Een betere start van de dag kan een mens zich maar moeilijk wensen.quote:Op donderdag 1 september 2016 05:49 schreef zeer het volgende:
[..]
da's even lekker wakker worden heh
je bent zo wel gelijk wakker natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2016 05:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een betere start van de dag kan een mens zich maar moeilijk wensen.
Nou ja.... Eigenlijk valt dit nog wel mee. Gisteravond logde ik nog even in en toen ik de SC eens opende - dan weet je meteen hoe vervelend het is om visueel ingesteld te zijn zo nu en dan - was Bob aan het vertellen hoe hij vorige week nog iemand zijn reet had binnengelaten en dat hij tevens altijd complimenten krijgt voor zijn pijpkunsten, want dat voelt zacht zonder gebit.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:00 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent zo wel gelijk wakker natuurlijk
haha ja, dat las ik ook en vroeg me toen af of ik het naarder zou vinden om Bob te neuken of me door hem te laten pijpen.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja.... Eigenlijk valt dit nog wel mee. Gisteravond logde ik nog even in en toen ik de SC eens opende - dan weet je meteen hoe vervelend het is om visueel ingesteld te zijn zo nu en dan - was Bob aan het vertellen hoe hij vorige week nog iemand zijn reet had binnengelaten en dat hij tevens altijd complimenten krijgt voor zijn pijpkunsten, want dat voelt zacht zonder gebit.![]()
Die vraag was gelukkig tot nu toe nog niet in mij opgekomen, waarvoor vriendelijk dank trouwens.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:06 schreef zeer het volgende:
[..]
haha ja, dat las ik ook en vroeg me toen af of ik het naarder zou vinden om Bob te neuken of me door hem te laten pijpen.
wat zou jouw voorkeur hebben?
dat houdt bob niet tegen hoorquote:Op donderdag 1 september 2016 06:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die vraag was gelukkig tot nu toe nog niet in mij opgekomen, waarvoor vriendelijk dank trouwens..
Ik ga voor een derde optie: namelijk dat of het nu het eerste of het tweede is, ik hoop dat ergens ervoor al mijn hart gestopt is met kloppen.
Ik durf zelf te betwijfelen of 'ie het überhaupt door heeft. Sommige mensen beweren trouwens dat je vlak na je dood uit je lichaam treedt en jezelf dan nog even ziet liggen. Of dat waar is weet ik niet, maar het lijkt me een bijzonder onprettig laatste plaatje van de wereld.quote:
o boyquote:Op donderdag 1 september 2016 06:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf zelf te betwijfelen of 'ie het überhaupt door heeft. Sommige mensen beweren trouwens dat je vlak na je dood uit je lichaam treedt en jezelf dan nog even ziet liggen. Of dat waar is weet ik niet, maar het lijkt me een bijzonder onprettig laatste plaatje van de wereld.
gvdquote:Op donderdag 1 september 2016 06:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik durf zelf te betwijfelen of 'ie het überhaupt door heeft. Sommige mensen beweren trouwens dat je vlak na je dood uit je lichaam treedt en jezelf dan nog even ziet liggen. Of dat waar is weet ik niet, maar het lijkt me een bijzonder onprettig laatste plaatje van de wereld.
Lolwatquote:Op donderdag 1 september 2016 06:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja.... Eigenlijk valt dit nog wel mee. Gisteravond logde ik nog even in en toen ik de SC eens opende - dan weet je meteen hoe vervelend het is om visueel ingesteld te zijn zo nu en dan - was Bob aan het vertellen hoe hij vorige week nog iemand zijn reet had binnengelaten en dat hij tevens altijd complimenten krijgt voor zijn pijpkunsten, want dat voelt zacht zonder gebit.![]()
Ik denk dat Bob dat soort ervaringen al heeft zonder ook maar te hoeven sterven.quote:Op donderdag 1 september 2016 06:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2016 06:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik denk dat Bob dat soort ervaringen al heeft zonder ook maar te hoeven sterven.
Hebben jullie een abonnement op die gozer ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2016 07:40 schreef gianni61 het volgende:
en braddie die alweer een kanaal opdoekt![]()
jij niet dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben jullie een abonnement op die gozer ofzo?
Nee, heb werkelijk nog nooit iets van zijn zogenaamde vlogs gezien.quote:
wat doe jij dan in deze sc?quote:Op donderdag 1 september 2016 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, heb werkelijk nog nooit iets van zijn zogenaamde vlogs gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |