Het voelt later dan 20.22quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:19 schreef Burdie het volgende:
Hoezo nu al slapen, bf?. Die van mij zit nog in bad te spetteren
.
Hé die feature heeft T ook 2.5 week gehad. Nu maakt hij sinds een paar dagen elke avond groot drama van naar bed gaan, zelfs met deur open.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:22 schreef Chanty het volgende:
die van mij slaaptnieuwste feature: laat de deur open en hij gaat zonder een kick slapen ipv dat je 1 a 1,5 uur bezig bent. eens kijken wanneer de feature weer stuk gaat.
Dat hadden we daarvoor al maanden langquote:Op vrijdag 2 september 2016 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Hé die feature heeft T ook 2.5 week gehad. Nu maakt hij sinds een paar dagen elke avond groot drama van naar bed gaan, zelfs met deur open.
Oh dat belooft wat dan.quote:Op vrijdag 2 september 2016 21:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat hadden we daarvoor al maanden lang
Fazz herkenbaar. Hier is het papa papa als papa thuis is. Niet heel leuk nee maar heb het idee dat af en toe samen iets doen wel zorgt voor minder protest als het een keer mama is die iets doet. Of het is toeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Haha meiden met een meningquote:Op zondag 4 september 2016 12:05 schreef Franny_G het volgende:
Leuk uitje, Omen! En Goitske, ook al zo leuk! Wel balen van de nacht.
Grote Saar. 😀 Ik heb vanochtend I gemeten en ook haar voetjes, om in te schatten welke maat kleding ze heeft voor komend seizoen en welke schoenmaat. Ze is nu 90 cm, eigenlijk had ik haar iets groter ingeschat. Maar het is wel beter in verhouding met haar gewicht zo. Schoentjes vind ik toch lastig hoor. Voeten zijn nu ruim 15 cm en ze draagt nu maat 24. Dat is volgens mij dus eigenlijk al te klein en bij sommige schoenen zie/voel ik dat ook wel, maar bij anderen weer niet. Toen we bezig waren haar schoenen uit te zoeken, wilde I perse nep Allstars van de H&M aan, maat 23. Die zitten echt te krap maar I houdt vol dat ze prima zitten. Ach ja, als je er maar mooi uitziet he? 😉
Tip van de schoenen winkel hier als je het niet kunt voelen door de neus moet je de binnenzool eruit halen en haar daar op zetten kun je het zienquote:Op zondag 4 september 2016 12:05 schreef Franny_G het volgende:
Leuk uitje, Omen! En Goitske, ook al zo leuk! Wel balen van de nacht.
Grote Saar. 😀 Ik heb vanochtend I gemeten en ook haar voetjes, om in te schatten welke maat kleding ze heeft voor komend seizoen en welke schoenmaat. Ze is nu 90 cm, eigenlijk had ik haar iets groter ingeschat. Maar het is wel beter in verhouding met haar gewicht zo. Schoentjes vind ik toch lastig hoor. Voeten zijn nu ruim 15 cm en ze draagt nu maat 24. Dat is volgens mij dus eigenlijk al te klein en bij sommige schoenen zie/voel ik dat ook wel, maar bij anderen weer niet. Toen we bezig waren haar schoenen uit te zoeken, wilde I perse nep Allstars van de H&M aan, maat 23. Die zitten echt te krap maar I houdt vol dat ze prima zitten. Ach ja, als je er maar mooi uitziet he? 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |