abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164985434
Ik zoek een afstandsbediening om meerdere ledstrips individueel te bedienen en kwam op dit uit

http://www.banggood.com/M(...)roller-p-968820.html

je moet er dan alleen ngo een afstandsbediening bij hebben van 4 kanalen bijvoorbeeld deze:

http://www.banggood.com/2(...)-Light-p-969406.html

alleen snap ik niet of ik hier nou genoeg aan heb? Kan ik hier dus 4 ledstrips mee bedienen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164985503
of moet ik 4 van die kastjes hebben en 1 afstandsbediening? Want dan vind ik het wel weer duur worden

misschien is er een kastje die alles centraal regelt waar je dus ook 4 of 8 led strips in kan pluggen? of zo?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_164985729
Volgens mij bedoelen ze met die 4 kanalen R,G,B en V+

Dus meerdere kastjes nodig. Maar het staat er vrij onduidelijk
Do what you love, love what you do!
pi_164985923
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef kree het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met die 4 kanalen R,G,B en V+

Dus meerdere kastjes nodig. Maar het staat er vrij onduidelijk
ah ja nu ik het opzoek op youtube en zo lijkt me dat ook

hmmmm, kweenie of ik dat t geld waard vind, tis wel per led strip dan 7 euro en zo en ik wilde echt ook ledstrips ertussen van 1meter, had ook al kabels en zo maar ja dan hebk minimaal 4 van die dingen nodig

ik wilde echt 4 verschillende strips in mn PC en 4 onder de bank en 4 boven de kast en zo maar ja dan heb je dus 12 van die kastjes nodig :')
pi_164986203
Of wacht voor mijn doel heb ik dus zoiets nodig eigenlijk?

http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_211833.html?wid=21

dan kan je er wel 3 vanuit 1 kastje besturen?

vind dat ding alleen wel groot lomp en duur :( dat gaat heul niet in mijn pc passen. Zie ook geen knop waarbij je van led strip/kanaal kan verwisselen
pi_164986601
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef Baas_bas het volgende:
Of wacht voor mijn doel heb ik dus zoiets nodig eigenlijk?

http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_211833.html?wid=21

dan kan je er wel 3 vanuit 1 kastje besturen?

vind dat ding alleen wel groot lomp en duur :( dat gaat heul niet in mijn pc passen. Zie ook geen knop waarbij je van led strip/kanaal kan verwisselen
Bij die wel 3 zo te zien.
pi_164989016
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:04 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

ah ja nu ik het opzoek op youtube en zo lijkt me dat ook

hmmmm, kweenie of ik dat t geld waard vind, tis wel per led strip dan 7 euro en zo en ik wilde echt ook ledstrips ertussen van 1meter, had ook al kabels en zo maar ja dan hebk minimaal 4 van die dingen nodig

ik wilde echt 4 verschillende strips in mn PC en 4 onder de bank en 4 boven de kast en zo maar ja dan heb je dus 12 van die kastjes nodig :')
Elke strip die je apart wilt bedienen, heeft een apart kastje nodig.
Je kan op elke controller tot 10m?? ledstrip op aansluiten (uit mijn hoofd dus don't shoot the messenger).
Je gaat wel moeten werken met overbruggingen van elke ledstrip die je hangt tot aan het einde van de vorige ledstrip of tot aan de controller :)

Maar ja, je kan verschillende (kleinere) ledstrips aansluiten op de controller in je eerste post (Mi light). Dan moet je gewoon meerdere draden in dezelfde output steken :)
pi_165010845
meh ik wil gewoon een klein kastje waar ik meerdere ledstrips in kan doen

ook voor m'n pc, dan zijn ze max 20cm, ga je er niet 4 kastjes voor inproppen :')
pi_165051865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:48 schreef Baas_bas het volgende:
meh ik wil gewoon een klein kastje waar ik meerdere ledstrips in kan doen

ook voor m'n pc, dan zijn ze max 20cm, ga je er niet 4 kastjes voor inproppen :')
Maar dat kan je ook doen he, die 4 ledstrips in dat 1 kastje ;)
pi_165059592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 06:41 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Maar dat kan je ook doen he, die 4 ledstrips in dat 1 kastje ;)
dan zijn ze toch allemaal dezelfde kleur
pi_165061563
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:32 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

dan zijn ze toch allemaal dezelfde kleur
Je zou natuurlijk de RGB draadjes kunnen wisselen
pi_165065840
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 18:49 schreef kree het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk de RGB draadjes kunnen wisselen
;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')