Dat heb je wel vaker met een mysteryboxquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of ze allemaal hetzelfde hebben gemaakt. Of iig bijna hetzelfde.
Tuurlijk maar als je maar 1 ingredient hoeft te gebruiken is het wel toevalligquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker met een mysterybox
geun idee, zo goed heb ik niet opgelet eigelijksquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:39 schreef franklop het volgende:
Was Karmen nou de helft van de broer/zus combo?
Ja, het is Theresa.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
maar dat is toch de moeder?quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Dacht Theresa.
ik laat je er nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar in de OP. Zij is toch veel te jong ook om zijn moeder te zijn joh
Moeder, dochter EN Broer? Dan heb ik dat gemist.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Duurt nog wel een uur.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
ik laat je er nog even over nadenken
Ik vrees van wel.quote:
Zelfs met google snapt ze je niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
Ik heb een slechte reeks met weddenschappen, maar een virtuele durf ik wel aanquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zelfs met google snapt ze je niet.
Wedden?
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaarquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Tenzij ze google gaat gebruiken
quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit keer laat ik me verrassen wbt de winnaar
Callquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |