ah ja nu ik het opzoek op youtube en zo lijkt me dat ookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef kree het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met die 4 kanalen R,G,B en V+
Dus meerdere kastjes nodig. Maar het staat er vrij onduidelijk
Bij die wel 3 zo te zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:22 schreef Baas_bas het volgende:
Of wacht voor mijn doel heb ik dus zoiets nodig eigenlijk?
http://www.gearbest.com/led-accessories/pp_211833.html?wid=21
dan kan je er wel 3 vanuit 1 kastje besturen?
vind dat ding alleen wel groot lomp en duurdat gaat heul niet in mijn pc passen. Zie ook geen knop waarbij je van led strip/kanaal kan verwisselen
Elke strip die je apart wilt bedienen, heeft een apart kastje nodig.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 14:04 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ah ja nu ik het opzoek op youtube en zo lijkt me dat ook
hmmmm, kweenie of ik dat t geld waard vind, tis wel per led strip dan 7 euro en zo en ik wilde echt ook ledstrips ertussen van 1meter, had ook al kabels en zo maar ja dan hebk minimaal 4 van die dingen nodig
ik wilde echt 4 verschillende strips in mn PC en 4 onder de bank en 4 boven de kast en zo maar ja dan heb je dus 12 van die kastjes nodig![]()
Maar dat kan je ook doen he, die 4 ledstrips in dat 1 kastjequote:Op donderdag 1 september 2016 14:48 schreef Baas_bas het volgende:
meh ik wil gewoon een klein kastje waar ik meerdere ledstrips in kan doen
ook voor m'n pc, dan zijn ze max 20cm, ga je er niet 4 kastjes voor inproppen
dan zijn ze toch allemaal dezelfde kleurquote:Op zaterdag 3 september 2016 06:41 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Maar dat kan je ook doen he, die 4 ledstrips in dat 1 kastje
Je zou natuurlijk de RGB draadjes kunnen wisselenquote:Op zaterdag 3 september 2016 17:32 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
dan zijn ze toch allemaal dezelfde kleur
quote:Op zaterdag 3 september 2016 18:49 schreef kree het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk de RGB draadjes kunnen wisselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |