En professioneel gamer dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt youtuber en prostituee, voor de rest zijn er geen leuke banen
nee want dan moet je 20 uur per dag gaan oefenen met 1 spel en allemaal tussen zweetnerds zitten op toernooienquote:
nee want ik doe liever iets actiefs zoals series kijken of masturberenquote:
nee want ik weet al hoe alle mexicano's smakenquote:
hoe was je orgasmequote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:53 schreef Crip het volgende:
ik heb twee weken geleden voor het eerst een mexicano gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, dat kan allemaal. Denk alleen dat youtuben meer werk isquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want dan moet je 20 uur per dag gaan oefenen met 1 spel en allemaal tussen zweetnerds zitten op toernooien
[..]
nee want ik doe liever iets actiefs zoals series kijken of masturberen
[..]
nee want ik weet al hoe alle mexicano's smaken
komquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
Zin om stukjes mexicano van Crips naakte lijf te eten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ook zin om zo weer lekker Dragon Ball Super te kijken, ben toch werkeloos.ik zie dat ik al 53 afleveringen achterloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:55 schreef TARDIS. het volgende:
Ook zin om zo weer lekker Dragon Ball Super te kijken, ben toch werkeloos.ben best jelly, heb nu al drie dagen op een rij dat ik pas rond 10/12 uur in de avond thuis ben omdat school en werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ik ben blut, woon bij mijn ouders met mijn 24 jaar en ben dagelijks in paniek. Dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ben best jelly, heb nu al drie dagen op een rij dat ik pas rond 10/12 uur in de avond thuis ben omdat school en werk
Ik 36.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zie dat ik al 53 afleveringen achterloop
2 uurtjes opnemen, half uurtje editen, 3 miljoen views binnenharken en dan 6 uur huilend de comments lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Oké, dat kan allemaal. Denk alleen dat youtuben meer werk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |